Announcement

Collapse
No announcement yet.

3Racing Sakura Zero S klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Click image for larger version

Name:	bilde (1).jpg
Views:	1
Size:	53.8 KB
ID:	777796Click image for larger version

Name:	bilde.jpg
Views:	1
Size:	50.5 KB
ID:	777797
    Da er min Saleen ready to go!

    Comment


    • ja da nærmer det seg neste løp i 13.5 turn klassen denne gangen i valdres kanskje norges morsomste bane.
      ser vi kun er 4 stk påmeldte så håper flere har lyst og komme opp og kjøre sammen med oss.
      løpet er søndag 17 juni husk man må være medlem i en klubb å ha fun lisens eller nasjonal lisens for å delta.
      Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
      BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
      Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
      -
      Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


      Comment


      • Originally posted by Thomaseh View Post
        Jeg kjører på 4.4 med min Sakura, så du kan gire veldig mye høyere.
        Originally posted by Sakura View Post
        3.98 . 67x32x1.9 80celcius 48 Pitch. 13.5T
        Såpass! *bestille tannhjul*

        Kjørte på Sørli mens det fortsatt var ganske vått på banen, og siden det var glatt som fy havnet jeg også i gresset der motoren holdt på å ta kvelden. Ser ut som selv den minste dråpe (eller ti) finner veien via sensorkabelen og ned i elektronikken, ekstra irriterende siden resten av motoren er i ei (relativt) tett kanne.

        Det plastidippa oppsettet på offroaderen har tålt mye uvær, inkludert ufrivillig undervannskjøring, så da tenker jeg å teste om samme behandling på Sakuraen lar meg øve mer på glattkjøringa mi.

        Comment


        • Tøft! hva slags motor kjører du ?

          [QUO
          TE=Knutzor;507243]Click image for larger version

Name:	bilde (1).jpg
Views:	1
Size:	53.8 KB
ID:	777796Click image for larger version

Name:	bilde.jpg
Views:	1
Size:	50.5 KB
ID:	777797
          Da er min Saleen ready to go! [/QUOTE]

          Comment


          • Originally posted by Andreas_J View Post
            Tøft! hva slags motor kjører du ?
            1/10 Competition MMM series 13.5R Brushless Motor med Cirtix Stock Club Race ESC

            Skulle gjerne fått slått på Revers på denne da.(Er så bummer når jeg kjører alene og måtte gå ned å fikse bilen selv..)
            Noen som vet om den har turbofunksjon?

            http://imgur.com/f5EmS <- Bilde med noen decals, beklager bildekvaliteten..

            Comment


            • Det er ikke turbo eller timing på denne regulatoren, den blinker
              For å endre running mode må du har programboksen som du får kjøpt separat.

              Originally posted by Knutzor View Post
              1/10 Competition MMM series 13.5R Brushless Motor med Cirtix Stock Club Race ESC

              Skulle gjerne fått slått på Revers på denne da.(Er så bummer når jeg kjører alene og måtte gå ned å fikse bilen selv..)
              Noen som vet om den har turbofunksjon?

              http://imgur.com/f5EmS <- Bilde med noen decals, beklager bildekvaliteten..

              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

              Comment


              • Har en speed passion programboks fra regulatoren min som jeg klarte å brenne. Med denne kan du endre running mode/sette på revers. er en slik Multi ESC Program Card halv pris . 100,- ?

                Er også andre viktige ting som "cut-off" voltage for batteriet og justering av BREMS!! ikke minst
                Originally posted by Knutzor View Post
                1/10 Competition MMM series 13.5R Brushless Motor med Cirtix Stock Club Race ESC

                Skulle gjerne fått slått på Revers på denne da.(Er så bummer når jeg kjører alene og måtte gå ned å fikse bilen selv..)
                Noen som vet om den har turbofunksjon?

                http://imgur.com/f5EmS <- Bilde med noen decals, beklager bildekvaliteten..

                Comment


                • Mulig litt off-topic dette her, men spør alikevell: Sitter å monterer en sakura her, også er skuene noe sykt harde å få på plass. Spesielt under chassiset, og til bulkheadene... Får jo vannblenne på hendene, og runder nesten skruene. Noe eg gjør feil, eller er det bare sån det er?
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • Sånn er dem....

                    Bruk elektrisk skrutrekker.
                    Pass på at du setter trekkeren ordentlig ned i sporet på skruen. Slik at du ikke ødelegger skruen.

                    Det blir bedre så fort du er ferdig med bilen og skal bruke den.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Det hjelper å smøre/olje skruene litt, og skru dem inn og ut av bulkheads etc en gang før du skrur dem fast i bunnplata.

                      Comment


                      • Det er helt riktig. Nesten så gjengetapp er nødvendig! gjelder å ha en god 2mm allen trekker..

                        Originally posted by andjoh View Post
                        Mulig litt off-topic dette her, men spør alikevell: Sitter å monterer en sakura her, også er skuene noe sykt harde å få på plass. Spesielt under chassiset, og til bulkheadene... Får jo vannblenne på hendene, og runder nesten skruene. Noe eg gjør feil, eller er det bare sån det er?
                        Last edited by Andreas_J; 12 June 2012, 23:14.

                        Comment


                        • har endelig fått råd til dekk.
                          det var ingen skruer, rear bulkhead i alu eller turnbuckles inn i butikken.
                          Litt kjipt. Håpet jeg blei klar for litt seriøs kjøring igjen.

                          Men skal nok få testet når dekkene kommer ihvertfall.
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • Demperolje

                            Må ha mer olje til kit-demperne, hva bruker dere til 13.5T på Sørli? Blandet litt 1100 i restene av kit-olja (som ser ut til å ligge både godt over 50 og langt under 1100) for å få nok, men nå er det tomt...

                            Comment


                            • Originally posted by bakoo View Post
                              hva bruker dere til 13.5T på Sørli?
                              50wt er et bra utgangspunkt.
                              LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                              Comment


                              • ah... endelig noen dekk.
                                Kanskje jeg kan få kjørt litt igjen da.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X