Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savge tips & tricks (how-to's osv.)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Danielj View Post
    hvordan er deler fra integy ? de har jo en masse kule ting og tang... klarte ikke å la være så jeg kjøpte en center plate fra dem http://integy.automated-shops.com/cg...14107297742.3e
    har hørt at kvaliteten på integy delene ikke er så god
    Kjører: Traxxas Jato 3.3

    Comment


    • ja ser det er er noen som skriver det.. men det kan jo ikke være alle delene..
      Mhv. Daniel L. Jakobsen 1992 mod. Bodø MotorSports Klubb BMSK

      Comment


      • nei sikker ikke, og så er jo ikke den delen som du vil ha en del som blir veldig belastet heller, det er jo bare og prøve, men det er fint om du kommer med tilbakemeldinger hvis du kjøper den
        Kjører: Traxxas Jato 3.3

        Comment


        • Jeg har prøvd piggyback dempera tel integy, Dom var jævli dårlige, og dyre
          sigpic
          Frank Hansen STAVSJØ **1959**
          Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm

          Comment


          • SS 4.6 pipe eller Ribba?

            Hei, er det noen som kan si meg, forskjellen på virkemåten, eller hvem vil fungere best på OS30? Sitt her å lurer, så takknemlig for respons
            sigpic
            Frank Hansen STAVSJØ **1959**
            Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm

            Comment


            • vill tro at den ribba potta gir mere bundrag, mens den andre er sterkere på topp
              Kjører: Traxxas Jato 3.3

              Comment


              • Originally posted by kawa13 View Post
                Hei, er det noen som kan si meg, forskjellen på virkemåten, eller hvem vil fungere best på OS30? Sitt her å lurer, så takknemlig for respons
                Jeg synes du bør vurdere andre potter en ribbed eller polished fra HPI... Finnes bedre en det!
                Akkurat nå bruker jeg en tuned pipe fra XTM. Den skal være en av de bedre pottene for motorer i den størrelsen... For meg har den funket veldig bra. Jeg merket forskjell fra ribbed potta fra HPI, til denne fra XTM
                Last edited by Mariuslk; 24 April 2007, 20:40.
                # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                Comment


                • Originally posted by Mariuslk View Post
                  Jeg synes du bør vurdere andre potter en ribbed eller polished fra HPI... Finnes bedre en det!
                  Har du noen gode eksempler?
                  Heavy Modified Savage 4.6 SS l Sintech AX-5 l Sintech MTX l Mini-Z MR-02 l TT-01 Drifter l Team Losi 1/18 MT l Losi HighRoller l Traxxas E-Revo VXL 1/16 l Scania R620 6x4 l Ford Aeromax 6x4 tippbil l CAT320 Gravemaskin fra Magom l Spektrum DX3.0

                  Comment


                  • Originally posted by Sandman_norway View Post
                    Har du noen gode eksempler?
                    Hehe, jeg endret innlegget mitt rett etter jeg la det inn... Så det står over i forige post
                    # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                    Comment


                    • Hei Marius.Hvor fikk du tak i XTM potta?
                      sigpic
                      Frank Hansen STAVSJØ **1959**
                      Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm

                      Comment


                      • Originally posted by kawa13 View Post
                        Hei Marius.Hvor fikk du tak i XTM potta?
                        Ja! Hvor? micromonsters hadde den før...
                        Jeg bruker LST2 potta, ble anbefalt den da den hadde omtrent samme egenskaper som XTM. Den funker bra, men snubler jeg over XTM blir det nok enten det eller orginal STS tunedpipe (om jeg bare montert dyret).
                        MBX-6
                        Slash 4x4 rtr
                        - Midtskogen Raceway-

                        Comment


                        • Hei!

                          Jeg kjøpte XTM potta mi på Micromonsters ja. Da jeg kjøpte den i sommer, kjøpte jeg faktisk den siste...
                          Men de fører jo noen XTM biler nå, så den potta burde være å få kjøpt der
                          # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                          Comment


                          • Fant en XTM pipe på ebay. Veit ikke om det er denne XTM pipa dere mener. Er i allefall billig. 28 dollar inkludert frakt.
                            På STS .28 og .30 motorene har jeg prøvd flere piper (ikke XTM), og STS 0702 pipa er uten tvil den beste jeg har prøvd.
                            Bashing? Kun Savage som duger.

                            Comment


                            • Kjøpte den på Ebay je...........................
                              sigpic
                              Frank Hansen STAVSJØ **1959**
                              Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm

                              Comment


                              • Jeg prøver a. Hvis den ikke funker på OSn så har jeg en XTM.24,7pro i buggyn.Og den er lagd til den
                                sigpic
                                Frank Hansen STAVSJØ **1959**
                                Savage SS /OS30,HongNor 9.5/xtm.24,7pro,Spektrum3.0 Hitech agressor fm

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X