Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Mini-Z F1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kommer du å kjører på Søndag Lasse? Kult om du får det til
    sigpic MiNi-​Z i Vestfossen (Facebook --> Eiker Rc Klubb)

Comment

• da har jeg kjøpt meg en F1 bil

Comment

• Originally posted by khprime View Post
        da har jeg kjøpt meg en F1 bil
        Kult.
        Hva da for å si det slik.
        Kun chassi eller masse opsjonsdeler eller??

Jeg tror ikke jeg får avklart kjøring før tidligst fredag ettermiddag.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

• kjøpte fra Banzaihobby og det ble det eneste de hadde i stock og det var ferrari F10 med mf-015 chassiet er helt stock og har ikke bestilt no options... det får komme seinere. men nå er ihvertfall bilen kjøpt åssen er dekkene som sitter på originalt? (40 foran og 20 bak f1 kysoho) ville egentlig ha vodafone bilen men får kjøpe white body kit og lage min egen twist Funker i det hele tatt F1 bilen helt original?

Comment

• Jada. Bilen fungerer som bare det. Har aldrig testet med 40 framme. Men det blir jo fint å teste.

Comment

• jeg gleder meg som en liten unge ihvertfall

Comment

• ENDELIG er formel 1 bilen min shippa fra Banzai. kjøpte først en fra Banzai med Paypal men fikk beskjed om at den ikke var i stock allikevel så pengene gikk i refusjon(meeeeeeeen ifølge paypal kan det ta opp til 30 dager før jeg får tilbake pengene.. surr altså) men nok om det. Jeg gikk inn igjen på Banzai og bestillte den andre av de 2 Ferrari formel 1 bilene( eneste forskjellen på de 2 er grønn hjelm kontra blå hjelm, dvs Massa kontra alonso.. så da blei det Massa... og nummer 7 istedetfor 8 for å værra helt eksakt) I dag kom mail om at den var sendt fra Banzai så JIPPI!!tar oppgraderinger litt etterhvert men det kommer løpende så fort pengene strekker til. Tror også denna bilen kommer VELDIG godt med siden det er 11 dager igjen til 1:1 formel 1 sesongen sparkes igang. kommer nok til å bli RIMELIG gira på å stikke bort på VeZtfoZzen raceway for noen runder....... Henden over og ut!
                Last edited by khprime; 8 March 2014, 01:02.

Comment

• Synes F1 kanskje har vært den dyreste å oppgradere så langt.
                  Så velg det du vil oppgradere med litt omhu.
                  Dekk, frontfjærer, bakfjærer, DPS og kulediff er den rekkefølgen jeg ville ha valgt.
                  Deretter knokler og så motorfeste.

Det er vel PN regelverket jeg har brukt, da med 50T motor.

I tillegg har jeg skaffet UID sin frontbumper og hekkspoiler.
                  Veldig grov tekstur på UID sine produkter, men med pussepapir så kan det bli bra.
                  Husk at fører er påbudt under konkurranse...

Comment

• så ut som en god rekkefølge Lasse kommer til å gå ut ifra deres regelverk jeg også fører må til ellers ser det litt rart ut og at det er no som mangler for min del da har jeg også noen å skylde på hvis det skulle gå no gærnt... "min skyl.. hæ.. hva... det var jo han.... <peker på førern>"

Comment

• Click image for larger version

Name:	DSC03246.jpg
Views:	1
Size:	39.8 KB
ID:	782582
                      Bildebevis på at Hend1racing har mini z F1 prosjekt på gang kom i posten i dag jippi Nå er det viktigste i boks.. hehe.. som dere ser

Comment

• Nå er det bare å få den til å gå fort,fort.
                        living in the fast lane

Comment

• Originally posted by cybercowboy View Post
                          Nå er det bare å få den til å gå fort,fort.
                          ja så var det det da

Comment

• Husk at fronten ikke tåler all verden uten noen form for beskyttelse.
                            Ser bra ut.

Comment

• selv om jeg ikke liker det så blir det nok en beskyttelsesleppe etterhvert. den har stått på bordet nå hele kvelden og jeg har bare sitti å stirra på den med jevne mellomrom hehe gleder meg til å svinge den rundt på banen

Comment

• foressten, hvor er e greit å setta transponderen på dissa bilene a? gjerne med bilde hvismulig

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X