Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nei har skalatreff på Algarheim som jeg håper å kunne stille på.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • Det er ikke hex huben jeg mente med stjerneskruene, er den andre huben med 1.5 grader toe in eller ut. I alu. Tror det er hub det heter
      edit: axle carriers mente jeg :P
      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

      Comment


      • Ingen som vet noe om posten over?

        Kjøpt alu shock hoder hvis dere skjønner hva jeg mener? TRX 2760 er delenummeret, av hva jeg har lest så skal dette passe til Slash 4x4?
        Tok av de som var på stock, og prøvde å skru på disse, de var for små.

        Har dere noen andre hoder som passer i alu? Har jeg feil delenummer?
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

        Comment


        • Hvilken versjon av Slash 4x4 er det du har? Platinum/Ultmate eller vanlig? Kan hende du har Big Bore shocks, og den 2760 passer til vanlige shocks.


          Edit: Angående axle carriers: http://www.rcmart.com/catalog/rc-sla...s-p-30777.html ? Så er det ikke noe værre en å skru av og dytte ut de ball bearings. Var slik på Rustler'n hvertfall.
          Last edited by Nitrius; 27 October 2010, 17:19.
          TLR 22

          Comment


          • Jeg har RTR, vanlig Slash, har absolutt ikke Big Bores tror jeg :O Såfremt ikke det er produksjonsfeil, men 2760 vil absolutt ikke passe demperne mine

            Ang, axle carriers, så har vel aldri spurt om ball bearings :P Lurte på hva de stjerneskruene var til
            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

            Comment


            • Har ikke alu på min carriers bak, så det veit jeg ikke.
              Aner ikke hvor den stjerneskrua skal sitte en gang. Hvis den ikke skal låse "pinnen" fast da, slik at "pinnen" ikke faller ut av A-armen.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • Pinnen har låseskiver, så tror ikke det.
                Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                Comment


                • Når jeg kjører bilen nå, så hører jeg en sterk piping, nesten skjærende, men ikke så høy, bak fra pinion/spur stedet.

                  Noen som vet hva det kan være? Har ikke åpnet den enda.
                  Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                  Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                  E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                  Comment


                  • Sikkert noe møkk/små stein o.l som har satt seg mellom tennene på pinion eller spur giret. Hadde noe lignende på Rustler'n som jeg hadde. Skrudde de av å brukte en tannbørste til å gå over pinion og spur, etter det så hørtes det fint ut igjen.
                    TLR 22

                    Comment


                    • Enten en stein eller kulelageret som har låst seg.
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • Da er den offisielt satt på "stop, no drive" :P
                        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                        Comment


                        • Slipperclutchen gir også en høy pipelyd når den glipper. Det kan ha sammenheng med et låst lager, eller for slakk slipper. Ville i alle tilfeller sjekket opp i dette.

                          I følge Traxxas skal slipperclutchen justeres slik at den glepper litt under en meter med fullgass start på det underlaget du kjører på.
                          Atle Dreier, Sandnes, 1974
                          Tamiya TT-01 RX-7
                          Traxxas Slash 4x4

                          Comment


                          • For å si det sånn, det er ikke slipper clutchen :P den ble kjørt inne, veldig sakte :P
                            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                            Comment


                            • Nå har jeg vært ute og kjørt, 15 min ca. det lukter svidd når den er skrudd av, men motor og esc er på 40 grader ca, og batteriet på 63. Lukter det svidd av batteriet tenker dere?

                              Og hvordan kan det bli så varmt så fort? Nå kjørte jeg hardt, fram og tilbake full gass i snø. Greier ikke batteriet å levere fort nok, derfor bli varmt?
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                              Comment


                              • Originally posted by znaky85 View Post
                                Nå har jeg vært ute og kjørt, 15 min ca. det lukter svidd når den er skrudd av, men motor og esc er på 40 grader ca, og batteriet på 63. Lukter det svidd av batteriet tenker dere?

                                Og hvordan kan det bli så varmt så fort? Nå kjørte jeg hardt, fram og tilbake full gass i snø. Greier ikke batteriet å levere fort nok, derfor bli varmt?
                                Lipo batterier liker ikke vann og snø direkte uten og bli behandlet og tettet.
                                | Spektrum DX8|
                                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X