Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hyper 8

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hei

Jeg tror de klossene er på lager.
    Men hvis du kunne tenke deg bremser som tar ennå kraftigere, har vi også Hong Nor sine Glassfiber skiver på lager. Da må du bruke stålplatene fra de andre bremsene (også på lager).

Jeg bruker det på min Hyper 8 PRO og det bremser noe innmari...

Så denne løsningen på bilen til Joseph Quagraine på EFRA løpet i Skien i fjor også
    Ole Christian Solli
    www.gmbk.no

Comment

• Ole,fåes disse til st truggien også?
      sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
      TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
      GMBK.

Comment

• Jepp. Funker suverent der også
        Ole Christian Solli
        www.gmbk.no

Comment

• Er disse klossene umulige og få tak i i Norge? Er det noen som vet om andre steder?
          Vegard Flattum.Geithus.76.mod
          Fg Monster#Tamiya High Lift Hilux#

Comment

• Vi er dessverre tomme, men prøv RC Team i Fredrikstad. De har sikkert.
            Ole Christian Solli
            www.gmbk.no

Comment

• noen som har funnet ett godt utgangspunkt til oppsett til denne bilen. tanke på stabstag og vinkler på div armer og slik. har fått kjørt litt med bilen nå, og synes den virker utrolig fin og kjøre. venter bare på og komme på en bane nå, så blir det bra.
              Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
              Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

Comment

• Hobao gjør rent bord på Xray Cahllenge i Danmark: http://www.neobuggy.net/modules/news...p?storyid=3662

Ang. setup, det ligger mange setup på www.cmldistribution.co.uk
                Ole Christian Solli
                www.gmbk.no

Comment

• Dogbones

Heisann!
                  Går med store planer om å kjøpe meg en Hyper 8 pro Kan vel egentlig ikke bli mer utolmodig enn jeg er nå, i følge frua i alle fall

Lurer på en ting: Er det dogbones som står for kraftoverføring fra senterdiff til front/rear? Eneste bilen jeg har erfaring med er Savage 25 rtr, og på den røyk disse VELDIG ofte! Og "koppene" som dogbones'a står i blei også fort ødelagt på Savagen.. Er det et problem på denne bilen?

Edit: Fant tegninga på bilen nå, så da fikk jeg jo svaret på dogbones spørsmålet. Men hvordan er holdbarheten på disse delene? Bedre enn HPI sine håper jeg...
                  Last edited by Shaka; 26 May 2008, 13:33.
                  Espen Ueland
                  -_-HoBao HYPER 8-PRO//Hyper.21-8P-PRO//Futaba 3PM-FS-_-
                  Savage 25 RTR m/Force 26R/abc/RS //WRECKED\\

Comment

• Originally posted by Shaka View Post
                    Heisann!
                    Går med store planer om å kjøpe meg en Hyper 8 pro Kan vel egentlig ikke bli mer utolmodig enn jeg er nå, i følge frua i alle fall

Lurer på en ting: Er det dogbones som står for kraftoverføring fra senterdiff til front/rear? Eneste bilen jeg har erfaring med er Savage 25 rtr, og på den røyk disse VELDIG ofte! Og "koppene" som dogbones'a står i blei også fort ødelagt på Savagen.. Er det et problem på denne bilen?

Edit: Fant tegninga på bilen nå, så da fikk jeg jo svaret på dogbones spørsmålet. Men hvordan er holdbarheten på disse delene? Bedre enn HPI sine håper jeg...
                    Hallo

Kjørt en hel løps sesong og litt til, uten å bytte de akslene du nevner i spørsmålet, tror ikke det er noen merker som har så billige reservedeler som HoBao
                    Christer Antonsen, Borg MRK
                    1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
                    1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

Comment

• Det var godt å høre!!
                      Klarer nesten ikke vente på å få meg bil og hooke opp med KodalRc!!

Noen som har erfaring med pakka til rcteam.no? Er de godt skrudd sammen, eller blir det som en vanlig rtr? Min savage rtr var så dårlig skrudd sammen, at den datt fra hverandre på første kjøretur...
                      Espen Ueland

Comment

• Any way, bilen er bestillt og veien til postkassa blir nok godt opptråkka de neste dagene tenker jeg
                        Espen Ueland

Comment

• Jeg har handla Hyper-8 PRO pakka fra rcteam.no og der følger Futaba 3PMFS med, sammen med R153F mottager. Det står at senderen er uten krystall, men det gjelder ikke mottager???

I så fall, finnes det et rimelig alternativ til mottager? Uten x-tal?

Og hvis jeg har lyst på transponder(?) for å kjøre løp, må jeg da bytte ut hele radiosystemet?
                          Er helt grønn på konkurranseområdet, så alle svar mottas med takk

Esp1
                          Last edited by Shaka; 1 June 2008, 21:28.
                          Espen Ueland

Comment

• du trenger ikke bytte ut radiosystemet for å bruke transponder , ved løp så har klubbene utlåns transpondere som er ladet opp på forhånd . ved personlig transponder så blir denne koblet til den 3. kanalen på motager . eventuelt med en splitt fra en annen kanal.

det er flere klubber som har personlige transpondere tilsalgs , vet at Gmbk har
                            tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

Comment

• Takk skal du ha Kjekt å vite!

Ingen som veit om noen x-tal løs mottager jeg kan bruke til den senderen? Hadde vært så greit å slippe bytte stadig vekk...
                              Espen Ueland

Comment

• Har bestilt meg en Hyper 8.5 fra RCmart. Noen som har kommet fram til et bra oppsett på spiderdiffene?
                                #Hyper 8.5 Pro/OS VZB V-Spec/KO Mars R

-=Rodgeir Larsen, 74=-

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X