Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Access View Post
    Hmm, Ja. begge høres bra ut ^^

Bare jeg hadde hadd 18.000 kr så hadde jeg kjøpt begge
    Da bør du ikke kjøpe noen av delene viss du sliter med å få råd til 1 av dei
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Det er så vanskerlig xD Men jeg tror jeg går for sykkeln, Det er kansje det jeg trenger mest nå
      Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

Comment

• Får jo biligere sykler idag da, ta deg en tur på skroten og ta med deg et par sykkler å skru sammen en, så bruker du resten til en knasande god bil
        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Jeg har sykkel alerede, Men jeg elsker sykkling. jeg elsker jo RC å så...

Det er bare så digg med sykkel å det er det nokk med LS å

Comment

• Du har jo en bra sender ser jeg, selg bilen , behold senderen så er du på god vei

Comment

• Gå for sykkelen du ja.
              Jeg har 1 FG, 1 Lazer ZX-5 SP, 1 Auto Softgun, 2 terreng sykler i god kvalitet og 1 racer sykkel. Så det er bra med litt ting
              HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
              Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Originally posted by RCislife View Post
                Gå for sykkelen du.
                Jeg har 1 FG, 1 Lazer ZX-5 SP, 1 Auto Softgun, 2 terreng sykler i god kvalitet og 1 racer sykkel. Så det er bra med litt ting

Da kan jo du selge ham en av dine sykkler da, så får dere i pose og sekk begge 2

Comment

• Synes sykklene var finere før jeg, noe med ramma som ikke stemmer synes jeg.
                  OTteknikk.com

Comment

• Men de rammene er king å sykle på
                    Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
                    Radio: Spektrum DX8

Comment

• Hvor mye tror du jeg får for bilen? den funker ikke uansett, jeg får altid et HELVET*S problem hele tia har gått 3 uker siden jeg fikk den og jeg har ikke kjørt den enda

Comment

• Originally posted by Jon M View Post
                        Men de rammene er king å sykle på
                        Hvordan sykler man med en ramme ??
                        Jeg bruker sykkelen, også sitter jeg på setet som regle når jeg er ute på sykkelen

Og tygg litt på ordet sykkel, syklen, syklene sykler osv..
                        Teit ord egentlig...
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• Ja der har du en årsak til at hvertfal jeg begynte med LS.
                          Uff å uff vet ikke hva du kan få for en sånn bil, men du kan jo legge den ut å se hvilken respons du får på den.

Comment

• Jeg har liksom ikke lyst å selge min første RC bil før jeg har fått fart på den, Kansje jeg bare skal slutt med RC. Alt jeg tar på blir øderlakt så

Comment

• Nei nei nei...
                              Må ikke slutte med noe du syns er gøy, fikk vel bare en dårlig start!
                              Kjøpte du bilen ny da el?

Comment

• Jeg fikk savagen min og alt gikk til H..!
                                Venta i 3mnd med å kjøre før jeg tok den opp igjen og ordna den,da var alt helt bra! Fikk interesse for det igjen og kjøpte deler og kjørte 4 liter på 2 uker.
                                Du må jo ikke slutte med noe som du liker.
                                Ikke gi opp.
                                Last edited by Adrian; 26 June 2009, 01:43.
                                Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X