Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har egenllig noe bil jeg burde testa i kveld, jeg også..
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

Comment

• Har for en gangs skyld vært ute....

Men et hett stalltips er å begynne med 70T uansett og at man heller girer litt forskjellig til å begynne med.
      Når du ikke er i vantet hele tiden, så kan du endre motor.
      Men den smale F430 er best som 70T bil synes jeg.

Skal du bruker raskere motorer som 50T eller 33T så burde banen være 90-100cm brei hele veien og man burde ha +2 offset eller mer på bilen. Også letter hvis du kjører med 96-98mm wheel base.

Skal bli spennende å se bilen da.
      Kult....Bare å komme, så skal vi nok få kjørt litt.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• Og du cyber. Husk bilder da...

-
        Röhrl

Comment

• Her er herligheten, er vel en MM og det står en atomic stock R motor i (T)?
          Husk at jeg er fortsatt helt grønn på dette så ikke alt for vanskelige forklaringer
          Prøver å unngå vanten hele tiden jeg..... Og ingen må le av mine rundetider!

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Får ikke lastet opp direkte til RS fra padden. Blir nok tapatalk til IOS snart.
          Last edited by cybercowboy; 19 August 2012, 23:38.
          living in the fast lane

Comment

• Den var ikke dum den.
            Kulediff og MM, Stock R husker jeg ikke antall T på men den er ganske rask såvidt jeg husker.
            Spørs litt på pinionen som sitter på.
            Har du med flere fjærer til fronten så er du egentlig i mål.

Såklart, det viktigste er jo uansett dekk....

Comment

• Stock R er ganske vass, ja. Hvertfal på banen til Lasse.
              Ville spandert på meg en 70t, så slipper du å jokke så mye med oppsett. Samtidig som det er morsommere når det går ann å kjøre en hel runde eller to uten å banke i vantet

-
              Röhrl

Comment

• Blir nok innkjøp av forskjellige oppsett og litt bling etterhvert. Ønsker å få den tilnærmet lik deres biler mtp. banekjøring, slik at det er opp til fører
                body er avstivet i front med carbon, hva gjør det med vektfordelingen?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
                living in the fast lane

Comment

• Det spiller nok ikke så stor rolle, du må uansett tilpasse fjærene forran til banen.
                  Bling er vi jo alle glad i, men det har blitt mye race-preget i det siste og lite bling synes nå jeg

Comment

• Vet om en garasje i vestfold du burde besøke. Husk å ta med penger

Bare en liten recap når det gjelder batterier. Lettere å skrive mye på pc enn på tlf...

Jeg har prøvd Biltema, energizer, orion 900 og r1wurks 900.
                    r1wurks gir definitivt mest punch av disse. Det gjør også at det er bråstopp når de er tomme. Biltema og energizer har lite punch og gir seg veldi gradvis. Orion funker også bra. Litt mindre punch enn r1wurks, litt snillere utladingskurve og mye slemmere pris.

Skal du kjøre fort så er, av disse jeg har testa, r1wurks de beste og de billigste. Bør bli ett relativt enkelt valg.

-
                    Röhrl

Comment

• Artig bil Cyber
                      Stock-R er en fin motor, men lite motorbrems. Den går helt vannvittig bra med rette giringen. 12/53 var vel favoritten rundt her.
                      Mini-ZNorway.com
                      Speedy PigZ Raceway

Comment

• har ikke alltid pc med meg ikke gidder å slå den på hver gang
                        får vel handle inn r1wurks og diverse fjører i første omgang.

finnes det en webshop eller snakker vi kun garasje salg Rune? litt langt å kjøre
                        living in the fast lane

Comment

• Folk fra oslo asså. Alt uttafor bomringen er langt å kjøre

Hos Rune er det garasjesalg, bane, kaffe og god stemning. Littegranne hjelp pleier det å være også

-
                          Röhrl

Comment

• hehe, er bare meg som er lei av å sitte bak rattet.
                            fikk med 2sett med orion 900hv faktisk men tilstanden er ukjent da de ikke er blitt brukt noe særlig og har stått i ro en stund.
                            må ha med verktøy og dekk i tillegg. blir vel en handleliste ganske snart.

hva var adressen din og tlf.nr Lasse? får se hvordan dagen utvikler seg og om jeg rekker å ta en tur ikveld. har fri idag da eldste jenta skal på skolen

ps. det kom en man i rødt på døra nå nettopp med golfen, zabbe
                            living in the fast lane

Comment

• Rød mann med golf høres spennende ut!
                              Bilder?

-
                              Röhrl

Comment

• R1 batterier pluss masse annet digg er på lur. Stikk innom om du har tid/ lyst. Evt send meg liste så skal jeg se hva vi finner

Har ukentlig oslofolk og kjører hos meg, så veien er godt innkjørt
                                Mini-ZNorway.com
                                Speedy PigZ Raceway

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X