Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Rawhide View Post
    Kjører med stock batteri. Går bra nok det, men har fått prøve LiPon til NoBrainer og da er det ingen vei tilbake.
    Power to the people!!
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • Huffda.

      Comment


      • Har knekt et par mindre plastikkduppedingser selv nå, men det som er fint er at det stort sett kun koster mellom 10-30 kr å erstatte
        Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

        Comment


        • Noe man kan kjøpe/gjøre for å ikke få så mye grus og drit inni bilen?
          2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

          Comment


          • Hei Hans O.
            Jeg kan ikke annet enn å kopiere inn ting som NoBrainer har vist meg og som han har gjort på egen bil (bildene).
            Håper det er til hjelp





            Og her kan du se hvordan det blir seende ut:


            Her har han skjært ut en bit i plast som har blitt festet over justeringen til slipper clutch.

            Comment


            • Her er mer, tetting av hull på undersiden bak.
              Originally posted by NoBrainer View Post
              Nytt tips, tett 2 hull ved bakre differensial.

              Innvendig


              Utvendig



              Brukte 3 mm set skruer til å tette disse hullene med. Samt at du slipper sand inni clutch og girkassa etterhvert
              Last edited by Rawhide; 23 May 2010, 10:24.

              Comment


              • Fyller bare de to hullene med tec7 jeg. Får se hva jeg gjør med akselen der..
                2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                Comment


                • Originally posted by Hans O View Post
                  Noe man kan kjøpe/gjøre for å ikke få så mye grus og drit inni bilen?
                  Ja, over tray.
                  Team RC Companiet - Minicupen.no
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                  Comment


                  • Overtray beholder masse varme innvendig....
                    Men det spiller kanskje ikke noen rolle i norge.
                    Likte bedre de "posene" som Rawhide fant. Da de er luftige.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Men dere som kan alt....

                      Hvis man skal kjøre løp, slik at dere får fyllt opp sisteplassen, kan jeg kjøre med en Slash4x4 i noe løp og hva annet må man eventuelt ha oppfylt først?
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • Hvilke poser? Driver med tilpassing av over trayet mitt nå for tiden. Håper på å få prøvd det i morra. Har montert kjøleribbe med vifte på motoren, og skal montere vifte på regulatoren. Skal skjære luftehull i over trayet og tette med filter for å hindre at det ikke kommer inn grus og møkk. Blir nok noe varmere enn uten ja, men deilig å slippe all den pirkete rengjøringa. Har montert på temp sensor på motoren også, så da får jeg prøvd telemetrien på DX3S'en min.

                        Hva som må til for at du skal få kjørt løp er opp til den enkelte arrangør å avgjøre. Siden SCT ikke er noen offisiell klasse enda, er det klubbene selv som bestemmer reglene.
                        Team RC Companiet - Minicupen.no
                        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                        Comment


                        • a Main Hobbies har slik "poser", men om dem er noe bedre, aner ikke....

                          Antar at hvis man bare følger med på temperaturen litt så er det mer enn godt nok.

                          Takker for svar angående kjøring. Må i såfall undersøke litt. Var å så på den stengte banen på hvervenbukta i dag og det ser morsomt ut å kjøre. Synd det var stengt akkurat i dag.
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • Fant en variant til, og jeg må si jeg umiddelbart liker denne best:
                            Oops! You've gone off course. This page cannot be found.


                            Denne tror jeg faktisk jeg kommer til å bestille...



                            EDIT: Har hørt at den ikke funker bra nok. Blei brått usikker og holder an bestillingen litt og sjekker rundt.
                            Noen her som har prøvd det/lest erfaringer?
                            Last edited by Rawhide; 24 May 2010, 23:00.

                            Comment


                            • Huffda, scratch forrige post

                              Comment


                              • hihi

                                så du fant den til slutt ja...
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X