Announcement
Collapse
No announcement yet.
Retteråsen's Drifte Prosjekter
Collapse
X
-
Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
-
Denna filmen har jeg sikkert sett 4-5 ganger OG den er like forbanna rå hver gang
Cossiedude
GreenDriftIts only one way to drive a car - SIDEWAYS^^
Xray T3`11---Futuba 2PL---Vortex 1205---Tekin RS Pro---Nosram Dragon 10.5 boosted- GreenDrift
Kyosho TF5 Stallion---Futuba 2PL---Vortex 1205---Team Orion Vortex Race Spec---Nosram Pure Evolution 7.5- Team Rockstar
Comment
-
Har lakkert et karosseri som jeg skal vise dere litt bilder ifra tenkte jeg.. Har også besøk av en gammel legende hjemme, nye bilen til Stenbakken!
Den får total overhaling, pluss jeg justerer den opp etter de kunstene jeg kan daSatse på det blir noe saker utav det!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
Comment
-
Da er bilen til Stenbakken komplett igjen, den skal få en firehjulskontroll imorgen samt en photoshoot som vi selvsagt legger ut her! Så er den klar for levering igjen, har også tatt bilder under hele renoveringen! Og dere kan jo gjette hvilken ''legende'' jeg snakker om. Kan si så meget som at dette var en sentral bil i NM 2010 ^^
I morgen reiser jeg og Dag Erik først til Rc-Land også Drammen Rc for å trene litt på andre baner enn bare de rundt her! Gleder meg til tur, nå blir det noen få timer søvn også oppigjen
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
Comment
-
Kan jo ikke klage på dette
Skulle også blitt med dere, men i morgen (fredag) er det nok noen andre ting som blir prioritert dessvere,
Kos dere masse, så satser jeg på at det blir en god del kjøring, jeg er med nestegang!!
Skal bli godt og få kjørt litt mer på søndag!Xray T2 007EUIPower by: RobitronicISpektrumDX3ISOLØR RC
AbsoluttHobby
Comment
-
Her kommer det bilder!
Først legger jeg ut bilde av karosseriet jeg bare har hivd sammen nå En E30 M3 ''det vanlige''
Jeg og Dag E var å besøkte drammens banen så her får dere litt bilder ifra deet
Også bilen og bikkja til Dag E!
Så kommer det et nytt inlegg om bilen til Stenbakken
Comment
-
Stenbakken's D-Max, noen som gjetter hvilken bil dette opprinnelig er?
Jeg overhalte Stenbakken sin driftebil fordi den trengte det så sårt! Og her ser dere hvorfor, og hvordan den ble!
Den var mildt sagt møkkete!
Så jeg demonterte den med engang og fant mer møkk!
Delene jeg plukket av la jeg i Zalo bad over natta!
Men ikke kule lagrene de vasket jeg uten vann og smørte de opp igjen, før og etter bilder! (disse må skiftes snart uansett)
Før
Etter
Fortsettelse følger, måtte dele innlegget... Da skal vi se hvordan den ble
Comment
-
Her kommer Stenbakken's nye D-max
Delt inlegget ----
Comment
-
Åjammen ble det bil igjen, har kortet kablene på motoren, samt også justert opp hjulvinkler osv... Blir spennende og se om det blir saker utav dette!
Noen som har gjettet hvilken bil dette egentelig er, hva er historien bak denne?
OBS!! Har postet 3 poster med bilder nå, sørg for å få med deg alt
RetteråsenLast edited by Retteråsen; 31 January 2012, 21:40.Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
Comment
-
Joo, formulerte meg litt feil der.. Hvis du leser første posten skjønner du nok
Men du har rett er en D-max men ikke hvilkensom helst D-max
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment