Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savge tips & tricks (how-to's osv.)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mao er det bedre å vente til det ryker en diff og så skifte til nutt hus i alu, og innmat i stål ?? Høres jo fornuftig ut. Hva med ext arms i alu ? Vil det gjøre bilen bedre ? ...., og forresten tusen takk for gode svar til en rookie
    HPI Savage Xl, Traxxas Nitro Rustler

    Comment


    • Bilen vil bli mer stabil, men da kjøper du heller en Truggy. Jeg vil anbefale å bruke plast armer. Disse tåler mindre, men ikke så mye som ryker. Det skader ikke resten av bilen slik som alu armer vil gjøre om det kommer til en skikkelig krasj.
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

      Comment


      • Innmateni XLèn er i utgangspunktet ganske sterkt fra før, men fins oppgraderinger der og da, i smidd stål, annbefalt å ha på lur både innmat og utgående, alu armer.. næhh, knekker fortere, og koster mer! bedre å ha noen orginale på lur, men servo saver i alu, det er god løsning samt sterkere servoer, så fins det og en oppgradering til gass/brems stagene, som er annbefalt, kommer ikke på i farten hvor den er å få kjøpt, men regner med RCislife legger ut en link til deg for den karen er fantastisk flink på linker/ tillbehør/ filmer... you name it
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

        Comment


        • Her kommer svarene raskt, det må jeg si
          Men Goliath hjul er i mellomtiden bestillt fra rcmaxpower, bare å vente 1-2 uker .....
          HPI Savage Xl, Traxxas Nitro Rustler

          Comment


          • Jeg maser fælt nå men smir mens....osv. Hva med luftfilter ? er det noe å hente der ?
            HPI Savage Xl, Traxxas Nitro Rustler

            Comment


            • Min mening og erfaring er, så lenge det funker skal du ikke kødde med det, husk bare å vask filteret ofte i nitro, og sett det inn med filter olje før bruk, ha gjerne et par filter på lur, så du slipper å vaske når du har kjørt filteret tett
              HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

              Comment


              • Hadde selv 4 savager oppe å gikk i min oppstart, og maste fælt sjøl, men er da eneste måten å få svar på det
                Og her får du svar så sant vi kan svare deg, og det fins alltid en og annen som KAN svare deg
                HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                Comment


                • Genialt !! og igjen kommer takk ifra Espen909
                  HPI Savage Xl, Traxxas Nitro Rustler

                  Comment


                  • Grei den sjø
                    Og når du har godt lei av å justere frem og tilbake på nitro.. Hehe som jeg ble, så er du velkommen i LS familien
                    HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                    Comment


                    • He he ... jeg så at den ville komme. ref baja sign. Har vært med og såvidt prøvekjørt Bajanic sin, men ga meg etter nesten å ha kjørt ihjel ei bikkje som løp i veien ..Ha ha....
                      Last edited by espen909; 9 January 2010, 23:46. Reason: dysleksi
                      HPI Savage Xl, Traxxas Nitro Rustler

                      Comment


                      • Hehe.. ikke noe press har bare slitt endel med savager og dyr nitro sjøl en stund, så nå storkoser jeg meg
                        Men smaken er som baken
                        Men det er bare å fyre løs her inne, er det forumet er til får, og lykke til og ha det kjekt med en artig og sosial hobby
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                        Comment


                        • Revers på Savage x 4.6

                          Noen som har montert det på sin bil?

                          Comment


                          • Originally posted by arnfinnk View Post
                            Noen som har montert det på sin bil?

                            Ja.. Ikke noe problem det..

                            Comment


                            • Hei har et problem her!
                              Jeg starter bilen som normalt og motoren starter som normalt. Også kjører jeg helt til den blir varm(100 grader) så stopper motoren. Jeg rekker å kjøre 1/4 tank før den stopper den har fin tomgang og går fint i bånn gass før den blir for varm. Jeg kjører også ganske rich så jeg har ikke peling på hva det er. Den høres ut som den blir kjørt alfor lean og den staller litt. Når motoren har blit varm så starter den fint, men den vill ikke gå fremover den kveler seg når vi prøver å gi gasspådrag.
                              Håper på hjelp så fort som mulig!
                              MVH PedAas
                              Filmen under viser problemet jeg har:
                              HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

                              Comment


                              • Gi den mer fuel. Prøv å få noen i nærheten til å se på den
                                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X