Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er supert
    En veldig bra bil, har aldri vert noe tull med den.
    Har vert medlem her lenge, så jeg har gjort alt "det riktige" oppgraderingene om du skjønner...
    OTteknikk.com

    Comment


    • Ja. Han var litt småinteressert i å skyte men å bli med i klubben min og skyte med håndvåpen var han ikke så keen på.
      Men radiostyrt bil var nok kanskje mulig han skulle begynne med.

      Så jeg kan jo si ifra og se om han er interessert i å kjøpe.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • Supert! Er hvertfall en bra bil, med masse deler, og en genial ladekoffert!
        OTteknikk.com

        Comment


        • var ligger pro-racing butiken?
          www.rcbash.se/forum
          BASH HARD OR DIE TRYING!!!

          Comment


          • heisan husse,butikken ligger i aremark etter motorstadion et privat hus men han driver fortsatt og pusser opp.ps hvordan går det med motorn har du fått noen,hilsen morten

            Comment


            • jag väntar fortfarande på den förbannade motorn. hoppas få den innan snön kommer eller
              innan det hinner komma ATOM drivna 30 kubiks motorer...!
              www.rcbash.se/forum
              BASH HARD OR DIE TRYING!!!

              Comment


              • Originally posted by husse View Post
                eller innan det hinner komma ATOM drivna 30 kubiks motorer...!
                Du får maile Fucushima å høre om de har noen nøytroner og protoner til overs
                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                Comment


                • Jeg har litt Americium 241 her. Faktisk tre steder i kåken.
                  Det har sikkert du også
                  sigpic
                  If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                  If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                  Comment


                  • Originally posted by Motörhead View Post
                    Jeg har litt Americium 241 her. Faktisk tre steder i kåken.
                    Det har sikkert du også
                    Satster på at hybelkaninene mine samler det samme for meg
                    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                    Comment


                    • Hva synes dere guruer om prisen på denne bilen?
                      Føler selv att prisen er ganske riktig, men det er typisk att selger synes ting er verd mer en det er.
                      Radioen og ladekofferten er jo med på heve prisen en del her da?
                      Bilen er bra teknisk stand, selv om den kannskje ikke er så pen, slik som den står idag..

                      Her er anonsen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=31054878
                      OTteknikk.com

                      Comment


                      • dette er den baja 5b v1 og de er ikke like mye vært som v2 eller ss da det er dårligere dempere og diff om han da ikke har byttet ut noe,jeg hadde ikke vurdert den bilen da det finnes mange bra biler på finn fra 4-6500 og rengjøring er alfa og omega og her har han ikke slitet seg ut nei

                        Comment


                        • Har selv en V1 og dær er demperean bøyd, diffen knust... så ja dette er noe du skal styre unna hvis du ikke har har løst å legge i 2000.- med det samme!

                          Comment


                          • Jeg ville nok tatt meg bryet med å vaske bilen før jeg la ut bilder av den.. Slik som den fremstår så ville jeg tro at det var en som ga litt blaffen... Ladekoffert og radiokoffert trekker prisen opp helt klart... Men det er som nevnt tidligere at dette er en v1 model, og hvis ikke dempere og diff ikke er oppgradert er nok dette kanskje litt stiv pris..
                            Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                            Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                            enRoute Berg JXR003
                            Losi 5ive - BZM Super 50

                            Comment


                            • holder desverre ikke med 2000 for nye dempere og diff nei,heller vel litt over 3,men se etter v2 eller ss da blir du fornøyd

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X