Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nice film, Men jeg vet ikke om det er LS miljø i Tromsø. Hvis det er noen Tromsø væringer som driver med LS så vil jeg gjærne komme å se
    Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

Comment

• Til jul tviler jeg på at det er noe billigere, da selges sikkert ikke den første versonen av baja 5b mere. og kun v2 som blir solgt. Da burdet jo de gammle 5b bilene bli billigere brukt?...

Comment

• Noen som vet hvor jeg finner sånn skjema for å se hvordan motorn er om den er lean/eller får for mye eller er helt OK.

Når jeg gir full gass oppover asfalten her, så ryker det av dekkene
        Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
        Radio: Spektrum DX8

Comment

• Her er en god indikasjon på hvordan den er tunet, noe annet går vel på feelingen og ytelsen

HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

• Tusen Takk,
            Min plugg er sånn her http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/14.html
            Det står under bilde The Best
            Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
            Radio: Spektrum DX8

Comment

• Ok,min var også sånn..

Hørte du holdt på å kjøre på micraen Hehe,hva skjedde?
              Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Der var første ordre på daves bestilt.

Hoppet og knakk øvre bærebru bake,den var i RPM,så bestilte nye nå.

Ble 188,- inkl. frakt for ett sett bake på en side (inkl. HBF rabatt koden)

Så snart blir det igjen
                Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

• Der var arbeidsbenken bestilt

Det er denne: http://www.clasohlson.no/Product/Pro...px?id=57372731

Størr. 122x61x92 cm.

Comment

• er det noen plasser her tilands man får sterkere mansjetter til driv? dette er til en baja jeg tenker på
                    Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Sterkere vet jeg nå ikke da! men på nordtrading har dem

Sikkert flere plasser også

Comment

• ja vet dem har flere plasser men bare lurte på om det finnes noen som er sterkere, viss noen vet av både innland og utland så gi meg link
                        Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

Comment

• Her har du dem

Comment

• Så er denne også grei
                            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

• Tro om dette funker? Hadde vært artig og montert på og prøvd.

Koster bare 38 dollar uansett.

Comment

• er vel bare å prøve

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X