Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by beemerworld View Post
    ang ordre hos daves..... pending fulfilment står det i statusen... er det noen som kan forklare meg hva dette betyr???
    Det betyr at den ikke er sendt enda, er til pakking...
    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
    Spectrum dx3s

Comment

• ok var redd det var no tull med betalinga jeg da vettu
      mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• delene fra daves er sendt.. men ikke sett noe til delene fra rc racing enda... kommer sikkert i morra... rart det ikke foreligger et sporingsnummer på pakker derifra....

Comment

• er det noen som har testet denne blur quick release air filter stacken??? tenkte og kanskje gå til anskaffelse av en jeg da...

ingen her som har et alu diffhus liggende og slenge

Comment

er det noen som har testet denne blur quick release air filter stacken??? tenkte og kanskje gå til anskaffelse av en jeg da...

ingen her som har et alu diffhus liggende og slenge
            Har selv satt på en som vinkler litt oppover, noe som gjør filterbytte myyyye enklere, men ser kurant ut den patenten der og

Den her har jeg
            Spectrum dx3s

Comment

• ja jeg vurderte den der.. men blur sin er jo genial da... er egenlig ikke filterbytte som er det verste problemet... det er og ta av og på outerwears--- er faen så trangt med slanger og telemetrikabler... de hadde visst brukt disse greiene der under dunetoberfest og 0 gjennomtrenging av sand så de er jo rimelig tette og fine da

hvis du ser på egon...... hva med og ta inn disse

Comment

• Dessverre, de holder ikke mål av to grunner....;

De leverer ikke nok luft til en grei tunet motor, og de er ikke bra nok mot støv....

PS!
                De fleste må ta seg tid til å se på filmene fra f.eks Dunefest, det støver faktisk ikke mye, ikke i nærheten av hva det støver her på den grusen/grustakene vi pleier å kjøre i her i norge......natursand som de kjører i støver antakelig 70% mindre enn den grusen vi kjenner her i Norge, se på filmene som Gooddamnswede har lagt ut fra Solastranda i Stavanger...nesten ikke støv i det hele tatt...
                sigpic
                Tlf 4691 0501

Comment

• det var synd det da

men skulle jo tro de holdt mål for oss som kjører stock motorer.. er vel bare og kline på litt grease og dra outerwear over skjøten så sku detta være tett nok`???
                  Last edited by beemerworld; 3 February 2010, 01:33.

Comment

det var synd det da

men skulle jo tro de holdt mål for oss som kjører stock motorer.. er vel bare og kline på litt grease og dra outerwear over skjøten så sku detta være tett nok`???
                    Til en stockmotor, helt klart....og løsningen er knall den...

Men når begynte du å kjøre stockmotor igjen da, handlet ikke du akkurat motor...?
                    sigpic
                    Tlf 4691 0501

Comment

• joda gjorde det men er ikke kjempetuna den da..hehe .. mener du kanskje at jeg må ha meg nytt filter??? satte nuh på stock filter jeg nuh...

kanskje jeg sku ha bytta til uni filter jeg og??? da er det jo faktisk like quick release da og... men passer std pre filteret over uni filter???

Comment

joda gjorde det men er ikke kjempetuna den da..hehe .. mener du kanskje at jeg må ha meg nytt filter??? satte nuh på stock filter jeg nuh...

kanskje jeg sku ha bytta til uni filter jeg og??? da er det jo faktisk like quick release da og... men passer std pre filteret over uni filter???
                        Jepp det passer
                        HPI Baja 5B SS. PRO MOD POWER/PRO PIPE. futaba 4pk... MCD RR 4bolt 30.5 PRO MOD

Comment

joda gjorde det men er ikke kjempetuna den da..hehe .. mener du kanskje at jeg må ha meg nytt filter??? satte nuh på stock filter jeg nuh...

når du sier std pre filter, tenker du da på outerwear?
                          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                            når du sier std pre filter, tenker du da på outerwear?
                            Det er sikkert oppdalsk for outerwears ja
                            Spectrum dx3s

Comment

• pre filter er det tørre filteret som sitter utenpå den olja delen på stock filteret... outerwear er vel et ekstra støvfilter

Comment

• Nei....det du sikter til nå heter dustcover, støvfilteret ditt er prefilteret...
                                sigpic
                                Tlf 4691 0501

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X