Er det noen som har et alu (eller evt. karbon) front-dempertårn til MBX6 liggende? Det må ikke være nytt. Kan bestille fra det store utland, men hadde trengt det raskt Send meg pm med type/tilstand/pris så tar jeg kontakt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mugen Seiki MBX-serien
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Setup fra NM.
Fungerte som bare det, ble litt glatt når det ble vått. Gikk ned et hakk på stabstag bak i finalen.Attached FilesChristian Martinsen
Team Minicar Racing 2012
Mugen Seiki - Novarossi - Meccamo - KO
Comment
-
Mitt oppsett på bukta var veldig likt Kristian sitt. Jeg likte ikke 2.8mm stabstag bak, så jeg kjørte 2.7 når det var tørt også. Rompa holder seg litt mer på plass. For et lettere oppsett kan man bruke 2.6mm bak. Da mangler det litt styring, men bilen er VELDIG lettkjørt og stabil
Kristian har også krysset av for at han kjørte demperene foran inne på bærearmen, det tror jeg er feil og at de var ytterst på bærearmen.
Bilen er super å kjøre og funker til gangs!!
Comment
-
MBX6 - Kodal_Trening.pdf
Dette er et forslag til setup for siste NC runden i Kodal neste helg.
Bilen fungerte meget bra i finalene i dag, men det er fortsatt mulig å sett på litt mer fartChristian Martinsen
Team Minicar Racing 2012
Mugen Seiki - Novarossi - Meccamo - KO
Comment
-
OK, da må vi få litt liv i denne tråden igjen.
Mange som ifjor kjørte Mugen var verdens største Mugen fans, har plutselig blitt verdens største Kyoshofans..... Vel, vi får se hvor godt valg det var
Litt på den seriøse sida, så ønsker vi de lykke til med sitt nye utsyr og får håpe at det er like godt som det vi får!
Mugen MBX6R-EU kommer om ikke så lenge, mange har vel sett bilen på diverse nettsider og sett hva som er forskjell på den og MBX6EU.
Sånn kort fortalt så er det en ny chassisplate som er forlenget 3mm foran og 2 mm bak, istedet for chassis på MBX6EU som kun ble forlenget med 5mm bak. Dette skal gjøre bilen litt lettere å kjøre, samtidig som den ikke trenger så store endringer i opssettet fra bane til bane.
Det er kommet ny utveksling i girkassene, dette er det samme som options giringa som ble brukt bak i standard MBX6. Bilen akselererer raskere, selv om totalutvekslinga er den samme som før.
Det er kommet et nytt dempertårn bak med flere muligheter for instilling av camberstaget.
Vi gleder oss stort til den nye bilen kommer og satser på at vi kan få til et bra år i år også!!!
Comment
-
tja, ka ska man sei..... Ble lite kjøring på meg ifjor, men om det var pga bilvalg sier soga ingenting om.
Men skal prøve kyosho igjen i år, håper det blir bedre enn sist jeg hadde med de å gjøre, for det var ikke noe stas.
Egentlig så er jeg en tulling, for jeg vender alltid tilbake til Mugen, da den er rimelig bombesikker ift min kjørestil....
Hvis alt går ræv i år, blir det kun mugen på meg i fremtiden, lover....
we love E-clipsMBX-6-OS-AKA-Byron fuel
TRF-415MSXX
DEX410
Comment
-
Skru ut pluggen og drypp noen dråper fuel ned i plugghullet. Så setter du den på startboksen med fuel i tanken og ha full gass. Hold en fille over plugghullet slik at du ikke får fuel i øya Når alt går rund som normalt, sett ned gassen til tomgang, en liten runde til på startboksen og skru i pluggen. Så lenge gløderen er i orden starter den med en gang
Comment
-
Battles setup fra Montpellier
Comment
-
Originally posted by michaelfox View PostFremdeles Mugen fan.
Tror det blir rart for deg å ikke kjøre Mugen ja. Håper du liker Kyoshoèn. Ingen revolusjon, bilen må fremdeles "rattes". Men kan være litt motivasjons skapende å bytte merke innimellom. Likeledes som det kan gå andre "veien" å bytte for ofte.* KYOSHO MP9 * OS SPEED * SANWA * RB FUEL * KO PROPO
------------TEAM RADIOSTYRTMODELLHOBBY AS-------------
* DURANGO DEX 410 * REEDY * ORION * DURANGO DEX 210
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,929
Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Comment