Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Neida. Selvfølgelig har jeg ikke lagt opp. :P

    Er bare en køddete f**n ikveld.
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • Er det alkoholen som snakker? Det beste "hållet" er "alkohållet"

      Comment


      • Nei. Er avhold i helga. Har helgevakt
        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

        Comment


        • Originally posted by Motörhead View Post
          Neida. Selvfølgelig har jeg ikke lagt opp. :P

          Er bare en køddete f**n ikveld.
          Som jeg sa... Skeptisk....
          Men man vet jo aldri, men ut i fra det lille jeg har prata/møtt deg så virker du ikke som typen som bare kutter ut... greit nok å ta pause pga mye annet, men tror mer du er typen som drar den fram innimellom for å "kose" deg litt....
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

          En Baja

          Comment


          • Originally posted by Mr-Online View Post
            typen som drar den fram innimellom for å "kose" deg litt....
            Detta synes jeg hørtes litt suspekt ut
            Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


            Comment


            • Originally posted by BånnGass View Post
              Detta synes jeg hørtes litt suspekt ut
              Alle store gutter drar den vel fram innimellom for å "kose" seg litt.....
              Er vel derfor vi kjører Large Scale
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment


              • Haha!

                Nei, jeg har hatt perioder, som alle andre, der en ikke har kjørt på lenge eller i det hele tatt giddet å ta seg tid til bilene.

                Men plutselig klør det i fingra etter å gasse litt. Er vel som alt annet der en trenger pauser iblant.

                Men denne gangen var det kun en liten spøk. Det skal mye mer til før jeg slenger alt utstyret ut på bruktmarkedet og bare gir opp.

                sigpic
                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                Comment


                • Originally posted by Mr-Online View Post
                  Alle store gutter drar den vel fram innimellom for å "kose" seg litt.....
                  Er vel derfor vi kjører Large Scale
                  Hehe...
                  Joda er vel sant det. Blir altfor lite kjøring på meg om dagen også. Driver å bygger hus, og da blir det altfor lite tid til bilene. Men får komme sterkere tilbake til våren
                  Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                  Comment


                  • Selv er det totalrenovering av det elektriske anlegget, sluttkontroll og utfylling av skjemaer kombinert med veldig mye fokus på gitaristrollen som opptar meg.

                    Men slik jeg ser det nå så er det bare en pause fra RC. Interessen blusser opp igjen når jeg drar i snora og gasser igjen.

                    Dette er en avhengighet. Skal så lite til for å sprekke igjen. Og når til og med kjerringa vil bli med å kjøre (nå som jeg har to spektrumsendere og tre biler) så er jeg solgt.
                    sigpic
                    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                    Comment


                    • Det er jo ikke det verste du kan være
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment


                      • Spiller du i noe band Motörhead?
                        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                        Comment


                        • Jeg kan ikke svare på hvorfor Egon ikke svarer dere, men han har hvertfall vært på PCen i dag i 11 tiden.
                          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                          Comment


                          • Originally posted by RCislife View Post
                            Jeg kan ikke svare på hvorfor Egon ikke svarer dere, men han har hvertfall vært på PCen i dag i 11 tiden.
                            Og hvis det er spm om hvordan dere gjør noe/skru på noe osv som dere ikke har kjøpt av ham så gidder han ikke svare....
                            Og det skjønner jeg VELDIG godt
                            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                            En Baja

                            Comment


                            • Imorgen blir spennende. Har en stockmotor som har ligget i kjelleren i snart tre år.
                              Kobla på bensin og skulle prøvestarte den.

                              Våknet ganske groggy etter 7 - 8 drag før den la seg på normal tomgang.
                              Skal la den få kjørt seg litt i FG bobla imorgen.

                              Originally posted by znaky85 View Post
                              Spiller du i noe band Motörhead?
                              Litt av og på med noen kompiser. Men prøver å få igang noe mer seriøst, så man søker jo andre instrumentister og vokalist.
                              sigpic
                              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                              Comment


                              • Det er f..n ikke mulig.. Har brukt to tanker på asfalten i dag, med gatedekk, og prøvd å få bajan på bakhjula. Har sett det på linker her og andre steder, og det ser tøft ut. Har varmet dekk, og funnet en liten hump i asfalten. Men med 30,5 promod fra en viss kar på Skarnes ender alt med hjulspinn og sie sladder. Det har nok blitt en bil for sandtaket med skovler, så da spørs det om det ikke må handles inn en til..
                                5B SS 30,5 Promod, Victory Pro pipe+ at det rangler på med oppdateringer

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X