Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z MR03....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flink du er. Fått årna masse i dag jo.
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

    Comment


    • Hvor finner jeg +1 toe bar eller den til Kyosho som er +0.4?
      Vil prøve +0 i toe out på en bil eller to.


      Gjelder dette:
      NOTE:
      With the Upper Arms and Raised Lower Tower bar being 0.4mm total wider, you can use the standard camber key to get accurate camber angles. Also, to get 0 degree toe, use the Kyosho +0.4mm optional toe bar (most +1 toe bars achieve this).
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • Den er ikke i det settet med alle de andre da?
        Jeg har akkurat gått inn fra hula mi nå. Men jeg kan prøve å huske å sjekke i morra...
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

        Comment


        • +0.4 staget er i settet
          Mini-ZNorway.com
          Speedy PigZ Raceway

          Comment


          • Fyttikatta å den LM'n gikk i dag.
            Den har kul å kjøre.

            Sandstrand har skaffet seg nytt motorfeste og motor også, så da blir det bra neste gang vi skal kjøre.
            PN50T er knall på LM.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • Kult. Du må jo ta med den nest gang du er nedover da Lasse!
              Mini-ZNorway.com
              Speedy PigZ Raceway

              Comment


              • Ja, LM'n din gikk som ett uvær i går Lasse. Gleder meg til jeg får delene til min LM. Da kan jeg se om jeg klarer å slå tiden fra i går med min LM.

                Synes også 02EX'n gikk bedre når jeg bytta dekk, mener bestetiden kom etter dekkbytte.

                SandStrand
                Geir Sand-Strand, 1968.

                Comment


                • Stemmer det.
                  Du måtte faktisk gjør "noe" for å forbedre tiden din.
                  Gikk ganske fort og jevnt i går da.

                  Igor blei MYE jevnere i går. Skikkelig artig.
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • Da er min andre Audi R8 i hus.
                    Nå ser det ut til at Ferrari 458GT2 kommer snart og den skal jeg prøve på GT Mod.
                    Så da blir det Audi R8 på stock fremover.
                    Dette blir kult.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Knall! Jeg kommer til å kjøre noe annet enn R8 i stock. Rett og slett for det det er morro
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

                      Comment


                      • Da er bil i hus ble den nye mr 03 som lå på finn får vel trene til det stevne i borrehallen jeg nå har vel ikke no valg
                        Hpi Savage Xs Flux,TeamLosi8ight Brushless, Hpi Bullet mt 3.0
                        Eks Bil; Fg Stadium Hummer, Hpi Baja 5b V 2.0 m/Hpi tunepipe

                        Comment


                        • Kult.
                          Snakk med Rune angående eventuelle oppgraderinger
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • Kult!
                            Det stemmer, du har ikke noe valg
                            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                            -
                            Röhrl

                            Comment


                            • Audi R8 er ganske lett å få trimmet grovt sett.
                              Alt som skal fjernes tar vel ikke mer enn 30 minutter maks.
                              Skal man begynne å tynne ut karosseriet tar det litt lengre tid.

                              Jeg fjerner nesten hele leppa forran og tynner ut lyktehusene. Veit at Rune ikke bruker lyktehus.
                              Så fjerner jeg nederste del av bakre støtfanger, godt markert hvor.
                              Så lager jeg 3 slisser med luftehull under baklyktene.

                              Deretter så endrer jeg vinkel på den orgiale vingen, slik at man får litt mere downforce.
                              Da blir bilen endret ganske mye uten at det synes så veldig godt.

                              Pokker, festet bakre karosserifester riktig. Æsj. Hvordan får jeg det fra hverandre igjen da...
                              Last edited by NoBrainer; 1 October 2012, 13:06.
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • YES!

                                Etter mye banning og sverting av Reflex så tror jeg at jeg fant "feilen".
                                Måtte file ut litt mere plass, maks 1 mm til støtten til toppdemperen. Da får jeg også korrekt 98mm.
                                Nå sitter min Audi R8 som et skudd.

                                Da mangler jeg bare å rense diffen så er stock bilen klar.
                                Fjernet litt gummi fra kontaktene til motoren. Kanskje det var det som fikk den til å ta av litt sist.
                                Noen som har noen tips angående det forresten.
                                Når jeg kjørte sist, ved gass og sving så ville ikke bilen gå av gass når man hold svingen. Blei en forsinkelse på ca 0.5s.
                                Som er ganske mye egentlig.
                                Men hvis jeg ikke svingte, så gikk den av gass som den skulle.

                                Har forresten byttet noen skruer og kuttet ned litt plast på tri-demper oppsettet, slik at det ikke skal ruve slik i terrenget. Blei ganske så fornøyd.

                                Da er det bare å begynne på GT Mod bilen.
                                Attached Files
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X