Announcement

Collapse
No announcement yet.

3Racing Sakura Zero S klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tror kanskje du må se på bruksanvisningen igjen hvis det fortsatt ikke fungerer.
    Dette høres veldig rart ut.

    Siden det er 3 skiver på hver side, så måtte jeg kun fjerne 1 skive på den ene siden i den ene diffen.
    O-ringen er fortsatt på plass såklart.
    Diffene mine fungerer sånn ca normalt.

    Har 100k olje i fronten, så der skjer det ikke så mye akkurat nå, men håper det er tett ihvertfall.

    Må bare få limt dekka, så er jeg såklat klar for mandagen.
    Skal få testet minst 2 batterier på dagen.
    Så får jeg se om jeg lader batterier og kjører litt mere.

    Spent på om det nye motorfeste lager krøll for meg eller ikke.
    Må teste ihvertfall.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • Dagens 78 runder med Sakura'n
      Bestetid: 17.283s

      Hadde nesten ikke grep. Selv med smøring. Det sladdet som bare det. Vanvittig gøy men ikke fort...
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • Det høres ikke riktig ut, jeg var på Sørli fra klokka 0900 idag og hadde helt OK grep. Beste for dagen på 15.8, ikke det beste grepet, men den slapp aldri om jeg ikke kjørte som en idiot

        3* Toe in bak, 0,5* Toe out forran. 1* Camber forran, 2* Camber bak. 5mm Forran 5,5mm bak. 6T fjærer bak, standard forran. Dette funker helt greit på min bil

        Originally posted by NoBrainer View Post
        Dagens 78 runder med Sakura'n
        Bestetid: 17.283s

        Hadde nesten ikke grep. Selv med smøring. Det sladdet som bare det. Vanvittig gøy men ikke fort...

        Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
        Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

        Comment


        • 2* toe-in bak, 1* toe-out forran, 1* camber forran og bak. Standard fjærene på de alu demperene. Org diff gugga bak og 100k forran. 27 dekk forran og bak.

          Satt ikke om det så smalt...forresten det smalt...og det satt ikke.
          Var der ca kl 14
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • Originally posted by NoBrainer View Post
            2* toe-in bak, 1* toe-out forran, 1* camber forran og bak. Standard fjærene på de alu demperene. Org diff gugga bak og 100k forran. 27 dekk forran og bak.
            Høres ikke helt gæærnt ut da. Skrek det i dekka? De er kanskje for myke hvis det var veldig varmt.

            Hvordan opplevde du at grepet var? Slipper det bak (overstyrt) ved gass, ikke gass eller nøytral gass (midt i svingen), eller er den understyrt (forhjulene "måker") ved gass/ikke gass nøytral gass?
            LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

            Comment


            • ja....

              Men seriøst, jeg må ha en masse dekk.
              Understyrt av gass etter det jeg kan se eller at rompa slipper. Det var liksom en av to.
              Altfor myke dekk, for det hylte.
              Jeg må skaffe meg et boliglån, slik at jeg får kjøpt noen dekk.

              Det var det jeg ikke hadde i går. En kasse med dekk som jeg kunne teste med.

              Etter min mening hadde jeg for godt grep forran slik at rompa kom.
              Noen hardere dekk hadde kanskje gjort seg i fronten.
              Er ikke vant til å kjøre med "stiv aksel" i front. Ser ut som jeg liker å slippe gassen seint, så jeg får vurdere om jeg skal ha litt mere brems på.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • Jeg kjører med Sorex 36 Funker helt greit.
                PS: Arild får finne frem boka med det rare i Så finner du nok tips og triks

                Originally posted by NoBrainer View Post
                ja....

                Men seriøst, jeg må ha en masse dekk.
                Understyrt av gass etter det jeg kan se eller at rompa slipper. Det var liksom en av to.
                Altfor myke dekk, for det hylte.
                Jeg må skaffe meg et boliglån, slik at jeg får kjøpt noen dekk.

                Det var det jeg ikke hadde i går. En kasse med dekk som jeg kunne teste med.

                Etter min mening hadde jeg for godt grep forran slik at rompa kom.
                Noen hardere dekk hadde kanskje gjort seg i fronten.
                Er ikke vant til å kjøre med "stiv aksel" i front. Ser ut som jeg liker å slippe gassen seint, så jeg får vurdere om jeg skal ha litt mere brems på.

                Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                Comment


                • Thomas, jeg har kjøpt app-en med det rare i

                  NoBrainer: prøv kanskje å gå inn ett hakk på demperfestet i dempertårnet bak, og ut ett hakk forran
                  Nesten ikke vits å justere på setup hvis dekkene er helt ute å kjøre.

                  Konsensus er vel at Sorex 36 med Medium B innlegg virker uansett.
                  Men jeg vil helst gå egne veier og liker å eksperimentere litt
                  LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                  Comment


                  • Knall tips, det må prøves.
                    Må også her ha nye turnbuckles... Men dog...

                    Skal vel skaffe meg noen flere dekk og felger.
                    Samt få dratt en dag hvor det er noen folk der som kan diskutere litt med meg.
                    Har ikke peiling på dette, så her må det læres.

                    Men skum skal jeg ikke kjøre på.
                    Ille nok at dere har tvunget meg til å bruke gugge på dekka.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Velkommen i klubben, men den har ikke støtte for Galaxy S3 når jeg var på Sørli å trengte den
                      Jeg har lekt litt med mye forskjellig dekk, Shimizu dekka blir overraskende nok aaaaaaaaalt for varme og funker dårlig

                      Originally posted by Arild View Post
                      Thomas, jeg har kjøpt app-en med det rare i

                      NoBrainer: prøv kanskje å gå inn ett hakk på demperfestet i dempertårnet bak, og ut ett hakk forran
                      Nesten ikke vits å justere på setup hvis dekkene er helt ute å kjøre.

                      Konsensus er vel at Sorex 36 med Medium B innlegg virker uansett.
                      Men jeg vil helst gå egne veier og liker å eksperimentere litt

                      Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                      Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                      Comment


                      • Er sorex som funker ute
                        prøv 3* toe in bak
                        Og 2* camber bak

                        Du kan også prøve å ha i litt mjukere olje bak
                        || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                        Comment


                        • Da nærmer det seg Nc2 3 juni på lørenskog. og nytt av året er ny suportklasse 13,5 turn med blinky mode. det du trenger for å kjøre er å være medlem i en klubb og en funlisens som enkelt skaffes hos NMF kr 150. for påmelding gå inn på http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=7682&pLa=en. håper mange møter opp den 3 juni. dette er super gøy racing. skummelt er det heller ikke ingen som biter i denne klassen ;o)
                          Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                          BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                          Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                          -
                          Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


                          Comment


                          • Biter ikke så hardt ihvertfall
                            Men ja! Dette blir gøy, jeg er meldt på.
                            40* Timing på Speedpassion MMM 13.5T motoren med 32/75 giring var ikke populært Det holdt i 3 minutter før en liten røyksky kom stigende frem

                            Originally posted by EspenF View Post
                            Da nærmer det seg Nc2 3 juni på lørenskog. og nytt av året er ny suportklasse 13,5 turn med blinky mode. det du trenger for å kjøre er å være medlem i en klubb og en funlisens som enkelt skaffes hos NMF kr 150. for påmelding gå inn på http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=7682&pLa=en. håper mange møter opp den 3 juni. dette er super gøy racing. skummelt er det heller ikke ingen som biter i denne klassen ;o)

                            Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                            Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                            Comment


                            • Originally posted by Thomaseh View Post
                              40* Timing på Speedpassion MMM 13.5T motoren
                              40*!? Har du handlet sånn sensor-sak med ekstra timing?
                              LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                              Comment


                              • Originally posted by Fjeld View Post
                                Er sorex som funker ute
                                Får dere inn noe annet enn Sorex 28 på Mustit?
                                LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X