Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En motor som går for magert har en høyere forbrenningstemperatur.

    Man ser skrekkbilder av sylinder og stempel fra slike motorer. Og det ser ikke pent ut.
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • Originally posted by Motörhead View Post
      En motor som går for magert har en høyere forbrenningstemperatur.

      Man ser skrekkbilder av sylinder og stempel fra slike motorer. Og det ser ikke pent ut.
      mhm.. bra temp på dissa motora er mellom 110 og 120 grader..
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

      Comment


      • Nye radioer fra Futaba.
        La NBA, la National Basketball Association, est le sommet du basketball professionnel dans le monde....


        Den ser litt rar ut den 4PL 2.4G en
        Last edited by RCislife; 14 May 2010, 20:15.
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment


        • Akkurat den dagen eg har fått ein 4PK i hende så kjem det pokker meg ein ny på markedet Syns 4PL-en ser smekker ut eg.

          Det heiter forresten "nye", ikkje "ney"
          Lars Are Bjørke, klekt ut med promp og prakt i 1979
          FG Marder Ford Focus WRC, Ford Capri 1/5, Ford Escort mk2 1/5, Tamiya TL-01 Escort WRC, Mini-z MR01,

          Comment


          • Er dette for tynt for motoren (30.5 full-mod) tror dere? Den starter etter 4-5 drag når den er kald og starter tvert når den er varm, men den virka litt "slapp" de 20m jeg fikk kjørt på plena for å teste i dag. Mulig den er full av olje og div. etter å ha kjørt nesten 1 og 1 halv tank på tomgang?

            L= 45min og H= 1t og 20min
            Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
            Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

            Comment


            • Originally posted by RamboEinar View Post
              Er dette for tynt for motoren (30.5 full-mod) tror dere? Den starter etter 4-5 drag når den er kald og starter tvert når den er varm, men den virka litt "slapp" de 20m jeg fikk kjørt på plena for å teste i dag. Mulig den er full av olje og div. etter å ha kjørt nesten 1 og 1 halv tank på tomgang?

              L= 45min og H= 1t og 20min
              Kjører 30.5 raceporten på L=1.03 og H=1.32
              Brodern kjører 30.5 promodden på L=1.03 og H=1.35

              Så det der hørtes litt lite ut....???
              Men det sikreste er vel og sjekke pluggen...
              Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
              Spectrum dx3s

              Comment


              • Originally posted by RamboEinar View Post
                Er dette for tynt for motoren (30.5 full-mod) tror dere? Den starter etter 4-5 drag når den er kald og starter tvert når den er varm, men den virka litt "slapp" de 20m jeg fikk kjørt på plena for å teste i dag. Mulig den er full av olje og div. etter å ha kjørt nesten 1 og 1 halv tank på tomgang?

                L= 45min og H= 1t og 20min
                enig med ps71... syns det var lite.. grunnen til at den kjennes slapp ut i bånn er antagelig fordi den ikke får bensin sjekk pluggen din og kjenn på tempen etter at du har kjørt litt.. du skal ikke få 4 kjølerille blemmer på finga av å kjenne på sylinderen liksom
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • Her to bilder jeg fikk fra den, den er hvertfall ikke svart og våt slik som sist..

                  Tror jeg øker L nålen til litt over 1t og prøver meg fram igjen..
                  Har temp sensor på den (DX3S telemetri) og den kommer ikke noe særlig over 100grader, men den kan vise litt feil siden sensoren ikke er helt optimalt plassert..
                  Attached Files
                  Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                  Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                  Comment


                  • Originally posted by RamboEinar View Post
                    Her to bilder jeg fikk fra den, den er hvertfall ikke svart og våt slik som sist..
                    Den får for lite bensin........
                    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                    Spectrum dx3s

                    Comment


                    • altfor lite bensin... skru opp høy nåla også du... begynn på 1t35m og gi på litt et par drag... sjekk pluggen etterpå... er den fortsatt så lys så gir du den mere
                      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                      Comment


                      • Originally posted by RamboEinar View Post
                        Her to bilder jeg fikk fra den, den er hvertfall ikke svart og våt slik som sist..

                        Tror jeg øker L nålen til litt over 1t og prøver meg fram igjen..
                        Har temp sensor på den (DX3S telemetri) og den kommer ikke noe særlig over 100grader, men den kan vise litt feil siden sensoren ikke er helt optimalt plassert..

                        Hehehehe......

                        Prat med andre, bla 206WRC her på forumet, hvor mye telemetrien er verdt.....nada, njet, zero, bortkastet penger..

                        Låter alt for lean.....
                        sigpic
                        Tlf 4691 0501

                        Comment


                        • Originally posted by Egon View Post
                          Hehehehe......

                          Prat med andre, bla 206WRC her på forumet, hvor mye telemetrien er verdt.....nada, njet, zero, bortkastet penger..

                          Låter alt for lean.....
                          Jo er vel mere "gadget" faktor enn nytteverdi det
                          Har stillt nålene til:
                          L= 1t og 5min
                          H= 1T 35min

                          Så får jeg prøve mer i morgen når posten har dumpa skruen i postkassa (Håper jeg..)
                          Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                          Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                          Comment


                          • Originally posted by Egon View Post
                            Hehehehe......

                            Prat med andre, bla 206WRC her på forumet, hvor mye telemetrien er verdt.....nada, njet, zero, bortkastet penger..

                            Låter alt for lean.....
                            Ja ja skal klippe ledningen på tempen det er ikke helt til å stole på, jeg kjørte med en temp på ca 180 grader men bilen går fortsatt. Sjekk pluggen å få den fin så kan du kikke på hva tempen står på da, så kan du kanskje bruke temp som en pekepin etterpå.
                            MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/

                            Comment


                            • Da kom skruen, mange takk ps71
                              Baja 5T - Savage Flux HP - E-Revo VXL
                              Trex 450 Pro - HK Decathlon EPO BL- Micro EPP fly

                              Comment


                              • Hehehe kjører du L nåla på 45 min kan du banne på at den skjærer seg.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X