Ble bra der det ja Nå er det bare å vente på at snøen skal forsvinne.... var forøvrig innom banen i dag og det ligger minst en halv meter over det hele.....
Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...
Selv om det er et sidesteg fra original tråden kan jeg vel utdype: Det brukes i mangel på bedre egnede middel for å binde banen når den prepareres. Kan være et problem dersom man bare kjører og deretter stuer bilen bort. Dersom man påfører WD40 og blåser rent med trykkluft er det ikke noe problem. Det finnes trykkluft på banen. Det finnes ikke rust på noen av bilene mine og de er i all hovedak kjørt på banen her. Merker heller ikke noe på levetid på kulelagre rundt om på bilen. Tror uansett ikke vi tar den diskusjonen her.
Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...
Så langt denne helga gjør jo Mugen det sånn passe...
Christian nr 5 i Barteland
Tortorichi TQ i Italia og 4 Mugen blant de ti beste. 7 Mugen blant de 16 beste.
I Sverige er Mugen nr 2 etter kval og det er 4 Mugen blant topp ti
Ikke full uttelling nei, mistet telling etter ca 18 min i finalen. Men bilen fikk jeg til å fungere bra, så det var synd, bare å skaffe seg ny transponder tenker jeg.
Christian Martinsen
Team Minicar Racing 2012
Mugen Seiki - Novarossi - Meccamo - KO
Comment