Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by RCislife View Post
    Hva kan være grunnen til at jeg ike får solgt denne?

Er prisen for høy eller er det fordi det ikke er interesse for Spectrum???
    Var dyrt, jeg solgte min for 1500+ frakt da hadde den akkurat kommet ifra verksted med mye nytt elektronikk og siste firmware + helt ny mottager. samt at den var bare brukt noen timer totalt

Comment

• Originally posted by freddy85 View Post
      Var dyrt, jeg solgte min for 1500+ frakt da hadde den akkurat kommet ifra verksted med mye nytt elektronikk og siste firmware + helt ny mottager. samt at den var bare brukt noen timer totalt
      En DX3R???
      Solgte nettopp en DX3.0 for 1400 inkl. frakt
      Gir deg 1500 jeg Ørjan
      Fredly Andre Andresen
      President of Østfold RC Truckers
      Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

Comment

• Jeg skal endre C til K. Jeg selger den nok ikke for 1500,- nei
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Lurer på om det er nån her som vil bytte FG eller MCD monster dekk mot en Stock 23cc motor med potte eller mot overgang fra hpi til fg
          Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
          Radio: Spektrum DX8

Comment

• Originally posted by SSboy View Post
            En DX3R???
            Solgte nettopp en DX3.0 for 1400 inkl. frakt
            Gir deg 1500 jeg Ørjan
            Ja en dx3r. lol...

Typisk, folk skal he masse gryn for tinga sine. men hvis man f.eks spør hva noe er verdt (gjorde det for en stund siden med baja 5b ss) da sier dem at den ikke er verdt mere enn 3000.

Comment

• Alt kan kjøpes til rett pris. Jeg hadde ikke gitt mer enn maks 1500kr for en dx3r som har vært på rep og blitt fiksa på.
              Får jo ny enn her jo http://cgi.ebay.com/Spektrum-DX3R-Surface-2-4ghz-TX-Radio-SPM3100-NEW_W0QQitemZ320376667896QQcmdZViewItemQQptZRadio_ Control_Vehicles?hash=item4a97effef8&_trksid=p3286 .c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1| 240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
              Hpi Baja "Shorty"
              Mini z Awd

Comment

• Ørjan selger med 2 motagere... smalsize selger noen brukte, men det er oxo med 1 motager.
                Fredly Andre Andresen
                President of Østfold RC Truckers
                Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

Comment

• Radioen har aldrig blitt fikset på, det har alltid virket. Det har bare blitt byttet antenneledninger på mottakerne fordi de var noen sår på dei.
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Trur dere det går og lakke TGN pipa med varmebestandig lakk som tåler 600 grader?
                    Må jeg pusse pipen før jeg lakker den?
                    www.biltema.no vare nr 36-253
                    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya

Comment

• Har "speeda" den opp litte..

Last edited by Adrian; 1 June 2009, 03:34.
                      Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Og meninga med det var ???
                        As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                        Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
                          Trur dere det går og lakke TGN pipa med varmebestandig lakk som tåler 600 grader?
                          Må jeg pusse pipen før jeg lakker den?
                          www.biltema.no vare nr 36-253
                          ja du må matte ner alt som skal lakkes puss med 1200 papir
                          sigpic

Comment

• okey, håper den blir bedre i svart.
                            Den har fått litt rust på seg siden den er rå

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
                              okey, håper den blir bedre i svart.
                              Den har fått litt rust på seg siden den er rå
                              det er viktig at du pusser vekk alt rust og vasker den med silliconfjerner da får du fjernet alt av fett og dritt som er på potta før du lakker den har gjort dette på rn pipa mi og den er fin som f ennå
                              sigpic

Comment

• kan jeg bruke avfetning , sånn som man bruker på bilder til å rense potta?

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X