Originally posted by beemerworld
View Post
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
da var bajan i hus....
Collapse
X
-
gratulerer så mye.håper det ordner seg fort for lillegutt.det er nokk bare 4 1/2 % panolin olje og 98 bensin som skal til i flaska på lillegutt,så ern frisk før du anner det.Originally posted by beemerworld View Posttakk takk alle mann .... er blitt en del komplikasjoner så lillegutn ligger på intensiven... men ser ut til alt alt skal bli bra til slutt da,,, han får intravenøst med glukose og 4 ganger i døgnet får han antibiotika...
er hjemme en tur jeg nå og orner litt diverse men drar innover igjen i morgen tidlig...sigpic
Comment
-
er verre enn d ser ut til da... undretrayeyt har gjort sin merknad på chassisplata.. men men .. er jo alu fargw oppå ren alu så det synes ikke spesielt godt... håper pipa mi kommer i morra nå så jeg får kikka på den og levert den til retting kjøpt ei brukt vrc pipe som har fått litt bank... men fullt fiksbar... billigmcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe
Comment
-
da får du hvertfall power
har litt lyst på sidemontert jeg men. . . . får se om det blir ny motor i løpet av sommern, da kan det hende jeg trenger en ny potte også
kjøpe kjøpe kjøpe!!!
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
njaaa.. det er lettere for han å selge en brukt motor enn det er for meg
og han veit hva det er verdt..
hehe, pleier å hjelpe å gi den en ny ring ja
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Hører jeg en 34cc promod i det fjerne.....Originally posted by Vforce jr View Postda får du hvertfall power
har litt lyst på sidemontert jeg men. . . . får se om det blir ny motor i løpet av sommern, da kan det hende jeg trenger en ny potte også
kjøpe kjøpe kjøpe!!!
Et spm forresten, vil den bakmonterte propipa funke på en 30,5 promod....????Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
Spectrum dx3s
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 8,163
Active Members: 1
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment