Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tja, kulelager og noen skikkelige batterier er jo ett godt sted og begynne hvis du er usikker på om dette er noe for deg.
    ikke noe poeng i og blåse hundervis av kr hvis du ikke liker mini racing.


    edit; http://www.mini-znorway.com/2010/01/...este-gang.html
    fin step by step liste for oppgraderinger
    Last edited by NatteFrost; 16 April 2012, 17:22.
    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

    Comment


    • Dekk, kulelager, fjærer og t-plate.
      70t motor og bra batterier.

      Det er mer eller mindre det vi kjører med på 8 biler. Knall morro på de små banene vi har.

      Har du tilgang til stor bane så blir det mere som må til.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • Åh glemte nye king pins eller polering av de orginal.

        Men du kan komme til meg på Skedsmokorset på onsdag for å teste bilen din. Så kan du se hvordan den er på bane og hva slags tider du får .
        Hvis du har mulighet og lyst da vel å merke.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • zabbe - ser ikke forskjellen så godt, men den er der.

          Litt pussing
          Click image for larger version

Name:	213245.jpg
Views:	2
Size:	26.7 KB
ID:	777488

          ikke pusset og for mye
          Click image for larger version

Name:	193215.jpg
Views:	3
Size:	32.0 KB
ID:	777489

          Ellers så tålte karosseriet ganske så mye i dag. Tror dette er en farbar vei.
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • Så bra. Da blir det plasting til hælja
            Ser jo feiende flott ut det der!
            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
            -
            Röhrl

            Comment


            • Originally posted by NoBrainer View Post
              Åh glemte nye king pins eller polering av de orginal.

              Men du kan komme til meg på Skedsmokorset på onsdag for å teste bilen din. Så kan du se hvordan den er på bane og hva slags tider du får .
              Hvis du har mulighet og lyst da vel å merke.
              Har bare en helt stock MR02 akkurat nå.

              Veldig morro, men i huset her med bikkjehår og greier får jeg ikke kjørt mer en 5 min av gangen før hjula slutter og snurre så hadde vært kult å prøvd på bane.

              Comment


              • Originally posted by zabbe View Post
                Så bra. Da blir det plasting til hælja
                Ser jo feiende flott ut det der!
                Bare få den uten klumper først, så smør på et tynt lag. Da blir det mye mindre jobb i etterkant.
                Hvis du får den like tykk som det jeg fikk først og så bestemmer deg for å skjære litt i den, så er det små luftbobler i den.
                Derfor tenker jeg at flere men tynne lag, er bedre. Både for å få færre bobler og for å få mindre pussing.

                Det er ikke så bra som bildet viser, men det er veldg lite jobb igjen på de stedene som nå er pusset.

                Bruker våtslipepapir i 600 og 800.

                Originally posted by inferian View Post
                Har bare en helt stock MR02 akkurat nå.

                Veldig morro, men i huset her med bikkjehår og greier får jeg ikke kjørt mer en 5 min av gangen før hjula slutter og snurre så hadde vært kult å prøvd på bane.
                Kom da vel. Så kan du prøve noen av mine biler også.
                Samt at du kan få diskutert litt om hva og hvorfor. Skal ikke hyle på meg masse erfaring, men litt har det blitt siste året.

                Jeg burde være hjemme etter kl 18 på onsdagen jeg. Har tellebru og bane oppe, så det er ikke noe problem.
                Kaffe kan jeg sette på.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • @inferian: si i fra hvis du kommer, ellers må jeg ratt jobbe i morgen kveld.....


                  Ellers så har jeg fått testet den nye senderen min. Helt annen følsomhet og dermed veldig anderledes.
                  Ko propo ex-10 helios med rf-901sm modul.
                  Har ikke manualen enda. Fikk heldigvis med manual på japansk til modulen.....
                  Skal bli artig å se hvordan senderen fungerer.
                  Hvis noen har noen standard innstillinger til helios som jeg kan starte med, så hadde det vært topp.
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • Originally posted by NoBrainer View Post
                    @inferian: si i fra hvis du kommer, ellers må jeg ratt jobbe i morgen kveld.....


                    Ellers så har jeg fått testet den nye senderen min. Helt annen følsomhet og dermed veldig anderledes.
                    Ko propo ex-10 helios med rf-901sm modul.
                    Har ikke manualen enda. Fikk heldigvis med manual på japansk til modulen.....
                    Skal bli artig å se hvordan senderen fungerer.
                    Hvis noen har noen standard innstillinger til helios som jeg kan starte med, så hadde det vært topp.
                    får ikke tid imårra da jeg må levere 1:1 bilen på verksted, ikke like lett å skru på ekte biler dessverre

                    Men du får sifra en annen gang du har mulighet skulle veldig gjerne prøvd noe annet en parketten hjemme

                    Comment


                    • Ikke noe problem.
                      Er ganske sikker på at jeg kan neste helg. Ikke den førstkommende.
                      Alltids morro å ha noen å kjøre med.

                      Kyosho 30 bak og kyosho 20 forran er dekkene som fungerer greit på banen min ihvertfall.
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • Den vil nok bli ganske overstyrt
                        Prøv heller med 20 bak og 30 foran
                        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                        -
                        Röhrl

                        Comment


                        • Originally posted by zabbe View Post
                          Den vil nok bli ganske overstyrt
                          Prøv heller med 20 bak og 30 foran
                          Ah, det har du rett i.
                          Tidlig på dagen for meg, så det er ikke alltid det blir riktig. Det blir det forsåvidt ikke seint på dagen heller.
                          Men kanskje det kunne fått bilen din til å svinge?



                          hihi
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • YES!

                            Som gammel mann så fikk jeg endelig Pit-Light fra Atomic hjem i stua.
                            Kanskje jeg kan se hva jeg skrur på fremover, såfremt jeg husker å ta den med meg da.

                            Nå føler jeg at det "eneste" jeg mangler av verktøy er kulelagerverktøy. Slik at jeg får satt inn og tatt ut kulelager uten så masse styr.
                            Har tenkt på Tire Truer men det blir jo $250-$300 ink frakt, så kommer mva i tillegg. Tror ikke jeg er klar for det enda.
                            Samt at jeg "kun" mangler Inner Large Turns og "vantfester" til banen min.
                            Ser nesten ut som at jeg snart må begynne å kjøre....
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • "klipper" styrene for harde livet, slik at jeg kanskje får fortsatt med DB9'n og Vitz'n.
                              Må få ferdig noe før vårsleppet. Eller ihvertfall slik at de er klare for lakkering da.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • noen smakebiter til folket kansje??
                                IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                                Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X