Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retteråsen's Drifte Prosjekter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Den kommer att bli så tuff Björn!

    Svart ser jag men står det grönt också?

    Jag skall börja på min nästa uke, den kommer troligen bli gunmetall metallic och blåmetallic.
    Har inte kunnat bestämma mig för street eller drift men lutar också åt drift. Jag har gjort så många street redan.
    Jag väntar med spänning på mer bilder när den är lackad.

    Ha de

    Martini

    Comment


    • Jess jess martini, artig å se du poster i tråden min. Begynner å bli veldig lenge siden nå!
      Jeg kommer nok nedover i oktober var det vel vi skulle til elmia ?

      Japps du så rett skal prøve en Grønn bil, med svarte sider og panser, samt det som det står på instruksjonen av skal være svart.. Har også testet for morroskyld og maskere dørhåndtakene slik at også disse blir svarte!
      Speil kommer også til å bli svart, det gjør overfendersene også (Hvis jeg setter de på)
      Lakkert det grønne nå, men må på jobb. Så tar det svarte i kveld, og håper å ha et ferdig kaross i morgen engang, så se opp for bilder da!

      Retteråsen
      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

      Comment


      • Jag kommer att hålla utkik i morrn, de vet du.
        Det är kanon att lacka handtag, de små klistermärkerna blir alltid fulla med damm och så lossnar de sen.
        Om du skall ha overfendersene kommer den att bli megafet!!!!

        Nej inte i oktober... 2-5 april är det Elmia.
        Jag vet dock inte om jag kan komma då.
        Men helt klart är att det känns som för länge sen vi sågs.
        Lycka till i kväll!

        Ha de
        Martini

        Comment


        • Masse å gjøre på jobb idag, så rekker en snar tur innom, jepps hold utkikk i morgen en gang du Martini!
          Jaa april mente jeg, hvor kom oktober fra ??
          Ja den blir nok breeei om jeg skal ha overfenders!

          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Da har det skjedd noe småtterier siden sist, har igjen å slenge på ''drift'' dekorene på bilen, samt legge opp lyskittet!
            Dekoren jeg har bestemt meg for å klistre på, er Rotora merkene fra R2 hobbies Har du noe som strider sterkt imot det tar jeg gjerne imot litt kritikk eller råd!
            Her er bilder etter siste innsats! Teltet også trenger en siste finish så håper å få gjort dette i kveld!




            Siden jeg sverger til DarkDrifter lyskit og kun har MASSE 5mm dioder, borret jeg opp 3mm hullene slik at mine dioder skal passe inn, det ble ikke så ille!


            Bilen er forsåvidt feet og kjøreklar, men litt mer vinyl evt skjermbredding skal på!




            Det var dett for denne gangen, mer blir gjort i kveld. Felgene jeg skal bruke med karosset får dere se på den endelige resultatet!

            Retteråsen
            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

            Comment


            • blei stygg feit :P minner litt om gamle GT3'n din som sandlien brukte :P
              greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

              Comment


              • Den blir kanonfin Björn!

                Otroligt att du tänkte ha ROTORA dekalerna från R2 Det hade jag också tänkt!!!! Jag får se hur jag gör nu.

                Ska du kalla den för Kermit nu?

                Skämt åsido, den e cool ,verkligen.

                Comment


                • Akkuratt det tenkte jeg også Bjørklund idet jeg lakkerte

                  Hehe ja jeg la alle dekalene fra R2 jeg hadde forand meg og da var det Rotora som lokket mest. Men mtp eventuelle kjøringer sammen senere martini, er det jo bare grymt med to ''like'' karosser da!

                  Vi kan kalle oss KermitDrifters vettu Martini

                  Retteråsen
                  Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                  2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                  Comment


                  • Rotoradekalene er meget fine de, kan bli bra det. Jeg hadde haapet du holdt denne vingefri jeg, den var jo grisefet uten vinge.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • Synes nå den er grisefet slik den er nå også, mtp at det skulle være Driftestuk over den. Noe det vil bli.

                      Neste bil blir nok en street version av drifteren min med andre ord den vil da bli vingefri!

                      Retteråsen
                      Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                      2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                      Comment


                      • Steike, m3en blei grise tøff. Tror det blir et par slike engang i framtida.
                        Jan Erik Bolseth
                        Member of Aalesund R/C Drift Club
                        Eat Sleep Drift

                        Aalesund R/C Crawler's

                        Comment


                        • Heftig heftig
                          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                          Comment


                          • Laster opp bilder for harde livet nå. Men må løpe på jobb da de er ferdig på photobucket så legger de videre inn her etterpå!
                            For de som ikke kan vente kan jo stikke inn på Photobucketen min via bildene som allerede ligger ute!
                            Jeg ble iaf meget fornøyd med karosseriet
                            Tusen takk alle hyggelige kommentarer!

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • Da har jeg fått lastet opp noen bilder til photobucket siden min. Kommer mer bilder senere i kveld også!






                              Retteråsen
                              Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                              2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                              Comment


                              • Det ble najs det da:P også de fete felgene...(misunnelig:P)


                                TM
                                ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X