Hmm... Sikker på at de er helt like (størrelsesmessig)?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tilpasning karosseri Savage Flux
Collapse
X
-
Tar ikke fluxen wheelies som XL? Sliter med at den lander på ryggen ved bittelitt gasspådrag ved 4s jeg: p. Kan vel ikke vær så stor forskjell med noen cm lengre bil? Men ang pinion så funker det veldig bra med medium loctite... hadde problem med det selv, at pinjongen løsna... men medium (blå?) Loctite gjør susen + at den er lett å få løs. Desto bedre om du setter på ny låseskrue samtidig også; )
Sent from my GT-I5700 using TapatalkMugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho
Comment
-
Det er jo bare og prøve en locktite det, du ser jo fort om det funker eller ikke
Slipperclutchen er det bare å stramme til du ser mannen med ljåen. Så lenge du ikke lander etter hopp med fullgass, så holder det. Har strammet slipperen knallhardt på alle mine biler med slipperclutch, og aldri ødelagt noe pga det.
Sent from my GT-I9000 using TapatalkFLY FLY FLY!!!
Comment
-
Skal du ha de råeste batteriene så finner du det her:
www.maxamps.com
Jeg kjøpte to stk 2s 9000mAh 100C der, de kjører jeg nesten 1time med før jeg må lade dem på nytt
Disse blir laget for å passe akkurat i bilens batteribokser og i tillegg:
- Garantert vanntette
- Garanti på 3år eller 300 sykluser (lading/utlading 300 ganger)
- Helt ferske battericeller (produseres på bestilling)
- Du velger selv hvilke plugger du vil ha på dem
De er litt dyre, det er det eneste negative
De har også heftigere batterier, men da er dem ikke tilpassa bilen så da må du sjekke mål osv...
13500mAh 2s: http://www.maxamps.com/products.php?cat=245
11000mAh 2-6s: http://www.maxamps.com/products.php?cat=24
9000mAh 3s: http://www.maxamps.com/Lipo-9000XL-111-Pack.htm
Bare å velge
|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
Comment
-
Jeg har hatt dyre batterier før. Da jeg startet med elektrobil for et par år siden, kjøpte jeg Smc 2s 8000mah batterier til ca 1800kr paret, fra utlandet. Da var det flere på utenlandske forum, som sa at de var bedre enn maxamps sine. Men, etter jeg prøvde batteriene fra hobbyking, kommer jeg aldri til å kjøpe dyre batterier mer. Det er rett og slett ikke verdt det. Kan kjøpe mange sett billigbatterier fra kina til prisen av et par fra maxamps. Maxamps har bra garantier, men det forsvarer ikke blodprisen. Men, det er min mening
Sent from my GT-I9000 using TapatalkFLY FLY FLY!!!
Comment
-
Er forsåvidt enig med deg! Jeg har kun ett sett med maxamps og resten er hobbyking eller tilsvarende. Man må lissom bare kjøpe seg ett sett bare for å ha prøvd detOriginally posted by Rafo View PostJeg har hatt dyre batterier før. Da jeg startet med elektrobil for et par år siden, kjøpte jeg Smc 2s 8000mah batterier til ca 1800kr paret, fra utlandet. Da var det flere på utenlandske forum, som sa at de var bedre enn maxamps sine. Men, etter jeg prøvde batteriene fra hobbyking, kommer jeg aldri til å kjøpe dyre batterier mer. Det er rett og slett ikke verdt det. Kan kjøpe mange sett billigbatterier fra kina til prisen av et par fra maxamps. Maxamps har bra garantier, men det forsvarer ikke blodprisen. Men, det er min mening
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Men når det er sagt så er jeg veldig fornøyd med dem
Jeg nevnte det bare til trådstarter siden han ville ha rå batterier, og det er ikke hobbyking sine
|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
Comment
-
Har nå limt skruen til tannhjulet med blå thread lock, ville ikke bruke rød (enda), siden det da er permanent..
Hvor lenge bør jeg vente før jeg tester den ut? Kan det være farlig hvis jeg fikk litt på fingrene, og skylte det av ca 30 sekunder senere?Kyosho DBX VE
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment