Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mugen Seiki MBX-serien

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vart mugen på meg ja
    gleder meg til sesongen nå, blir som gode gamle dager
    *Kim-Rune Heiberg 92 mod*
    unknown ! comeback 2010

    Comment


    • En ny Mugen, det er omtrent som å komme hjem...

      MBX-6
      Slash 4x4 rtr
      - Midtskogen Raceway-

      Comment


      • Gratulerer Jan, Fint med wrap'n!

        Comment


        • DEN JÆV..A WRAP'EN KAN SELVANTENNE!
          Tok bildet med gammelt kompaktkamera, ellers ville jo alle sett hvor stygg den er..... neida, den er ikke så ille, men jeg tror ikke jeg bruker 50$ på en wrap i fremtiden.
          MBX-6
          Slash 4x4 rtr
          - Midtskogen Raceway-

          Comment


          • Ja bodywrap er ei skikkelig tolmodightsprøve, blir nok ikke bruks karosseriet dette,Men ser pent ut på avstand
            Attached Files

            Comment


            • Så da flott ut det da
              tar ikke noe kortere tid med lakkering når man skal tenke ut litt før man begynner Håper og få lakkert et par karosserier til min i løpet av påska
              MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

              Comment


              • Da var det kasta litt maling på karrosseriet


                Nå trenger jeg bare noen gode setup og gå ut fra, så vis noen har noen er det bare og ta kontakt
                MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                Comment


                • Pent!
                  Jeg kommer til å holde meg til M-Spec oppsettet en god stund, kanskje litt tynnere demperolje men ellers likt.
                  MBX-6
                  Slash 4x4 rtr
                  - Midtskogen Raceway-

                  Comment


                  • Meget pent lakkert! Kjører 10-7-5 i diffa og da styrer bilen slik den skal gjøre,hater understyring

                    Comment


                    • Takker, trenger litt mere trening med airbrush'n. er litt feil her og der

                      Har fylt opp diffa med 10-7-5 etter råd fra Tommy, ser etter litt mere instillinger
                      MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                      Comment


                      • Front: std stempel, 350 olje.9.25 fjerer.anti rollbar 2.6mm.
                        Bak: std stempel,300 olje.9.50 fjerer.anti rollbar 2.7mm.
                        30mm kjørehøyde. mbx-6'n er foholdsvis følsom på kjørehøyde.
                        Dette kommer også fra Tommy,Og funker som fy på banen jeg kjører på

                        Comment


                        • Er banen fri for snø?
                          MBX-6
                          Slash 4x4 rtr
                          - Midtskogen Raceway-

                          Comment


                          • Nei og er nok en stund til d er kjørbart der,Men pit'n er klar,skal få et strøk maling på mandag hvis været tillater d.

                            Comment


                            • Ja da er motorvarmer i hus, klart for innkjøring av Ninja straks da
                              MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                              Comment


                              • Lenge siden denne tråden har vært oppe nå, men siden Renaud Savoya har blitt Europamester for 3 gang så må det vises bilde av det beste man kan kjøre
                                Attached Files
                                MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X