Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Her er linken for repsett hos daves:

    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
    enRoute Berg JXR003
    Losi 5ive - BZM Super 50

    Comment


    • Neh. Gadd ikke. Bestilte heller ny komplett. Som jeg kan fylle med fett, stramme til og loctite møkka ut av. Men takker for linken. Legger den til i lenkelista mi jeg.

      Originally posted by Vforce jr View Post
      du får bruke trakt da vettu tomso når du fyller på beholderen mener jeg
      Ellers passer fylletuten fra bensinkanna i gjengene på tanken så man kan helle oppi kanna igjen.
      Ihvertfall på min kanne og mange andre kanner. Bare å ta med tanklokket og prøve på bensinkannene de selger.

      Originally posted by Vforce jr View Post
      du får bruke loctite på di fire skruene neste gang da
      Ja, si det til han jeg kjøpte Bajaen av. :P
      Last edited by Motörhead; 6 May 2011, 18:01.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • Originally posted by Motörhead View Post


        Ja, si det til han jeg kjøpte Bajaen av. :P
        haha.. kan jeg godt gjøre
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • Men loctiten skal nok brukes ja. Eventuelt ekstra lang skrue med nylocmutter på baksiden av gjengepartiet for å sikre den.

          Jeg tror selve diffen har vært sånn ganske lenge uten at jeg har merket noe. Så har kanskje spalten blitt større og større mens tannhjulene var i half-mesh til tennene til slutt var så svekket at det begynte å gleppe og bråke.

          For girkassa var full av olje og pakningene til diffen var temmelig drøvtygd av drevene.
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

          Comment


          • Originally posted by Motörhead View Post
            Ja, da har diffen vært åpnet og studert og det var som fryktet. Ene drevet er spist opp. Diffen har skrudd seg i to inni girkassa.

            Nei f*** heller. Kjøper enkelt og greit ny komplett diff og starter på blanke ark igjen. Og bruker den gamle som delelager av det som kan brukes.



            Se der ja, var som jeg mente det kunne være, samme som skjedde med min.
            Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

            Comment


            • Hpi Baja "Shorty"
              Mini z Awd

              Comment


              • Sånt e så jævli unødvendig, håper de får tak i karen
                Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                Comment


                • det er det frekkeste.. også en fg a gitt.. skal du først være kjeltring så kan du vel være ordentlig kjeltring og stæle no skikkelig no :P
                  1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                  Comment


                  • noen som har en pro pipe å selge eller???
                    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                    Comment


                    • Jeg har en VRC til FG. Men du er vel på jakt etter en til Baja?
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • jupp.. en victory pro pipe
                        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                        Comment


                        • for di som ikke har ordentlig lader burde di handle nuh
                          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                          Comment


                          • Med frakt så er den kansje ikke fryktelig mye billigere Men om man bestiller en del annet så seff
                            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                            Comment


                            • blir jo billigere enn visst du hadde betalt orginal pris for den for det kommer jo frakt da også
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                              Comment


                              • Originally posted by Vforce jr View Post
                                blir jo billigere enn visst du hadde betalt orginal pris for den for det kommer jo frakt da også
                                Hehe sant nok men så koster de 450 hos smallsize
                                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X