Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
Mer info.. Men ser heller ikke noe om failsafe
HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
-
håhåhåhå.. det der var brutalt billig
jeg er en fast tilhenger av: man får det man betaler for
visst den der bare glitcher og lager bøll så er man jo like langt, bare i et forsøk på å spare noen kroner.. fatter'n har et bra "ordtak", det er dyrt å være fattig
jeg veit veldig godt hva han mener.. må ta dyrere løsninger fordi man ikke har råd til å gjøre det ordentlig akkurat der å da..
jeg tror jeg hadde venta med å handle kontroll til jeg hadde råd til noe som man visste funka..
just my 2 cents1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
1. service
da har jeg tatt en liten service på bahan .....
fikk plukka ut en halv kilo gammalt gress fra rundt sylinderen.. har og sjekka plugg,clutch og lager i overføringene.. alt ser bra ut .. trenger dog nye tetteringer til dempera da de bak lekker litt olje... noen som har dim på disse o ringene??? skal forresten i vei og kjøpe noe alu rør ... skal lage noen sett med quick release roll cage tube... noen som vil ha????
100,- kr settet f eks???mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Dropp de o-ringene til demperne, og kjøp heller umbrella seals av rc-racing.. da blir det slutt på lekkasje ifra demperne..Originally posted by beemerworld View Postda har jeg tatt en liten service på bahan .....
fikk plukka ut en halv kilo gammalt gress fra rundt sylinderen.. har og sjekka plugg,clutch og lager i overføringene.. alt ser bra ut .. trenger dog nye tetteringer til dempera da de bak lekker litt olje... noen som har dim på disse o ringene??? skal forresten i vei og kjøpe noe alu rør ... skal lage noen sett med quick release roll cage tube... noen som vil ha????
100,- kr settet f eks???
Jeg har også vært på jakt etter noen rør til quick release, men da av rustfritt da jeg innbiller meg at disse er noe stivere, men har ikke funnet noen rør med riktig dim..
. Men Jan Erik har planer om å ta dem inn i vare sortimanget sitt..
Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
enRoute Berg JXR003
Losi 5ive - BZM Super 50
Comment
-
visst du har rtr dempere så må du ha v2 utgaven for at umbrella sealsa skal passe.... men jeg ville alikevel bytta oringene samtidig som jeg satt inn sealsa1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
-
Det stemmer det.. Tenkte ikke over at han hadde RTR... MEN da har han jo en gylden anledning til å oppgradere demperne sine til 6mmOriginally posted by Vforce jr View Postvisst du har rtr dempere så må du ha v2 utgaven for at umbrella sealsa skal passe.... men jeg ville alikevel bytta oringene samtidig som jeg satt inn sealsa
Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
enRoute Berg JXR003
Losi 5ive - BZM Super 50
Comment
-
Sealse`n er vel erstatning for Oringene, er dem ikke det da, eller blir det i pose og sekk?Originally posted by Vforce jr View Postvisst du har rtr dempere så må du ha v2 utgaven for at umbrella sealsa skal passe.... men jeg ville alikevel bytta oringene samtidig som jeg satt inn sealsaHPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD
Comment
-
er det ikke bare og bytte demperstengene og gjennomføringene til 6mm da??? noen som vet evt delenr ?? er mye som skal oppgraderes før demperne tror jeg... først og fremst bremser og motor ... tar det litt etterhvert tenker jeg ... står på tura til og bli pappa til nummer 4 her på nyåret.. så raser vel i vei noen kroner i den retningen og tenker jegmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
nei det blir på en måte i pose og sekk ja.. oringene sitter innenfor sealsa.. men visst han skal kjøpe HD demper settet så sitter det jo nye oringer der selvfølgeligOriginally posted by Gizzly View PostSealse`n er vel erstatning for Oringene, er dem ikke det da, eller blir det i pose og sekk?
da er det bare å presse inn umbrella sealsen.. bare husk å kjøpe med verktøy
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.656/.f der har du kittet bak, skal bare være å skru rett inn i dempera dine.. var hvertfall det på jørgen ms sine dempere
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...it.A/id.655/.f der har du foran
jeg veit rc-racing har det der men jeg fant ikke på sida hans så du får ringe han..
se på denna før du monterer paraplyene
hiver med link til paraplyene med verktøy
Last edited by Vforce jr; 30 December 2009, 15:04.1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
-
ja det har jeg også.. funker som f... det klutsj systemetOriginally posted by Gizzly View Postden er grei vettu Vforce jr, skal bli satt inn, men har satt pri på TR clutch systemet, og endel annet, neste nå blir Phat dad stenger bak og umbrelle sealings
men phat dad stenger har jeg ikke vurdert for jeg har ennå tilgode å knekke de orginale til ss'n, men det er sikkert fordi jeg har reserve liggende
hehe
man får så mye snacks til dissa doningene så jeg må bare la være å glo på nettet
det neste blir vel threshold rezzies tenker jeg
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment