Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • se på rrc sider da ser du monster bilen til gunter den tipper ikke mye,meget kult med 2 sett paddels men som sagt før helt drepen på lager men meget kult

    Comment


    • Originally posted by x-ray rc View Post
      se på rrc sider da ser du monster bilen til gunter den tipper ikke mye,meget kult med 2 sett paddels men som sagt før helt drepen på lager men meget kult
      Ække samma son gunther kjører med han lurer på da, bare extendere som øker bredden på bilen med par cm...
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • Da har man vært på loppis og funnet et arbeidsbord. Litt bedre forhold å skru på.

        Neste på lista nå er en skrustikke å bolte fast i det.
        Satte på karosseriet som var på den fra forrige eier jeg. Det svarte sprakk.


        sigpic
        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

        Comment


        • Hvilken dreving vil dere anbefale på en stock 23cc med dominator?
          Bare ha det slik som det er orginalt eller bytte ut?
          HPI E-Firestorm FLUX
          HPI Sprint 2 Drift
          HPI Baja 5B v2 Dominator

          Comment


          • Originally posted by tomso View Post
            Økt stabilitet som Mötorhead sa.. Bilen blir breiere, og vil ikke vippe over så fort.. Bakdelen er økt lagerslittasje..
            Etter litt ettertanke så ser jeg for meg at biln får hurtigere sleng for den får jo kortere akselavstand i forhold til bredda...
            En Baja har jo roligere slenger en FG sia FG bilaner kortere ???

            Comment


            • Originally posted by masterhaugo View Post
              Hvilken dreving vil dere anbefale på en stock 23cc med dominator?
              Bare ha det slik som det er orginalt eller bytte ut?
              Det kommer helt ann på hvor, og hvilken underlag du kjører på. Et stort flatt område.. f.eks parkeringsplass, eller fotballbane kan du sikkert geare opp til 18\56 eller 19\55.. Men er det bashing så holder det sikkert med 17/57.. Det er prøve å feile metoden som funker best her..
              Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
              Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
              enRoute Berg JXR003
              Losi 5ive - BZM Super 50

              Comment


              • Originally posted by tomso View Post
                Det kommer helt ann på hvor, og hvilken underlag du kjører på. Et stort flatt område.. f.eks parkeringsplass, eller fotballbane kan du sikkert geare opp til 18\56 eller 19\55.. Men er det bashing så holder det sikkert med 17/57.. Det er prøve å feile metoden som funker best her..
                Okei
                Takk for svar
                HPI E-Firestorm FLUX
                HPI Sprint 2 Drift
                HPI Baja 5B v2 Dominator

                Comment


                • Originally posted by masterhaugo View Post
                  Okei
                  Takk for svar
                  Det absolutt beste du kan gjøre med en stock 23cc er å kjøre med d orginale oppsettet Hvorfor kødde med noe som funker!!!
                  HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

                  Comment


                  • Hei folkens.
                    Vill bare hilse på...har ikke hatt så mye å si før nå...
                    Da har jeg etter LANG tid, og mye lesing på forumet her og andre steder,ENDELIG fått kjøpt meg en Hpi Baja 5SC SS.
                    bygget er "ferdig"... mangler noe da

                    Bestillt fra DDM i dag:
                    Black Magic 6v Battery 4600mAh Ni-Mh
                    4 deler Outerwears ( Pullstart, Crankcase, Luftfilter, Shocks)
                    Killer RC v1 "killer bee" med led
                    Hitec servo HS-5645MG Digital
                    Futaba 4PL sender m mottaker
                    + noe smått

                    hadde jo håpet nå og fån starta føre snøen kommer

                    jaja vet det...mangler jo GOD servo til styring her...den kommer når stocken ryker, da blir det bestilt hitec 5755...
                    Gass servon blir vell byttet til 7955TG når denne ryker...resten tar vi etter som det ryker...

                    Men... ryker body`n ( er ikke lakket enda heller...så blir vell dette til en hybrid av 5SC og 5B SS en stund...

                    Hilsen Jon-Petter
                    Last edited by jpf; 19 October 2011, 14:09.
                    HPI Baja 5SC SS Futaba 4PL
                    1/10 Hobao Hyper 10TT-e Hobao Hyper 10SC ​nitro blitt elektrisk
                    Jon-Petter

                    Comment


                    • Grattis med ny bil JP! Når bodyen ryker kan du jo bare klabbe på ett team chaze bur funker som fy og du får skjermer som sklir rett på dette buret
                      sigpic
                      Member of Team Daves

                      Comment


                      • Originally posted by fg bajas View Post
                        Grattis med ny bil JP! Når bodyen ryker kan du jo bare klabbe på ett team chaze bur funker som fy og du får skjermer som sklir rett på dette buret
                        Takk for det Per Kristian.
                        Team Chase buret blir endel av ligninga ja skjermer er bra + at det går å bruke vinga til buggyen der og med litt modd...

                        JP
                        HPI Baja 5SC SS Futaba 4PL
                        1/10 Hobao Hyper 10TT-e Hobao Hyper 10SC ​nitro blitt elektrisk
                        Jon-Petter

                        Comment


                        • Noen som kjenner ADA RACING luftfilter? Skal det brukes noe mer filter inne i det eller? ser litt lite ut som det kommer, skal jeg skjære til orginal inner filteret og putte det inni?
                          Click image for larger version

Name:	IMG_2209.jpg
Views:	2
Size:	47.6 KB
ID:	775641
                          BAJA 5B SS - SAVAGE 25 - ALFA BRERA MINI Z AWD - HITEC SRX PRO.
                          sigpic

                          Comment


                          • Hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt meg til det orginale luftfilteret, finnes ikke noe som er bedre.
                            Hadde jeg kunnet brukt det på reedcasen min så hadde jeg gjort det, desverre ikke plass
                            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                            Spectrum dx3s

                            Comment


                            • Sier du det ja, det er nok sant, kommer til å bytte det når det blir kjøring i grustak og krevende miljø, men bruker det her jeg bor det er mest asfalt og lite støv. Og det ser flott ut da!
                              BAJA 5B SS - SAVAGE 25 - ALFA BRERA MINI Z AWD - HITEC SRX PRO.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by jpf View Post

                                Bestillt fra DDM i dag:
                                Black Magic 6v Battery 4600mAh Ni-Mh
                                4 deler Outerwears ( Pullstart, Crankcase, Luftfilter, Shocks)
                                Killer RC v1 "killer bee" med led
                                Hitec servo HS-5645MG Digital
                                Futaba 4PL sender m mottaker
                                + noe smått
                                Heisann, det 4 delers Outwear settet du bestillte, finner ikke det på DDM, husker du hva det heter? skulle gjerne hatt tak i Crankcase Outwear men finner det ikke.
                                BAJA 5B SS - SAVAGE 25 - ALFA BRERA MINI Z AWD - HITEC SRX PRO.
                                sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X