Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arg..
    Måtte nettopp bytte ene kulelageret på differensialen da den satt bom fast! Var visst en del rust og drit/kule som var knekt, og nå fikk jeg tak i skikkelige kulelagere med sånn gummi-deksel utenpå. Trodde dette skulle fikse problemet med at Smartech'en min ikke trilte så fint som den skulle. Virker som om bremsen er på, men neida. Problemet er der forsatt. SEr ut til at det er noe med skivene som brukes til bremsing eller noe nedi der. Men tok white-sprit og litt sånn løsemiddel men det funket ikke særlig :/

    Klarte også å kræsje bilen for ikke så lenge siden, hele bordet hvor servoen, batteriet osv er knakk, men dette fikset jeg lett ved hjelp av litt superlim og nye skruer nedi. Men pinnen som holder fram-demperen fast bøyde seg, men fikset dette også
    Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
    & Spektrum DX2S

    Comment


    • Kan det virke som at bremseklossene, med bremsen i "avslappet" posisjon, subber og klemmer rundt skiva?

      Isåfall kan det hende det kan hjelpe å slipe klossene litt ned med en fil eller en dremel, om det ikke lar seg justere ut på andre måter.
      Last edited by Motörhead; 6 November 2011, 22:28.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • Black friday sale



        The worlds largest selection of high performance engines, parts, and upgrades for your 1/4 and 1/5th scale RC car, RC boat, or RC helicopter




        Get them While they Last! Quantities May be limited. All prices are subject to change without notice!
        Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
        Spectrum dx3s

        Comment


        • Her er det ting på gang..... Ny 4 bolt sylinder .....

          2,560 people who will attend the events learn more 24 clubs from around the world learn more 360 artists have already been announced in the festival program learn more 4 speakers will share their algorithm for achieving great musical heights learn more Facts Festival of Radio-controlled Model Fans “Road to Records” 2022 4 June 2022 […]
          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
          Spectrum dx3s

          Comment


          • kunne ikke finne noe på OBR...

            Noen som har erfaring med 20/54 på en fullmod?

            Comment


            • Hvis du ikke skal kjøre i sandtak med paddels så går det greit.. Ikke det at den ikke orker det, men det blir tungt, og det vil nok lukte litt svidd clutch
              Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
              Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
              enRoute Berg JXR003
              Losi 5ive - BZM Super 50

              Comment


              • 18/56 synes jeg er passe dreving, litt mer fart og ikke noe merkbar forskjell på bunndraget....
                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                Spectrum dx3s

                Comment


                • har kjørt på 19/55 med min raceporta 30,5cc 2mm+ og synes det gikk meget greit og blåste fra de fleste opp bakkan i grustaket..
                  men man må jo erfare sjøl så nu va det bestilt hotile 20/54 kan jo være morro til anet uansett...

                  Comment


                  • 10% rabatt hos http://www.amainhobbies.com/ idag

                    Click image for larger version

Name:	blackfridaycoupon.jpg
Views:	1
Size:	54.2 KB
ID:	775812
                    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                    Spectrum dx3s

                    Comment


                    • Originally posted by ps71 View Post
                      Her er det ting på gang..... Ny 4 bolt sylinder .....

                      http://www.hpibajaforum.com/forum/sh...d.php?t=117727
                      Ja, jeg har sett de har noe på gang. Men jeg trodde RCMK og Gizmomotors bare drev med båter... Har de tenkt å prøve seg på bilmarkedet?
                      Last edited by Helmet; 25 November 2011, 09:30.

                      Comment


                      • Ser spennende ut den sylinderen der..
                        Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                        Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                        enRoute Berg JXR003
                        Losi 5ive - BZM Super 50

                        Comment


                        • Er det ingen 35cc eller 40cc til baja?
                          Virker som at det er kun 30,5 og 50cc

                          Comment


                          • Det er vel noe på gang hos OBR tror jeg.. Hvis ikke dem har droppet det til fordel for de nye 50 kubbikerne som de holder på med nå.
                            Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                            Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                            enRoute Berg JXR003
                            Losi 5ive - BZM Super 50

                            Comment


                            • hadde jo vært top med noe som va større en 30cc til en overkommelig pris....

                              Comment


                              • Det blir vel som allt annet som er custom made.. Dyrt.. Tror ikke de kan bruke den eksisterende casen videre, så den må også lages... Og da går prisen i været...
                                Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                                Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                                enRoute Berg JXR003
                                Losi 5ive - BZM Super 50

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X