Eneste antenna jeg har knekt var på min onroad RS4 i minusgrader. Da ble antenna litt for sprø :P Trikset er i alle fall å få tak i noen antenner som er litt myke. Har hatt en og samme antenna på min savage en god stund
det er vel fordi det er gamle tråder så bilde er vel tatt bort fra siden det er linka til eller siden er lagt ned. forumet skulle hatt sån at man kunne laste bilder opp uten og måtte linke dem fra ein anna side så hadde man sloppe det.
Heisann, Losi sine antennerør skal det j....i mye tel for å ta knekken på. Small size er forh. Etter jeg satte i OS30 i min SS 3trinn, harn begynt å kjøre i gang på andre gir og opp i tredje går brukbart men, har noen erfaring i å justere 3 trinn for kraftigere motor? sku gjerne hatt med første også. Klart jeg kan prøve meg fram men... jeg spør
sigpic
Frank Hansen STAVSJØ **1959**
Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm
eg har gjort sån at antenna går ut under veltebøylen og ut bakvinduet istedefor, merket ikke noe forskjell på rekkevidden, så nå slipper eg at den blir herp hele tida når eg velter..
Vis du skal rengjøre savage skikkelig går det an å bruke motorrens og trykkluft,
og en dæsj med wd4-40. alt ser nytt ut fordel å ta ut mottaker og motor først da..
inge denstad (1973)
nitro : savage axial .28
el : mini-t med oppgraderinger
Har hatt en Savage X i 14 dager nå. Fikk i morgengave av kjerringa etter bryllupet
Hvor er alle bilde i denne tråden?? Jeg må se litt for å skjønne hva det er snakk om, har ikke hatt sånn bil før, og det ser ut til å være noe gode tips her.
Har hatt en Savage X i 14 dager nå. Fikk i morgengave av kjerringa etter bryllupet
Hvor er alle bilde i denne tråden?? Jeg må se litt for å skjønne hva det er snakk om, har ikke hatt sånn bil før, og det ser ut til å være noe gode tips her.
Takker på forhånd
Etter det jeg har skjønt, så forsvinner bildene etterhvert som det går en stund.. Å det er noe dritt..
Comment