Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kuttet av antenna
    Borret opp hullet til 8,5mm
    Tredde plastikken igjennom og sjekket lengden.
    Så kuttet jeg antenna igjen og limte dritten fast.

    Sparte meg for 21mm med bare plast.

    Click image for larger version

Name:	135805.jpg
Views:	1
Size:	18.6 KB
ID:	776262Click image for larger version

Name:	135824.jpg
Views:	1
Size:	25.0 KB
ID:	776263Click image for larger version

Name:	140220.jpg
Views:	1
Size:	24.0 KB
ID:	776264
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • Yeah! Hjemmemekk!
      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
      -
      Röhrl

      Comment


      • Begynte å sjekke om jeg skulle modde litt mere, men fant ut at jeg ikke orket akkurat i dag. Men det kan hende den senderen blir lettere med årene....

        Men nå har jeg PN33T og PN43T jeg kan teste, så da håper jeg du får kjørt deg litt bare jeg får renset noen kulelagre.
        Må skynde meg å finne hu med Dobbel D og vaskemaskin....
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • Vestfold på lørdag?
          Tenkte å stikke å se om Rune har fler 5tall igjen. Eller om dere har tatt alle sammen
          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
          -
          Röhrl

          Comment


          • Du får kose deg.
            Jeg holder fortet her hjemme med to jenter som ikke vil nedover.
            Blir opptatt med jentene nå 3 helger på rad, så det blir visst ikke så mye kjøring at det gjør noe.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • Banen er støvsugd, og 5 tallet sitter løsere enn noen sinne

              Klin på med 15X framdekk, evt bly under bilen, så er du der :P

              Har forresten en spennende prototyp her nå. Hadde håpa du kunne teste bilen min og se hva du syntes
              Er ikke svære greiene, men dæven så forskjell det utgjør.
              Mini-ZNorway.com
              Speedy PigZ Raceway

              Comment


              • Originally posted by NoBrainer View Post
                Kuttet av antenna
                Borret opp hullet til 8,5mm
                Tredde plastikken igjennom og sjekket lengden.
                Så kuttet jeg antenna igjen og limte dritten fast.

                Sparte meg for 21mm med bare plast.

                [ATTACH=CONFIG]52712[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52713[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52714[/ATTACH]
                Nice Lasse!
                Sparer jo en halv kvadrat i kassa.

                Har fått kulelagrene også. Sende med Zabbe?
                Mini-ZNorway.com
                Speedy PigZ Raceway

                Comment


                • Originally posted by RuneRG View Post
                  Banen er støvsugd, og 5 tallet sitter løsere enn noen sinne

                  Klin på med 15X framdekk, evt bly under bilen, så er du der :P

                  Har forresten en spennende prototyp her nå. Hadde håpa du kunne teste bilen min og se hva du syntes
                  Er ikke svære greiene, men dæven så forskjell det utgjør.
                  Høres veldig bra ut. Alltid klar for å teste gøyale ting

                  Lasse: 33t? Tror du er spinnvill
                  Jeg har mer enn nok med å henge på 43t...
                  Sier som den gamle audi-rally-duden, Walter Rørhl, på slutten av gruppeB perioden. "this car is gettin increasingly faster than my thoughts"
                  mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                  "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                  -
                  Röhrl

                  Comment


                  • Rune, T-plater og kulelager kan du vel putte i en konvolutt og sende til meg.
                    Bare husk at jeg trenger prisen på kulelagre og den Atomic fronten jeg fikk.
                    Håper du fikk pengene jeg sendte deg sist....

                    Zabbegutten da, det er jo for å prøve ut. Derfor bestilte jeg både 33T og 43T.
                    Kan hende jeg putter en av de i LM'n og ser hvordan den blir da.
                    Skal prøve å få sammenlignet litt med Atomic Stock'n jeg har, for å se hvordan jeg liker de forskjellige motorene.
                    Først må jeg få renset noen kulelagre.
                    Kjipt for meg at jeg er opptatt de 3 neste helgene. Skulle gjerne ha fått kjørt litt seriøst igjen. Blitt for mye skruing i januar. Det var forsåvidt planlangt, men det er gøy å kjøre litt også.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Hvis noen vil teste noe nytt, så har jeg dette til overs:

                      1 x Atomic Mini-Z 90mm WB Motor Mount (black)
                      1 x Atomic Mini-Z DPS Set for 90mm Motor Mount (blue)
                      1 x Atomic Mini-Z Damper Plate Spring Set Version III - 6PCS

                      Samlet for 200,- NOK, alt er nytt i pose.

                      Har forresten en eller to stk Kyosho Rear Oil Shock Set for Mini-Z 2WD -> 100,- NOK pr stk (nye), som er åpnet men ikke brukt. Bestilte 2 for mye forrige gang.

                      Så hvis noen trenger så send meg en PM. Skal jeg sende det kommer frakt i tillegg...
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • Originally posted by zabbe View Post
                        Vestfold på lørdag?
                        Tenkte å stikke å se om Rune har fler 5tall igjen. Eller om dere har tatt alle sammen
                        Nå er jeg spent om du fortsatt har planer for 5s i helgen?
                        Har så lyst til å være med, men kan ikke ha med ungene. Da blir det ikke noe gøy for meg.
                        Skal heldigvis kjøre på jobb til mandag, så jeg får ihvertfall luftet en eller to av bilene.


                        Rune: Håper det blir noe av Lap-Z og bane nede hos dere.
                        Ser det at interressen for å kjøre er vanskelig å holde vedlike uten å ha noe å kjempe for. Det med rundetider er absolutt en viktig motivasjonsfaktor.

                        Skulle bare ønske det var noen baner i Oslo som ikke kostet flesk å kjøre på.
                        Dette burde være ypperlig trening for alle som kjører fjernstyrte biler. Altså biler som går fort da, om det er buggy eller on-road.
                        Samt at det ikke nødvendigvis tar så stor plass om vinteren. Så kan man kjøre andre typer biler på sommeren. Da får man ihvertfall kjøretrening hele året.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • Jeg skal ned å lete etter rundetider. Har sittet på hotellrom i Ålesund og pussa og gnikka på bilen hele uka. Bør være klar nå.
                          Det er hvertfall jeg
                          Hadde vært fint med bane i oslo-området. Litt merkelig at det ikke skal la seg gjøre.
                          Kanskje det er vi som skremmer alle sammen med skvaldringa vår?
                          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                          -
                          Röhrl

                          Comment


                          • Hadde håpet at det var prisene på lokaler som var utfordringen og ikke skvaldringen vår....men man veit jo aldri.
                            Du som er selger kan vel kjøpe Hobbymix på kløfta og gjøre det om til Mini-Z butikk??

                            Skal bli artig å lese om erfaringene dine og om hvordan tidene gikk.
                            Du var vanvittig nærme sist, så det kan hende du kommer glatt under denne gangen.
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • Hehe. Er ferdig med butikk-jobbing for en stund fremover.
                              Kanskje hobbybutikk er noe å kose seg med når man går av med pensjon?
                              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                              -
                              Röhrl

                              Comment


                              • Nå har jeg forresten skaffet meg en slik profesjonell felg / dekk boks som du har så mange av..
                                Så nå har jeg fått ryddet litt i kassen mine. Fortsatt en del igjen da, men det kommer seg.

                                Har også et pitte lite håp om jeg jeg får ferdig transportkasse til mandagen.
                                Da blir det bra.

                                Leiter etter en slik utlader til batteriene mine, men det er ingen som har på lager. Ønsker meg Atomic sin som kan lade ut med opptil 2.5A for hver celle.

                                Så så jeg på dekk trimmer, men det var $180,- + frakt og mva, så da må jeg finne en god grunn først.

                                Klarer ikke å finne noe annet jeg måtte trenge for tiden. Driver å ser etter knokler. Men ingen ting som kan hjelpe meg med å holde zabbe unna....
                                Last edited by NoBrainer; 27 January 2012, 11:39.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X