Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tomso har du fått noe mail ennå fra england?venter i spenning jeg vet du

    Comment


    • Nei.. dårig med mail derfra... ikke helt uventet.. Men det er som mange andre som har handlet fra MMR... Sjelden de får god oppfølging av e-post, og de gangene man får svar er det veldig unnvikende fra spørsmålet som ble sendt... Jeg skal i allefall ikke anbefale noen å handle derfra.. Ikke det at jeg tror de lurer noen, men det er så jævlig dårlig kunde oppfølging derfra..
      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
      enRoute Berg JXR003
      Losi 5ive - BZM Super 50

      Comment


      • Både diff og dempere er oppgradert. Det samme med bremser, styreservo og med mer..
        Nye bilder av nyvasket bil kommer i løpet av helga..
        OTteknikk.com

        Comment


        • man trenger ikke nye dempera men innmaten , samt at man kan kjøpe ny kasse til diffen å da blir dette billigere hvis man handler på DDM men uansett så er dette dyrt for en V1.

          Comment


          • Hva mener dere en en grei pris for denne bilen, med alt utstret?

            Aldri sett en bil på finn med så masse deler og utstyr.
            OTteknikk.com

            Comment


            • om du syntes det ser greit ut må du jo bare handle,hadde ikke kjøpt den jeg men sikkert greit med delene som er byttet men syntes ikke han tok nok vare på bilen

              Comment


              • Kanskje litt shabby slik den står, men er den i teknisk god stand og tåler en del så var det jo ikke så verst deal. Spesielt med alt utstyret som følger med (om det er inkludert i prisen).
                sigpic
                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                Comment


                • Vel, siden det er jeg som eier bilen, så trur jeg jeg slipper å selge den.
                  Enig i att bildene ikke var bra.
                  Anonsen er oppdatert med nye bilder..
                  Ja, alt er inkludert.

                  OTteknikk.com

                  Comment


                  • Jeg synes ikke litt møkk og riper og sånt har noe å si på en doning egentlig. Så om den er solid, noe den ser ut til å være, så er dette viktigst. Jeg vet at også min Baja ser brukt ut med rusten potte, litt rust på noen ståldeler og bare basic rengjøring.
                    Dette er en bruksbil og ikke en hybelkaninsamler på hylla.
                    Folk som er overfokusert på at den skal se butikkny ut hele tiden kan heller gå på spa eller manikyren sin enn å kommentere det.

                    Jeg ville si det der er et bra kjøp. Når det kommer til han kollegaen min så skulle han tenke over det. Å kjøpe LS bil generelt altså.

                    Man har jo det man trenger i den pakka der.
                    Et tips når det kommer til fotografering av biler for salg er å ikke bruke blits. Blitsen fremhever møkk som selv ikke for det blotte øyet er synlig og får bilen til å se mer møkkete ut enn den i realiteten er. Blir samme prinsippet som at laptopen min ser skikkelig støvete og jævlig ut nå siden sola treffer den på skrå.
                    Holde kameraet stødig mot noe, deaktivere blitsen og bruke lang eksponeringstid (hvis mulig på kameraet) vil gi kjempefine bilder.

                    Edit: Hva har du forresten gjort med radioboksen? Laget mer plass?
                    Last edited by Motörhead; 8 October 2011, 16:07.
                    sigpic
                    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                    Comment


                    • Men uansett... noen som har testa en HPI D-BOX på en baja?

                      Comment


                      • Helt enig med Motorhead her!

                        Tok bildene med iPhone, så bildene er ikke bra, men dem får duge.

                        Radioboxen er utvidet ja, kappet på hull, og limte på en liten "box" oppå toppen. Det er veldig fult i radioboksen, men nå er det mye bedre. Der er batteri, kondensator, mottaker, elektronisk turteller, killswitch, buzzer, d-box og kabler inni der, men er plass til alt etter att jeg bygget om! Anbefales!

                        Glenners:
                        Ja, jeg har brukt D-Box på bajaen lenge, og er veldig fornøyd med den.
                        Lettere og holde slengen, og mindre sjanse for å snurre på banen..
                        Vet att CB ikke liker sånn fusk, men jeg likte det
                        Last edited by Ignifer; 8 October 2011, 16:40. Reason: leif
                        OTteknikk.com

                        Comment


                        • Smart. Kanskje jeg burde tenke på noe sånt jeg og. Blir fort skikkelig trangt inni der.
                          HPI Baja har mye større radioboks enn det fingerbøllet man har på FG.
                          Men fortsatt er det trangt der.

                          Men kan D-box justeres? Slik at man kan justere hvor mye den skal kompensere.
                          sigpic
                          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                          Comment


                          • Jeg fant fort ut att boksen var for liten for meg, og dette hjalp veldig!

                            Ja, D-Boxen kan justes enkelt. Jeg har den på ca 50% nå trur jeg.. Jeg legger ikke merke til den ved vanlig kjøring, men den er der og hjelper til litt.
                            Lettere å holde rompa inne ved banekjøring, og så er det lettere å få fine slenger ved drifting.
                            Kannskje litt fusk, men jeg synes det må vere lov
                            OTteknikk.com

                            Comment


                            • Hvilken motor gir mest RPM fra OBR ?

                              Comment


                              • avhenger av pipevalg og litt sånt det.. men en obr full mod varver en del (veit ikke om du får pro mod, tror du må kontakte pro-racing.no da)
                                en 30,5 pro mod med pro pipe varver hvertfall rimelig bra
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X