Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savge tips & tricks (how-to's osv.)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LEO View Post
    Hei

Tenkte jeg skulle vise hvordan jeg har festa mine lst-dempere på x`n min

Det at man trenger et mod kitt for å få di til å passe er bare sprøyt, ser
    at det er fler som sier dette . Jeg gjorde det på min måte , og det har funket utrolig bra .Samma om jeg har drevet villmans kjøring til di grader ,så har alt funket fint uten noen rep/skift av c-hubene

Se bilder .
    Stilige dempere
    Du har ikke brukt noen andre deler, annet en demperne, for å få de til å passe?
    Hvor kjøpte du de?
    # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

Comment

• Hei

Du får kjøpt di til 1200 spenner på sm i oslo el trondheim .

Hva jeg betalte for di , blir nåkk en hemlighet ja

Brukte ikke noe som helst for å få festa di ... Bare snudde på litt deler , så passa alt slik jeg ville
      Lars Erling Olsen 1981 Trondheim Losi 22-4 - Losi 22 2.0 - 2x Xray T4 16 - Sanwa M12

Comment

• Fin pris det ja. Da vet man hva man ikke bør ødelegge på en LST2 eller en MUGGY
        Sunnfjord RC Klubb
        ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

Comment

• Originally posted by Mariuslk View Post
          Stilige dempere
          Du har ikke brukt noen andre deler, annet en demperne, for å få de til å passe?
          Hvor kjøpte du de?

Dette er ikke hemmelig. Kjøper du dem på ebay, får du dem rett i rett i postkassa for 30$ pluss 8$ i porto pr sett. Ca 480 kr for 4 stk. Om de er så mye bedre enn org, er noe helt annet.
          Bashing? Kun Savage som duger.

Comment

• Jasså LEO, driver du å bøffer dempere rundt om? Neida

Prisen er ikke så gæren egentlig...
            # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

Comment

• Originally posted by Oppsalsavage View Post
              Dette er ikke hemmelig. Kjøper du dem på ebay, får du dem rett i rett i postkassa for 30$ pluss 8$ i porto pr sett. Ca 480 kr for 4 stk. Om de er så mye bedre enn org, er noe helt annet.
              Hei

Dokk betaler sikkert 480 for , jeg betalte mye mindre enn det ..

At di er bedre en org demperne vil jesi at di er , bila har mere flyt med disse . Det er min mening etter å hatt dem i noen månder nå .
              Lars Erling Olsen 1981 Trondheim Losi 22-4 - Losi 22 2.0 - 2x Xray T4 16 - Sanwa M12

Comment

• dine dempere er ikke "threaded" da.. derfor billigere...

Comment

• Originally posted by Magnus89 View Post
                  dine dempere er ikke "threaded" da.. derfor billigere...
                  Hva vil det si at demperne er threaded?

Comment

• at de har gjenger, og at man da kan justere fjæringen ved å skru på den "muttern" over fjæra, i stedet for å legge inn foringer

Comment

• Hei

Jeg har lst2 kroppene liggans , så jeg kan få di threaded vis jeg vil , men har ikke trengt det enda , så jeg holder di slik til jeg trenger det . og lell så betalte jeg mye mindre for di

Comment

• Man trenger ikke linkage-sett fra Ofna, sykkel-eker er supert!
                        Attached Files

Comment

• Kjøp Losi antennerør, Har ikke knekt ei eneste anntenne sia jeg gikk over til Losi. Før var jeg storforbruker av rør..
                          sigpic
                          Frank Hansen STAVSJØ **1959**
                          Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm

Comment

• Clutch problemer

Hei, Savage 25 som ikke går framover, står bare og spinner. Har skiftet clutchsko, og de er rett montert, men det hjalp ikke. Noen som har et umiddelbart tips, lenge siden jeg har skrudd på skiten Bilen går SÅVIDT framover når jeg gir gass, kan det være noe i gearboksen som har tatt kvelden?

Martin
                            Martin

**Savage 25 RTR**

Comment

• Originally posted by Savage25RTR View Post
                              Hei, Savage 25 som ikke går framover, står bare og spinner. Har skiftet clutchsko, og de er rett montert, men det hjalp ikke. Noen som har et umiddelbart tips, lenge siden jeg har skrudd på skiten Bilen går SÅVIDT framover når jeg gir gass, kan det være noe i gearboksen som har tatt kvelden?

Martin
                              Slitt eller for løs slipper?
                              Last edited by Samen; 22 April 2007, 15:30.

Comment

• hvordan er deler fra integy ? de har jo en masse kule ting og tang... klarte ikke å la være så jeg kjøpte en center plate fra dem http://integy.automated-shops.com/cg...14107297742.3e
                                Mhv. Daniel L. Jakobsen 1992 mod. Bodø MotorSports Klubb BMSK

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X