Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savge tips & tricks (how-to's osv.)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eller Protech(?) antenne...hatt min siden i mai ifjor!!

    Comment


    • Eneste antenna jeg har knekt var på min onroad RS4 i minusgrader. Da ble antenna litt for sprø :P Trikset er i alle fall å få tak i noen antenner som er litt myke. Har hatt en og samme antenna på min savage en god stund
      Sunnfjord RC Klubb
      ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

      Comment


      • har ikke sett et bilde enda jeg...og er på side 8
        Marius Johansen -82
        FG Monster

        Comment


        • det er vel fordi det er gamle tråder så bilde er vel tatt bort fra siden det er linka til eller siden er lagt ned. forumet skulle hatt sån at man kunne laste bilder opp uten og måtte linke dem fra ein anna side så hadde man sloppe det.
          Mvh Kurt-Inge Furevik

          Comment


          • justere 3 trinn kasse Savage??

            Heisann, Losi sine antennerør skal det j....i mye tel for å ta knekken på. Small size er forh. Etter jeg satte i OS30 i min SS 3trinn, harn begynt å kjøre i gang på andre gir og opp i tredje går brukbart men, har noen erfaring i å justere 3 trinn for kraftigere motor? sku gjerne hatt med første også. Klart jeg kan prøve meg fram men... jeg spør
            sigpic
            Frank Hansen STAVSJØ **1959**
            Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm

            Comment


            • eg har gjort sån at antenna går ut under veltebøylen og ut bakvinduet istedefor, merket ikke noe forskjell på rekkevidden, så nå slipper eg at den blir herp hele tida når eg velter..
              Mvh Kurt-Inge Furevik

              Comment


              • Vis du skal rengjøre savage skikkelig går det an å bruke motorrens og trykkluft,
                og en dæsj med wd4-40. alt ser nytt ut fordel å ta ut mottaker og motor først da..
                inge denstad (1973)
                nitro : savage axial .28
                el : mini-t med oppgraderinger

                Comment


                • Man skal passe på at man ikke blåser sand inn i lagre og slikt når man bruker luft.
                  CowRC
                  NORCC.COM

                  Comment


                  • Har hatt en Savage X i 14 dager nå. Fikk i morgengave av kjerringa etter bryllupet
                    Hvor er alle bilde i denne tråden?? Jeg må se litt for å skjønne hva det er snakk om, har ikke hatt sånn bil før, og det ser ut til å være noe gode tips her.

                    Takker på forhånd
                    Sandemann -77
                    - Ullensaker -
                    Bil: Savage X

                    Comment


                    • Originally posted by Sandemann View Post
                      Har hatt en Savage X i 14 dager nå. Fikk i morgengave av kjerringa etter bryllupet
                      Hvor er alle bilde i denne tråden?? Jeg må se litt for å skjønne hva det er snakk om, har ikke hatt sånn bil før, og det ser ut til å være noe gode tips her.

                      Takker på forhånd
                      Etter det jeg har skjønt, så forsvinner bildene etterhvert som det går en stund.. Å det er noe dritt..
                      Ingenting for øyeblikket.

                      Comment


                      • Det hadde jo vært veldig tøft om noen kunne laget en ny tråd med bildene igjen, så vi nye Savage folka kunne lære litt
                        Sandemann -77
                        - Ullensaker -
                        Bil: Savage X

                        Comment


                        • hvorfor kan ikke jeg se bildene

                          Comment


                          • Originally posted by mayhem View Post
                            hvorfor kan ikke jeg se bildene
                            les litt lengere tilbake så er jeg sikkerpå at du finner ut av det
                            Kjører: Traxxas Jato 3.3

                            Comment


                            • Originally posted by fredrik1302 View Post
                              les litt lengere tilbake så er jeg sikkerpå at du finner ut av det
                              kan du ikke bare si det

                              Comment


                              • de forsvinner etter en stund!!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X