Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mugen Seiki MBX-serien

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ronsand View Post
    Om du ønsker det raskt har jeg liggende et helt nytt ulakkert FTW Night Fox for MBX6 her i Tromsø: http://www.avidrc.com/product/18/ftw...00025-ftw.html. Et av de stiligste karosseriene til Mugen

Du kan få det for kostpris 250kr. Kan bestille meg et nytt senere
    Det er en avtale! Hærlig Hvor kan det hentes?
    *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
    www.TMBK.NET
    www.hobby24.no

Comment

• sendt deg pm
      Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

Comment

• Click image for larger version

Name:	DSC07354.jpg
Views:	1
Size:	47.4 KB
ID:	777535 Mitt første karosseri!!

Ble veldig fornøyd
        *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
        www.TMBK.NET
        www.hobby24.no

Comment

• Ble bra der det ja Nå er det bare å vente på at snøen skal forsvinne.... var forøvrig innom banen i dag og det ligger minst en halv meter over det hele.....
          Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

Comment

• Halv meter? Aiaiaia.. Vi får spleise på 10 tonn salt
            www.TMBK.NET
            www.hobby24.no

Comment

• Hehe, salt har jo vist seg å være en innertier på den banen.........

Comment

• Haha. Fill me in ang. salt på banen!

Sent from my Galaxy Note using Tapatalk 2
                www.TMBK.NET
                www.hobby24.no

Comment

• Bare et triks for å få "søringan" til å tektyl behandle bilene før konurranse

Comment

• Haha den var god!

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
                    www.TMBK.NET
                    www.hobby24.no

Comment

• Selv om det er et sidesteg fra original tråden kan jeg vel utdype: Det brukes i mangel på bedre egnede middel for å binde banen når den prepareres. Kan være et problem dersom man bare kjører og deretter stuer bilen bort. Dersom man påfører WD40 og blåser rent med trykkluft er det ikke noe problem. Det finnes trykkluft på banen. Det finnes ikke rust på noen av bilene mine og de er i all hovedak kjørt på banen her. Merker heller ikke noe på levetid på kulelagre rundt om på bilen. Tror uansett ikke vi tar den diskusjonen her.

Comment

• Så langt denne helga gjør jo Mugen det sånn passe...

Christian nr 5 i Barteland
                        Tortorichi TQ i Italia og 4 Mugen blant de ti beste. 7 Mugen blant de 16 beste.
                        I Sverige er Mugen nr 2 etter kval og det er 4 Mugen blant topp ti

Comment

• Ikke full uttelling kanskje, men Mugen vant i Sverige, og 5 biler i finalen. I italia, ble det 4 plass og 6 Mugen i finalen.

Christian fikk noe Radiotull i Barteland, sikkert en Trønder som ikke likte`n... hahahahaha

Comment

• Ikke full uttelling nei, mistet telling etter ca 18 min i finalen. Men bilen fikk jeg til å fungere bra, så det var synd, bare å skaffe seg ny transponder tenker jeg.
                            Christian Martinsen
                            Team Minicar Racing 2012
                            Mugen Seiki - Novarossi - Meccamo - KO

Comment

• Setup Innherred

Her er setup fra Innherred, MBX6R - EU.
                              MBX6 - Innherred 06.05.2012.pdf
                              Christian Martinsen
                              Team Minicar Racing 2012
                              Mugen Seiki - Novarossi - Meccamo - KO

Comment

• Hei Christian. Kjørte du med linken innerst på bakre hub (mest camber cain), eller er dette merket av feil?

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X