Det var Kyosho 30 dekk forran og Kyosho 20 dekk bak som fungerte bra på RCP ikke sant?
Så på ReflexRacing at de hadde lexanvindu tilbilen min, en slik en skulle jeg hatt...
Bilen veier nå 139g uten batterier og 186g med batterier, så sånn sett er den vel grei eller må jeg slanke den mer? Har funnet at 2011 reglene ser ut til å tillate 175g som minimum, så da er jeg ganske nærme. Tror ikke jeg gjør mer med bilen da.
Maks høyde på 45mm, så sliter jeg litt på ene siden bak, grunnet vingen, sikkert ikke frisert den helt rett eller at bilen er skeiv. Det må uansett fikses.
Har ikke tenkt å kjøre noe løp, siden det ikke er noen baner i nærheten jeg kan trene på.
Blir for mye utgifter for meg å trene nede hos Rune.
Samt at jeg trenger jo 6-7000 for å få satt opp et "treningsanlegg" hjemme.
Men jeg får se, syntes dette var utrolig morsomt. Spesielt med en bil som fungerer og det veldig knirkefritt.
Kanskje selge unna en masse rc utstyr og se om jeg heller kan kjøre litt Mini-Z fremover.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Det er bare PN sine regler jeg leste altså.
Om de brukes i Norge / sverige må nok Rune svare på
Maks 20cm
Maks 4.5cm høy
Orginalglasset skal brukes og ikke lexan.
Ytterdelen av frontlysa skal være på, mens reflektoren inni kan man drite i.
Alle smådeler trengs ikke å festes på.
Lysa bak trengs ikke å settes inn
Hjulbuer kan friseresforover og bakover, men ikke oppover.
Innersiden av karrosseriet (det som ikke synes) kan du gjøre hva du vil med, så lenge ikke dommerene tror du kommer til å lage en masse småbiter utover hele banen.
Veldig grovt oversatt...og slik jeg forstod det...
men det var da såklart forskjeller på hvilken klasse man kjørte i. Slik som PanCar, F1 og noen andre var jo egne klasser.
EDIT: ops, Rune linket til de reglene jeg hadde lest.
men man bruker disse også i norge, det er jo knall da.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment