Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mugen Seiki MBX-serien

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eneste option jeg har, er alu tårn foran. ellers er bilen bombesikker.

    velkommen på laget
    MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
    TRF-415MSXX
    DEX410

    Comment


    • Takker hvordan er det med overdrive diff drev, er det noen som bruker det på norske baner?
      Fjærer? er de som følger med greie for norske baner?
      Last edited by sirkandal; 4 December 2009, 15:42.
      MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

      Comment


      • Eneste nødvendige option er alu øvre bærearmsholder. Den er plastikk orginalt og den knekker lett
        Håvard Haugland - 93 mod
        * Mugen Seiki * Futaba * RB/GO engines * Mecca *
        Team www.microracing.se

        Comment


        • Originally posted by Håvard H View Post
          Eneste nødvendige option er alu øvre bærearmsholder. Den er plastikk orginalt og den knekker lett
          jeg har kjørt hele 09 uten å knekke

          det med overdrivediff bak har jeg ikke testet ut ennå, så det har jeg ikke noe godt svar på. Men på den nye bilen har jeg bygget den med overdrive, så gjennstår det å se om det har noe for seg.
          MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
          TRF-415MSXX
          DEX410

          Comment


          • Skal bli morro og teste med nye bilen ihvertfall kommer sikkert til og spørre mye om oppsett og sånt når det er ferdig bygd
            MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

            Comment


            • Originally posted by Håvard H View Post
              Eneste nødvendige option er alu øvre bærearmsholder. Den er plastikk orginalt og den knekker lett
              har også kjørt hele NM sirkuset uten å knekke noe. samt VM i bergen.
              ett karbon tårn, en bærearm har gått med. men de tingene røk under testing av de nye alpene i bergen, motsatt vei men det var verdt det.


              Bjørn tore :bare sjekker om eg husker hvem du er: du er han høye lyse m macgyver sveis som spurte meg og kronheim om mbx6 ikke sant?
              velkommen iallefall
              Last edited by michaelfox; 6 December 2009, 19:59. Reason: uklarheter
              Thomas Michelsen 90477788
              Kyosho Mp9 TKI 2
              Team Michaelfox BOMBK

              Comment


              • eh, Håvard har kjørt mbx6 i -09 så nå er du nok på viddene igjen thomas..
                MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                TRF-415MSXX
                DEX410

                Comment


                • Originally posted by michaelfox View Post

                  Bjørn tore :bare sjekker om eg husker hvem du er: du er han høye lyse m macgyver sveis som spurte meg og kronheim om mbx6 ikke sant?
                  Ikke så veldig høy nei, slutta og vokse i høyden med fortsatte i bredden og håret er lenge siden var nok til macgyver sveis og trur ikke jeg har spørt dere om 6'n nei. har kun kjørt Østlands serien i år. men blir større statsing neste år
                  MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                  Comment


                  • Legger til et bilde av meg så kan dere se hvem jeg er
                    MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                    Comment


                    • Litt bilder jeg tok under bygging av bilen

                      Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

                      Klikk på link for lysbilde visning

                      Last edited by sirkandal; 3 March 2010, 20:18. Reason: litt kluss med slideshow
                      MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                      Comment


                      • Deilig å bygge den?
                        1:8 Buggy

                        Comment


                        • Gikk meget greit det ja, merka ikke noe til trange hull i bærearmer, er jo bittelite slakk der
                          MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                          Comment


                          • Smooth å bygge Mugen, men jeg feiga ut denne gangen, det blir en M-Spec
                            MBX-6
                            Slash 4x4 rtr
                            - Midtskogen Raceway-

                            Comment


                            • Ser på bildene at det er de nye bærarmene, autdrivers og radiobox. Følger dette også med på m-spec???
                              Team Kyosho
                              Kyosho MP9/ZX5/RB5*Orion*AKA*Kopropo*Savox*
                              www.tnrc.ipublish.no www.minicar.no

                              Comment


                              • Ehm..... jeg håper da det (kjenner et lite snev av panikk nå....)
                                MBX-6
                                Slash 4x4 rtr
                                - Midtskogen Raceway-

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X