Originally posted by Tigergutt
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hyper 8
Collapse
X
-
hva som det beste kjøpet av den RTR versjonen som RCteam har og den micromonster har ?
Ho-Bao Hyper-8 RTR, Mach-28 Edition, eller
Ho-Bao Hyper-8 RTR, med 21 motor og styreservo ?
koster ca det samme men trenger ikke egentlig den servoen jeg, så da er det bare å gå for mach-28 edition ?
Vet lite om de 2 motorene, og jeg har kontroll og servoer, men de kommer fra en monstertruck så jeg tror de er litt store. Er det standard størrelse på servoene ?
Kunne gjerne gått for PRO versjonen men da blir det vel fort rundt 6000,- for greiene fordi man må kjøpe motor utenom.
Noen som har en god oversikt over forskjellen på vanlig 8 rtr versjonen og pro versjonen ?
Bør jeg vente på 9,5 ?
Føler liksom at det er tusen forskjellige typer av disse bilene. Hadde vært fint å sluppet unna med 4000,-
takker for hjelpenTore Rolfseng -79
Stavanger
Comment
-
Jeg har en Hyper 8 RTR med mach .28 motoren og en sterkere styreservo. Og jeg er veldig fornøyd, så jeg anbefaler at du kjøper det.
Men har ikke noe peiling på motorer, så kanskje .21 motoren er et bedre valg
Men går du for mach .28 burde du ha en sterkere styreservo siden den orginale er dårlig.Hyper 8 RTR
Comment
-
-
BBF tactyl II som man kan kjøpe i dag er litt annerledes enn torsen.
BBF har forskjellige "torque shell" som bestemmer hvor mye den skal låse.
(altså, du har forskjellige grader i front, midten og bak)
Du kan lese om de på www.bbfmodels.comsigpic
Team Xray
Comment
-
Originally posted by estereo View PostSå vidt jeg vet Kim så er det kun Xray sin Active diff som du kan bruke med silicon olje.
Både bbf type og torsen er det spesial fett i.
Men, er det noen som har testet ut det å "tune" en torsen-diff med silikon-olje? Er det mulig, uten at diffen raser?? Evt hvilken olje-viskositet gir hvilken virkning?Formerly known as JQ`s personal "pit-bitch".....
Comment
-
Hei ! Har bestilt meg en Hyper 8 rtr med Mach 28 motor, det jeg lurer på er om styreservoen på den er noe tess, burde jeg bestille ny servo like greit med en gang?? Og i tilfelle hva slags type er anbefalt??Last edited by RC Hansen; 18 August 2007, 18:49.sigpic HYPER 8 MACH .28
T-REX 450 SE V2 Futaba 6EX 2.4GHz FASST
A. Hansen-74 GMBK
Comment
-
Originally posted by Christer View PostHallo
Akkurat kommet hjem med en ny Hyper 8.5, den har da fått Spider differ rundt om, annen chassieplate som er 2mm lenger i front og 2mm lenger bak, big bore dempere, lik dem på st truggyen, høyere demper tårn, letta clutchklokke og svinghjul, alu.sko fra truggyen, 5 sett med stab.stag, lengre motorbukker, ny radioboks som er ca 5mm høyere og med skrudd lokk og mye mer...
Fueltanken på begge bilene var det feil på,de er ikke tette,så det blir luft i slangene,det går heller ikke an å stramme skruen,slik at o-ringen utvider seg.Må vel bare kjøpe ny tank.Litt irriterende.
Paul-Erik Bastiansen.74.Vestby.Sjef.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment