elefun har dessuten fått inn a armer fra rpm.. 180,- pr sett foran biiiillloliiiig
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
jeg støtter heller gammæln på skarnes med de 27 kronene jeg, aldri fått så bra service noe sted så det er absolutt verdt di få ekstra kronene
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
da har jeg gjort litt i dag at jeg da.. laga meg quick release rollcage.. brukte plastrør fra håndtaktet på akzo nobel 20 liters tynner spann disse passa perfekt og bare og klaske de på.. i tilleg så driver jeg og bygger diaphragm filter jeg og.. tar en boks til hitec microservo f eks hs 82mg og deler denne i to... så stapper jeg inni deler av et gammalt prefilterjeg har liggende hehe og hvis du ønsker kar du lakke filteret i den fargen du ønsker.. er jo lexan vettu.. hehemcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Det skal vel være denne det, og det er 34mmOriginally posted by beemerworld View Posttenkte og få bestilt meg ny stempelring og noen nye pakninger til bajaen i forbindelse med at våren er i annmars... noen her som vet vilken dim 27,2 er?? er den 35mm???evt link på rc-racing
Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
-
takk da slapp jeg og klikke selv haha .... i dag har jeg økt på piggantallet i bahjula mine betraktelig.. er vel 140 pigg i hvert bakhjul nuh.. skal se om jeg få putta inn clutchfjøra nuh så tenker jeg bilen har hjuløft på isen framhjula styrer iallefall ikke lenger..mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
Ikke mer...?Originally posted by beemerworld View Posttakk da slapp jeg og klikke selv haha .... i dag har jeg økt på piggantallet i bahjula mine betraktelig.. er vel 140 pigg i hvert bakhjul nuh.. skal se om jeg få putta inn clutchfjøra nuh så tenker jeg bilen har hjuløft på isen framhjula styrer iallefall ikke lenger..Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863
HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1
Comment
-
jeg syns jaggu det virker litt som våren er på vei jeg ass.. fortsatt kaldt om natta men det er jo både 4 og 5 pluss på dagen
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment