Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skummelt at du stiller med hvit bil da. Kommer til å forvirre det lille hodet mitt (eller det store, men tomme hodet mitt) hver gang jeg kjører forbi deg
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

    Comment


    • Går nok så fint så.
      Sistgang bare måkte dere meg av banen så.....
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • I går var det skikkelig gøy.
        Selv med en ikke helt optimal diff så gikk det fort og det gikk ganske stabilt.
        Kjempemorro
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • Jupps!
          Flinke var vi. Alle tre
          mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

          "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
          -
          Röhrl

          Comment


          • Meget vellykket kveld. Alle forbedret sine personlige bestetider (doping eller ei).
            Forhåpentligvis kan vi møtes på storbanen i nærmeste fremtid
            Mini-ZNorway.com
            Speedy PigZ Raceway

            Comment



            • Stor bane blir bra.
              Skal dere bestille mer RCP til den? Isåfal, si fra litt på forhånd. Burde supplert litt jeg også, så kan vi dele på frakta eller noe...
              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
              -
              Röhrl

              Comment


              • Hvis et karosseri er ca 1mm skeivt, hvordan kan man rette opp det?

                Fronten på Mosler er lavere på høyre side i forhold til venste og da omvendt bak.
                Skulle gjerne ha fått karosseriet "flatt" igjen.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • Går det ann å sette den i spenn den andre veien for å se om det hjelper?
                  Ellers så kan du legge den i steikeovnen på 250grd i en halvtime (at your own risk). Så er den hvertfal ikke skeiv mer.
                  mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                  "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                  -
                  Röhrl

                  Comment


                  • tja si det.

                    Den temperaturen og den tiden virker KAAAANNNNNSSSKJE litt mye
                    Men 50 og 30 minuter kan kanskje fungere.
                    Det er så lite at det blir uansett vanskelig. Men når man har så lite å gå på i utgangspunktet så er dte for mye.

                    Kan hende jeg bare må sitte å pusse den, til den blir "rett".
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Er det skeivt? Eller har du bare pussa skeivt? Eller sitter klipsa skeivt? Eller er ramma skeiv?
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

                      Comment


                      • Jeg har ikke pusse det under.
                        Når karosseriet står på min pult så er det skeivt.
                        Det blir mere merkbart på bilen, men ser ingen grunn til å fikse på bilen før karosseriet er så rett det kan bli.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • kan jeg få lov til å invitere meg selv neste gang det blir kjøring? det kommer inn en mr03 redbull ferrari om et par dager. MR03W-RM rettere sagt.
                          var lapZ telleverk du hadde Lasse?
                          hvilke batterier skal jeg kjøpe, nå som dere er blitt mestere på det meste
                          Last edited by cybercowboy; 18 August 2012, 19:58.
                          living in the fast lane

                          Comment


                          • Du skal hvertfall ha r1wurks batterier. I tillegg til mye punch, er det også veldig hyggelig pris sammenlignet med andre.
                            RuneRG er norgespusher av disse.
                            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                            -
                            Röhrl

                            Comment


                            • Drit kult Cyber!
                              r1wurks baterier og 2 sett kan vi skaffe. Ikke kjøp for mange til å begynne med.

                              Jeg har ikke lapz men skal nok ha det. Så det er bedre om du bare låner en transponder når du er hos meg.
                              Kanskje vi får et bra tilbud på lapz transpondere når de kommer for salg igjen. Håper jeg da....

                              Hvilken bil er det egentlig du har kjøpt da?
                              Ser vitterligen ut som en F430 RTR som blir solgt som en RM.
                              Det er samme karosseri som jeg lagde 96mm ut av.
                              Knall tøft.

                              Hvis du tror du får bilen på mandag, så kan jeg sette opp bane til deg jeg, slik at du får testet.
                              Mandag til onsdag går greit for meg, mens torsdag til søndag er jeg opptatt.
                              Last edited by NoBrainer; 19 August 2012, 12:45.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • Bilen henter jeg ikveld.kjøpte den brukt men noe oppgradert. Tenkte å bygge videre på det,vet ikke hvilken klasse den havner under.
                                Tankegangen var å kjøpe en brukt mr03 isteden for en stock mr02ex,hadde lyst på lamboen.
                                Det er den redbull ferrari mr03, litt usikker på om det er rm. Bilen er kjørt på ballerud slik at transponder som følger med er nok fra lapz.
                                Trenger ikke å sette opp banen for min skyld da
                                Kan nok stikke innom imorgen kveld, så får du tatt en titt.



                                Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
                                living in the fast lane

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X