Men sliter litt med motoren og pinionen.
Spurdrevet (72T) sitter i veien for den ene skruen til motoren.
Topp"bjelken" sitter i veien for at jeg får skrudd til pinionen (31T).
Har fått det til med å løsne på spur, men det var ikke en helt heldig måte å gjøre ting på.
Skaffet meg karosseriet som Crypton anbefalte. BlitZ XFR (60211) og der ser det ut til at vingefeste havner der hvor bakre karosseripinner havner. Det så ikke helt lovende ut.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Det skal gå ann å feste motoren med alternativt spur gear, når du har blitt lei av å gjøre dette, kjøper du deg vertical mount Da blir du kvitt problemet, som ikke er et stoooort problem, men noe man irriterer seg over.
Snu karosseripinnene så de peker innover istedenfor utover, om du forstår hva jeg mener.
Men sliter litt med motoren og pinionen.
Spurdrevet (72T) sitter i veien for den ene skruen til motoren.
Topp"bjelken" sitter i veien for at jeg får skrudd til pinionen (31T).
Har fått det til med å løsne på spur, men det var ikke en helt heldig måte å gjøre ting på.
Skaffet meg karosseriet som Crypton anbefalte. BlitZ XFR (60211) og der ser det ut til at vingefeste havner der hvor bakre karosseripinner havner. Det så ikke helt lovende ut.
[QUOTE=Thomaseh;505042]Det skal gå ann å feste motoren med alternativt spur gear, når du har blitt lei av å gjøre dette, kjøper du deg vertical mount Da blir du kvitt problemet, som ikke er et stoooort problem, men noe man irriterer seg over.
neida, fikk det til, men atd e har lagd det slik fra start av....ja litt irriterende
Snu karosseripinnene så de peker innover istedenfor utover, om du forstår hva jeg mener.
eh. nei. I følge tegningene så skal karosseripinnene bak stå "innover" mot girkassa.
Slik har jeg dem og da havner de veldig nærme vingefeste på akkurat dette karosseriet.
Tror det skal gå akkurat. Må teste litt først
EDIT: jeg mistenkte at det var vinkelen på karosseriet som gjorde det og det var korrekt.
Fikk kuttet ned bakre karosseripinner og ting blei lettere å sikte.
Fikke det relativt rett til og med...
Aha, jeg har de vendt innover mot bilen, og det går akkurat med Mazda Speed 6 karosseriene. Ikke prøvd Blitz karosseriet som Magnus snakker høyt opp i skyene
Det skal gå ann å feste motoren med alternativt spur gear, når du har blitt lei av å gjøre dette, kjøper du deg vertical mount Da blir du kvitt problemet, som ikke er et stoooort problem, men noe man irriterer seg over.
neida, fikk det til, men atd e har lagd det slik fra start av....ja litt irriterende
eh. nei. I følge tegningene så skal karosseripinnene bak stå "innover" mot girkassa.
Slik har jeg dem og da havner de veldig nærme vingefeste på akkurat dette karosseriet.
Tror det skal gå akkurat. Må teste litt først
Om du kjørte med dekka som kom med bilen, skal du være jævla fornøyd med 19.9 Fordi deeeeeeeeeeet er no dritt! Da er det bare å melde seg på Stock på Lørenskog 3. Juni
Var akkurat og handlet litt for mye kjekke ting til Mini-Z
Uansett, front diffen er ikke tett, så den må jeg fikse.
Det orginale motorfeste er en spøk.
Samt at jeg må minst ha nye dekk. De orginale satt liksom ikke så godt...
Ser for meg ut som at jeg fikk 16.856s som beste i dag.
Er litt usikker på den, men det gikk ganske greit til tider.
Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment