Tester nå PN70T med 9T pinion på orginal diff.
Synes dette går skikkelig bra.
Må ha meg noen flere 70T motorer fremover, for det er etter min personlige mening et utrolig godt alternativ.
Får god toppfart og akselerasjon. Mye mere spenstig enn orginalt, uten at det tar helt av.
Kjempemotor til å lære å kjøre med!
Om du velger PN70T eller RR CTP70T er opp til deg, men ihvertfall en 70T motor og ordentlige batterier er et must etterhvert.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Porsche cup eller 24t lemans? Er klar for en 24timers jeg
Må bare spørre.
Mener du 24 timer eller mener du bare et litt lengre løp med batteribytte, lys og endrnig av dekk underveis?
Hvor skal løpet holdes?
Overnatting?
Flere med?
Må finne ut om jeg skal ha meg en Porsche 962 eller en Toyota Vitz først....
24t er kanskje litt drøyt. Men ganske lenge
Hvertfall batteribytte og en periode med glatte dekk.
Skulle leid en svær hytte et sted, og tatt den helt ut
Jeg har to LeMans klare biler. 934'n for klassisk og GT1 for moderne...
Satte i PN70'n i GT1 en i går. Det er noe rart med den. Har fremdeles fryktelig mye motorbrems, men bedre enn den var i original motorfestet. Frister littegrann å sette x-speed armaturen i pn70 kanna, for å få meg 50t...
hvordan er torque på motoren og selve karakteristikken?
Skal prøve ut noen RR CTP70T motorer nå håper jeg.
PN70T var bare helt knall etter min mening, men har ikke helt samme problemet med motorbrems, selv om den er der såklart.
Men jeg regner med at det blir Toyota Vitz og Porsche 934 som kjøres, slik at jeg kun må skifte "rompa" på bilen.
962'n må nok vente litt, da den trenger "W" front og litt avansert lakkering før den er klar.
Delene sendt fra Japan i dag, så rekker nok ikke å få ferdig dette før den 12. desember.
Samt at felger og dekk er sendt fra USA i går.
Last edited by NoBrainer; 16 November 2011, 11:03.
Comment