Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tilpasning karosseri Savage Flux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det vet ikke jeg noe om, hadde ingen sånne problemer med min. Men er da vært et forsøk ihvertfall

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
    FLY FLY FLY!!!

    Comment


    • Da har jeg montert alt, men mangler litt polstring, siden plast-spuret ikke er like tykt der shaftet går i gjennom som metall-spuret.. Prøvde med en slags gummiring, men den ble svidd med en gang pga all friksjonen, og gjorde at spuret glapp veldig lett. Skal se om jeg får tak i noen metallringer eller tilsvarende som polstring i morgen.
      Kyosho DBX VE

      Comment


      • Det skal være ei 3-4mm tykk kobberskive i senter på plastspuret, mulig den må kjøpes utenom.

        Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
        FLY FLY FLY!!!

        Comment


        • Skal innom Clas Ohlson i morgen, får se om jeg finner det der
          Kyosho DBX VE

          Comment


          • Du trenger et slikt sett:http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=2300
            Evnt dette:http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=4348

            Ikke sleng på noen skiver etc,da vil du få kast på spuret og det vil bli ødelagt. Snakker av erfaring
            Last edited by H93; 19 November 2011, 13:57.

            Comment


            • Ålreit, får bestille et slikt
              Kyosho DBX VE

              Comment


              • Skal inn til butikk på lørdag og se om de kan gjøre noe... Gidder ikke fortsette selv, kommer ingen vei på egenhånd uansett..
                Kyosho DBX VE

                Comment


                • Er det noen som er interessert i den? Den funker ikke, så dersom du ønsker en bil å skru på er denne perfekt for deg! Vil gjerne selge den til noen i området, bud over 3500,- inkl batterier og alt av ekstradeler (er en god del av dem) blir sterkt vurdert!
                  Dersom du bor utenfor Rogaland/nord i Vest-Agder vurderer jeg bud over 4000,-
                  Kyosho DBX VE

                  Comment


                  • Hva er det som ikke virker?

                    Comment


                    • Har problemer med at pinion løsner når jeg gir full gass, og jeg får ikke til å justere slipper clutchen skikkelig... Sikkert null problem for en som kan det, men jeg kan det overhodet ikke...
                      Kyosho DBX VE

                      Comment


                      • Ok, førstemann som byr over 3750,- får den (uansett hvor du bor)! Fortsatt tid til å fikse den sånn at du kan tute og kjøre til våren
                        Kyosho DBX VE

                        Comment


                        • Da var bilen solgt...
                          En diger byrde har forlatt mitt hjerte
                          Kyosho DBX VE

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X