Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva skjedde??? Jeg reiste en tur med Harleyen på nesten 40 mil t/r ned til RC-Racing for å kjøpe meg en race ported 4-bolt motor, og vandrer ut av sjappa med en pro-mod 30,5 og victorypotte istedet for. Mulig det hadde noe med dama mi og gjøre som var med, hun sa, kjøp det største ellers kommer du til å angre om noen uker. Flott dame eller??
    5B SS 30,5 Promod, Victory Pro pipe+ at det rangler på med oppdateringer

    Comment


    • Originally posted by 6speed View Post
      Hva skjedde??? Jeg reiste en tur med Harleyen på nesten 40 mil t/r ned til RC-Racing for å kjøpe meg en race ported 4-bolt motor, og vandrer ut av sjappa med en pro-mod 30,5 og victorypotte istedet for. Mulig det hadde noe med dama mi og gjøre som var med, hun sa, kjøp det største ellers kommer du til å angre om noen uker. Flott dame eller??

      Hehe, fantastisk. She's a keeper.
      Signatur
      http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

      Comment


      • Originally posted by 6speed View Post
        Hva skjedde??? Jeg reiste en tur med Harleyen på nesten 40 mil t/r ned til RC-Racing for å kjøpe meg en race ported 4-bolt motor, og vandrer ut av sjappa med en pro-mod 30,5 og victorypotte istedet for. Mulig det hadde noe med dama mi og gjøre som var med, hun sa, kjøp det største ellers kommer du til å angre om noen uker. Flott dame eller??
        Kan tenke meg du var veldig vanskelig og overtale.....
        Uansett så hold godt på dama
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • Uff tror jeg skal stenge Daves discount i brannmuren min jeg så fristelsen ikke blir for stor flere ganger :-(
          2 ordre på 2 dager på totalt 400 dollar:-(

          Den deal of the day er farlig...
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

          En Baja

          Comment


          • Originally posted by Mr-Online View Post
            Uff tror jeg skal stenge Daves discount i brannmuren min jeg så fristelsen ikke blir for stor flere ganger :-(
            2 ordre på 2 dager på totalt 400 dollar:-(

            Den deal of the day er farlig...
            Hva kommer i godteposen om noen dager'a?
            Enig at man kan bli frista ja..hehe
            Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

            Comment


            • Originally posted by Golfman View Post
              Hva kommer i godteposen om noen dager'a?
              Enig at man kan bli frista ja..hehe
              Bakfelger, ny skidplate, ny dig gass/bremsservo, enda en blur ring til filtersettet, par filter til (får aldri for mange filter), noe småplukk, bensinfilter, alle drev i girkassa (deal of the day), 5T takbøyla og noe annet småplukk

              Neste blir vel en H brakett elns for enklere å få av velteburet...
              Men jeg SKAL ha meg ett Gopro HD
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment


              • Originally posted by Mr-Online View Post
                Bakfelger, ny skidplate, ny dig gass/bremsservo, enda en blur ring til filtersettet, par filter til (får aldri for mange filter), noe småplukk, bensinfilter, alle drev i girkassa (deal of the day), 5T takbøyla og noe annet småplukk

                Neste blir vel en H brakett elns for enklere å få av velteburet...
                Men jeg SKAL ha meg ett Gopro HD
                Så er det jo litt moro å shoppe litt også da, kjenne at man lever
                Skal skru litt snart da?

                Har fått kjørt en del med bilen etter oppgraderingene fra sommeren og bilen har fungert til nå hvertfall.
                Gøy å kjøre når det går litt, hehe

                Blir vel litt karosseri oppgraderinger utover tenker jeg.
                Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                Comment


                • Originally posted by Golfman View Post
                  Så er det jo litt moro å shoppe litt også da, kjenne at man lever
                  Skal skru litt snart da?

                  Har fått kjørt en del med bilen etter oppgraderingene fra sommeren og bilen har fungert til nå hvertfall.
                  Gøy å kjøre når det går litt, hehe

                  Blir vel litt karosseri oppgraderinger utover tenker jeg.
                  Skrur litt innimellom ja, har vel snart alt av oppgraderinger utenom motor
                  nå limer jeg sammen radioboksen min mer eller mindre så greit att alt er 100% nedi
                  Skal måle spenningen på killswitch'n i morra og lage meg egen diodelampe som jeg borrer hull i til i radioboksen, lurer litt på å bytte ut bryteren med noe annet også, skal innom Elfa en tur og se hva dem har der som kan brukes. lurer også på om det finnes noe vanntett jeg kan bruke til killswitchkabelen også så jeg kan lett koble fra denne hvis jeg må ha ut radioboksen

                  Samtidig har jeg limt igjen dette "tittehullet" foran i radioboksen, samt brukt superlim på halvparten av ladeluka så denne "sitter" nå nesten fast, må ta i litt for å få den opp nok til å få inn tamiya ladekabelen

                  Skal også med med skyvelær for å måle tykkelsen på velteburet og sjekke med lokal rørlegger om dem har noe jeg kan få i rette dim...
                  Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                  En Baja

                  Comment


                  • Originally posted by Mr-Online View Post
                    Skrur litt innimellom ja, har vel snart alt av oppgraderinger utenom motor
                    nå limer jeg sammen radioboksen min mer eller mindre så greit att alt er 100% nedi
                    Skal måle spenningen på killswitch'n i morra og lage meg egen diodelampe som jeg borrer hull i til i radioboksen, lurer litt på å bytte ut bryteren med noe annet også, skal innom Elfa en tur og se hva dem har der som kan brukes. lurer også på om det finnes noe vanntett jeg kan bruke til killswitchkabelen også så jeg kan lett koble fra denne hvis jeg må ha ut radioboksen

                    Samtidig har jeg limt igjen dette "tittehullet" foran i radioboksen, samt brukt superlim på halvparten av ladeluka så denne "sitter" nå nesten fast, må ta i litt for å få den opp nok til å få inn tamiya ladekabelen

                    Skal også med med skyvelær for å måle tykkelsen på velteburet og sjekke med lokal rørlegger om dem har noe jeg kan få i rette dim...
                    planer om skikkelig gjørmekjøring etter hvert? Hehe
                    Eller dårlig erfaring med vann?

                    Uansett.. høres vann- og støvtett, det er ikke dumt

                    Blir det no greie på kjøring etterhvert? Få til et tidpunkt som passer?
                    Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                    Comment


                    • Originally posted by Golfman View Post
                      planer om skikkelig gjørmekjøring etter hvert? Hehe
                      Eller dårlig erfaring med vann?

                      Uansett.. høres vann- og støvtett, det er ikke dumt

                      Blir det no greie på kjøring etterhvert? Få til et tidpunkt som passer?
                      Var en tur og kjørte på Blaker her om dagen med ett par andre... var 1 som filmet litt og tok noen bilder, får håpe han får lagt det ut snart

                      Ellers jeg er veldig klar for kjøring Skal prøve å få ferdig bilen i løpet av neste par dager nå, skal ha på servosaver i alu nå... fjerne litt mer slark
                      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                      En Baja

                      Comment


                      • Originally posted by Mr-Online View Post
                        Var en tur og kjørte på Blaker her om dagen med ett par andre... var 1 som filmet litt og tok noen bilder, får håpe han får lagt det ut snart
                        Tror ikke han er her mye, han som filmet.
                        Men kan be om å få over noen bilder, så kan jeg legge ut
                        Begynner å bli bra skuddsikker den bilen din nå?
                        (ta med hagle eller rifle nestegang, så tester vi )
                        FG baja4x4 bakgårdsmix
                        Min film; HER
                        f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

                        Comment


                        • Originally posted by mondeo4x4 View Post
                          Tror ikke han er her mye, han som filmet.
                          Men kan be om å få over noen bilder, så kan jeg legge ut
                          Begynner å bli bra skuddsikker den bilen din nå?
                          (ta med hagle eller rifle nestegang, så tester vi )
                          Lurer mer på fiskestang sånn hvis den setter seg fast 5 meter oppi en dritbratt sandvegg igjen :-(
                          Funka jo ikke så bra å hive opp ei 25liters kanne etter den...

                          Sjekk om han filmet noe og evnt om han kan legge opp det også da...
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • Originally posted by Mr-Online View Post
                            Skrur litt innimellom ja, har vel snart alt av oppgraderinger utenom motor
                            nå limer jeg sammen radioboksen min mer eller mindre så greit att alt er 100% nedi
                            Skal måle spenningen på killswitch'n i morra og lage meg egen diodelampe som jeg borrer hull i til i radioboksen,
                            Skal du måle spenninga på tenninga eller på holdespenninga på killswitchen? (3. kanalstyrt type)
                            sigpic
                            If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                            If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                            Comment


                            • Originally posted by Motörhead View Post
                              Skal du måle spenninga på tenninga eller på holdespenninga på killswitchen? (3. kanalstyrt type)
                              Utgangen til diod'n
                              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                              En Baja

                              Comment


                              • Ok.

                                Må huske å ta høyde for hvor mange mA diode du skal ha også da. Ved å se på den gamle.
                                sigpic
                                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X