Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by beemerworld View Post
    takk takk alle mann .... er blitt en del komplikasjoner så lillegutn ligger på intensiven... men ser ut til alt alt skal bli bra til slutt da,,, han får intravenøst med glukose og 4 ganger i døgnet får han antibiotika...

er hjemme en tur jeg nå og orner litt diverse men drar innover igjen i morgen tidlig...
    Det ordner seg helt sikkert... Grattis igjen ja...
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

• lykke til.. ordner seg for snille gutter
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by beemerworld View Post
        takk takk alle mann .... er blitt en del komplikasjoner så lillegutn ligger på intensiven... men ser ut til alt alt skal bli bra til slutt da,,, han får intravenøst med glukose og 4 ganger i døgnet får han antibiotika...

er hjemme en tur jeg nå og orner litt diverse men drar innover igjen i morgen tidlig...
        gratulerer så mye.håper det ordner seg fort for lillegutt.det er nokk bare 4 1/2 % panolin olje og 98 bensin som skal til i flaska på lillegutt,så ern frisk før du anner det.
        sigpic

Comment

• er sliten men nervøs.. fåkke sove så nå ska jeg slappe av med litt skruing ... legge inn et par bilder etterpå jeg tenker jeg
          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

• Det ordner seg nok skal du se, lykke til og gratulerer nok en gang....
            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
            Spectrum dx3s

Comment

• Huff da. Ønsker deg lykke til, det går nok bra til slutt
              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• bilder igjen

siste oppgraderinger

rpm armer
                phatdad turnbuckles
                mcd rosejoints
                gh racing front shock struts
                Attached Files

Comment

• blir bra detta.. den lakkeringa di har holdt bra syns jeg
                  1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• er verre enn d ser ut til da... undretrayeyt har gjort sin merknad på chassisplata.. men men .. er jo alu fargw oppå ren alu så det synes ikke spesielt godt... håper pipa mi kommer i morra nå så jeg får kikka på den og levert den til retting kjøpt ei brukt vrc pipe som har fått litt bank... men fullt fiksbar... billig

Comment

• da får du hvertfall power har litt lyst på sidemontert jeg men. . . . får se om det blir ny motor i løpet av sommern, da kan det hende jeg trenger en ny potte også kjøpe kjøpe kjøpe!!!

Comment

• er ei rear pipe den jeg har fått tak i og... si ifra hvis du skal selge pro modn da,, hehe

Comment

• hehe.. det skal jeg gjøre men jeg tror den går i innbytte

Comment

• å--- harn bynt og ta innbyttemotorer og nu??? bytta ring i raceportn i kveld... kan løfte bilen med startsnora nu .. uten at snora går ut.... ble litt komp for og si det sånn

Comment

• njaaa.. det er lettere for han å selge en brukt motor enn det er for meg og han veit hva det er verdt..

hehe, pleier å hjelpe å gi den en ny ring ja

Comment

• Originally posted by Vforce jr View Post
                                da får du hvertfall power har litt lyst på sidemontert jeg men. . . . får se om det blir ny motor i løpet av sommern, da kan det hende jeg trenger en ny potte også kjøpe kjøpe kjøpe!!!
                                Hører jeg en 34cc promod i det fjerne.....
                                Et spm forresten, vil den bakmonterte propipa funke på en 30,5 promod....????
                                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                                Spectrum dx3s

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X