tror ikke du kommer ned på 4.9s med Porscha....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z's mini-zs
Collapse
X
-
4.9?
ikke no problem!
bare å kjøre kortere bane det?mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
"This car is getting increasingly faster than my thoughts"
-Röhrl
Comment
-
Juhuuu.
Har funnet ut hvorfor MR02'n var ubrukelig å kjøre. Hvertfall en av grunnene
Bøyd "knuckle". Hrmf. Så mye for Alu
Har heldigvis ett sett med 3racing i plast igjen. Disse er 3grd camber, så det kan jo bli spennende. Slipper hvertfall dekk som vrenger seg da
mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Får legge inn noen bilder etterhvert, dersom noen skulle være interesert.
Har krøpet til det sure gresset og konvertert til MR03 som "mod" bil. Ser ut til at det blir en MR03 til "stock" også, så da blir den trofaste, men akk så kranglete MR02'n pensjonert.
Det slår meg at jeg har en håpløst vass bil i forhold til at det ikke blir arrangert noen konkurranser her på berget. Annet enn den interne rundetid-kampen mellom NB og undertegnede
Hva er egentlig dimensjonene på kulelagrene til disse bilene? Må ha meg en bunke med lager til forhjulene, og tenkte å slippe å kjøpe hele sett...mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb
-Röhrl
Comment
-
Du har beveget deg opp i neste liga du nå zabbe... sammen med de andre av Rune sine undersåtter.
Nå må jeg bare skaffe meg bil nok til å klare å komme dit jeg også.
De løse på 2x2.6x?? er vel de som passer best på flest felger uten å måtte ha i skiver.
Kjøpte 20 stk selv en gang, men lurer påom jeg fikk noen smale i den ladningen.
Det er ganske greit å ha ekstra lager ja.
Og ja, du må få noen bilder her og da synes jeg at du kanskje burde ha lakkert den bilen din. Hvit blir litt vel...eh...kjedlig...Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
2X6X2,5? eller 2x6x2?
Hvit er noe drit skal jeg si deg. Men du legger uansett så mye orange igjen på bilene mine, at jeg har lissom ikke giddi å bruke tid og spenn på lakk
-Röhrl
Comment
-
2X6X2,5 er den som passer best forran på PN og Atomic felger.
Det som er så dumt med å male bilen din på den måten er at det bare er i fronten den får farge....
Har du fått deg en sponsor da?
Eller blir bilen rein for reklame?Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Tja. Sponsoren må vel være de som betaler meg for å jobbe, mens jeg sitter og skravler med deg på forumet det da
-Röhrl
Comment
-
går jo fint ann og bruke hvitt som "2 tone" farge skjemaOriginally posted by NoBrainer View PostOg ja, du må få noen bilder her og da synes jeg at du kanskje burde ha lakkert den bilen din. Hvit blir litt vel...eh...kjedlig...
.
bare og spraye på en annen striking farge på enten sidene eller midten og gi bilen 2-3 lag med klarlakk, burde være gjort på en halv dag det =)IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith
Comment
-
Så klar er min da...
Lexanruta ligger på prix.
-Röhrl
Comment
-
Jepp. Har tilpasset fanger også, så noe har jeg da gjort
-Röhrl
Comment
-
Hvis jeg sier det, blir du nødt til å kjøpe deg 2wd racer også
-Röhrl
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment