Announcement

Collapse
No announcement yet.

3Racing Sakura Zero S klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Thomaseh View Post
    Du kan fint få servo til enda dyrere penge!
    Du kan sikkert bruke en billigere servo, men min opplevelse av servo med plastikkdrev er at disse ryker fort, er treige, gjør kjøringen ekstremt kjedelig da du ikke får presis respons.
    Ja jeg fant en på hobbyking, http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...5kg_19sec.html

    Den må vel duge? Sammen men en trackstar 13.5 turn og trackstar 100 amp esc. Også en billig body fra r2hobbies og litt dekk fra samme sted.

    Comment


    • Originally posted by Rabbern View Post
      Ja jeg fant en på hobbyking, http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...5kg_19sec.html

      Den må vel duge? Sammen men en trackstar 13.5 turn og trackstar 100 amp esc. Også en billig body fra r2hobbies og litt dekk fra samme sted.
      Har ikke peiling på motor/esc-kombinasjonen, men den servoen ser alvorlig treig ut. Har mer tro på denne: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...g_0_9_sec.html.

      Comment


      • Originally posted by Rabbern View Post
        Billig?? Koster 600 kroner jo.. Må nok få fatt i noe billigere om jeg skal få bygd meg noe. Får jo chassis med dempere for den prisen.
        Savox 1251MG koster kr. 447,79.

        Se www.serpent.no for priser på alle Savox servoer.

        Vh
        Pitstop Motorsport
        Ole Henrik Liabø




        Mobil: 90 18 62 87
        The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
        www.serpentnorge.no

        Comment


        • Man gjør det lurt å legge pengene på bordet for en slik servo! I motsetning til å banne over at ting ikke funker/treig/garanti/får leamus.

          Originally posted by alfano View Post
          Savox 1251MG koster kr. 447,79.

          Se www.serpent.no for priser på alle Savox servoer.

          Vh
          Pitstop Motorsport
          Ole Henrik Liabø

          www.serpent.no
          www.serpentnorge.no

          Mobil: 90 18 62 87

          Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

          Comment


          • Hvordan har aktiviteten vært på Sørli med denne klassen ?

            Har jo bare vært dritt vær i det siste.

            Åssen går det forresten Magnus?
            CRC - 3Racing - Tamiya

            Comment


            • aktiviteten på sørli er bra er mange nå med 13.5 turn, men skulle selvølgelig vært fler )
              Vi var 7 stykk som kjørte løp i oslo på søndag veldig fin å tett racing.
              synd at ikke fler blir med på løp.

              resultater fra oslo:
              1. Ole Werner Muren – Yokomo BD5
              2. Arild Andersen – Team Titan ARC R10
              3. Thomas Holmesland – Sakura Zero
              4. Espen Fjeldvær – Sakura Zero S
              5. Haakon Braadland – Sakura Xi DH
              6. Torbjørn "iceman" Jørgensen – Corally HMX
              7. Rune Halvorsen – Corally RDX
              Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
              BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
              Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
              -
              Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


              Comment


              • Hei. Kjøpte selv sakura zero av rcland for ikke så lenge siden å skal selvfølgelig stille i denne klassen da jeg tror den passer meg best? Var utrolig enkel å sette opp så blig gøy å kjøre løp snart. Vet du når terminlistene blir lagt ut?

                Comment


                • RCLand, har dere enda ikke fått inn rear bulkhead i alu?
                  eller 10mm socket skruer?
                  eller gidder dere bare ikke å oppdatere hjemmesidene deres?
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • er jo bare å ta en telefon det
                    Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                    BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                    Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                    -
                    Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


                    Comment


                    • hihi - jada, siden man sliter med å få parkert der og siden de ikke har det på lager, så burde absolutt jeg jobbe for å finne ut om de har det på lager. Ser logikken der.

                      hihi hong kong neste
                      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                      Facebook -> Mini-Z Norway

                      Comment


                      • Re: 3Racing Sakura Zero S klasse

                        Sliter med å få parkert? Du har hele smartclub parkeringa til rådighet, da er det bare å gå hele 100 M bort til rcland ca.
                        living in the fast lane

                        Comment


                        • Ja det er det jeg har gjort hver gang.
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment


                          • Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg skal gå igjennom "trøbbel" for at en butikk skal selge varer til meg.
                            Siden det er flere butikker som kan gjøre det lettvint for meg istedetfor.

                            Bare en tanke...kan hende noen andre også tenker slik, selv om dere ikke ser noen problemer med det i det hele tatt...
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • Originally posted by NoBrainer View Post
                              Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg skal gå igjennom "trøbbel" for at en butikk skal selge varer til meg.
                              Siden det er flere butikker som kan gjøre det lettvint for meg istedetfor.

                              Bare en tanke...kan hende noen andre også tenker slik, selv om dere ikke ser noen problemer med det i det hele tatt...
                              Forhåndsbestilt eller?
                              living in the fast lane

                              Comment


                              • Ok, nå må jeg vel begynne å lage en handleliste skal jeg få vært med et par ganger inn og / eller til neste sesong.
                                Jeg har jo ikke peiling på on-road så...

                                Har Sakura Zero S og lurer på hva slags oppsett av camber, toe og caster som burde brukes.
                                Burde chassiet balanseres?
                                er det mellom 5-7mm bakkeklaring dere kjører?

                                med Cirtix stock esc og Speedpassion V3 13.5R motor, hva slags FDR kjører dere med?
                                Hvilke gummihjul kjører dere med inne og hvilke med ute?
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X