Announcement

Collapse
No announcement yet.

3Racing Sakura Zero S klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ja tror det, er dette noe jeg kan se uten å ta ut hele greia? (Kan dere se noe forskjell på deres kontra min?)
    Bilde: http://i.imgur.com/LreBX.jpg <- Litt støv på bilen her, ser helt sykt ut med blitz.

    Originally posted by Sakura View Post
    har du fått kulelageret helt inn i styrearmen? ser ut som den er for høy. dette skal ikke skje nei

    Comment


    • Ta den med på banen på lørenskog en solskinnsdag. så er det noen experter der som sikkert kan løse det. Jeg tror ikke "lower steering saver" eller tingen som roterer ikke er riktig plassert. den må muligens trykkes ned. har du brukt riktig spacer på toppen? en m3x6x3mm

      ellers har du denne : http://www.rcland.no/index.php?dispa...oduct_id=45626

      Originally posted by Knutzor View Post
      Ja tror det, er dette noe jeg kan se uten å ta ut hele greia? (Kan dere se noe forskjell på deres kontra min?)
      Bilde: http://i.imgur.com/LreBX.jpg <- Litt støv på bilen her, ser helt sykt ut med blitz.

      Comment


      • er på jakt etter ny ESC for min Team Orion vertex 13.5
        Har sett på div

        HOBBYWING Xtreme Stock ESC 60A

        LRP SXX Competition Version 2
        Speedpassion REVENTON R ESC
        TEKIN pro med hotwire

        noen tips?
        evt andre enkle esc som kjører sensor og ned til 5.5T

        Comment


        • Da er det 1 uke til løp på sørli i lørenskog der 13.5 turn er suport klasse bare 4 stk som er påmeldt. alle dere med 13.5 turn motor må jo bare melde dere på alt dere trenger er å være medlem i en klubb og funlisens som skaffes enkelt på NMF sine hjemme sider koster 150 kr for 1 år. håper mange melder seg på )
          Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
          BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
          Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
          -
          Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


          Comment


          • Det blir vel flere løp i år? 2 andre som ikke kunne denne helgen pga planlagt reise.
            Det er dritkjipt. flytte det til neste helg? søndag 10 jun.

            Comment


            • neste løp er i valdres 17 juni så det er bare å komme.. synd at ikke fler vil komme og kjøre er jo mange som har 13.5 turn motor
              Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
              BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
              Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
              -
              Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


              Comment


              • Hjelper ikke om jeg har motoren når jeg ikke har råd til dekk eller avgift til NMF.
                Hjelper ikke at lønna mest sannsynlig ikke kommer før valdres.
                Hjelper ikke at jeg ikke har fått kjørt bilen med de dekkene jeg ikke har råd til heller.
                Hjelper ikke at jeg ikke har hatt mulighet til å teste noen av tipsene dere har kommet med.

                Tror jeg står over jeg gitt.
                Lysta er der, men ikke alt det andre.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • Originally posted by NoBrainer
                  Hjelper ikke om jeg har motoren når jeg ikke har råd til dekk eller avgift til NMF.
                  Hjelper ikke at lønna mest sannsynlig ikke kommer før valdres.
                  Hjelper ikke at jeg ikke har fått kjørt bilen med de dekkene jeg ikke har råd til heller.
                  Hjelper ikke at jeg ikke har hatt mulighet til å teste noen av tipsene dere har kommet med.

                  Tror jeg står over jeg gitt.
                  Lysta er der, men ikke alt det andre.
                  Jojo. Slutt å whine jeg blir med på søndag. Fun lisens får man med en gang? Eller må man vente til fakturaen er betalt? Har ikke fått testet bilen skikkelig selv. Men skal bare satse alt. Enten blir det siste, eller med litt flaks på utveksling og grep kanskje jeg har mulighet til nest siste plass . morro blir det uansett! Ser ut som det blir 8-9 deltakere

                  Comment


                  • Originally posted by Sakura View Post
                    Jojo. Slutt å whine
                    Ja, hvis jeg får penger til mat så....
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Mat kan man alltids finne! Hvordan klarer dyrene å leve?!
                      Ta med kopi av skjermbilde fra nettbanken på at du har betalt funlisens, så går det nok fint Samme gjelder medlemskap.
                      Vi har hatt noen gode dager på Sørli de siste dagene, grepet har vært knallbra. Satt min beste tid igår på 15.0, ligger 0.3 bak bestetiden som er satt med 13.5T og er egentlig veldig fornøyd med det.

                      Originally posted by NoBrainer View Post
                      Ja, hvis jeg får penger til mat så....

                      Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                      Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                      Comment


                      • Beste tiden med 13.5 turn er vel 14.414 Thomas er 7 påmeldte så fort dere inn på myrcm.ch og meld dere på. Nobrainer Thomas spanderer sikkert en pølse på deg noen dekk får du sikkert også låne av noen vettu.
                        Jeg får dessverre ikke kjørt da jeg må jobbe men stiller til start i Valdres om 14 dager
                        Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                        BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                        Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                        -
                        Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


                        Comment


                        • Originally posted by NoBrainer View Post
                          Ja, hvis jeg får penger til mat så....
                          okei. ja. skal du være med må NMF lisens fylles ut idag. Det ordner seg

                          Comment


                          • Har vært to turer på Sørli, SKIKKELIG artig å kjøre på bane, men synes det gikk litt sakte. Har en 13.5 Novak GTB2-kombo som knapt blir lunken etter ti minutter i dette været, selv midt på den varmeste maidagen kom motoren aldri over 65 grader.

                            Byttet til 19T-trinsa for å slakke reimene litt, og kjører det medfølgende 80T-kronhjulet med et 31T-pinjonggir, noe som gir en FDR på 5,16 - hvor mye kvassere tror dere jeg kan gire? Og er det noe poeng i å bytte til 64p-gir på Sørli?

                            Comment


                            • Jeg kjører på 4.4 med min Sakura, så du kan gire veldig mye høyere.

                              Originally posted by bakoo View Post
                              Har vært to turer på Sørli, SKIKKELIG artig å kjøre på bane, men synes det gikk litt sakte. Har en 13.5 Novak GTB2-kombo som knapt blir lunken etter ti minutter i dette været, selv midt på den varmeste maidagen kom motoren aldri over 65 grader.

                              Byttet til 19T-trinsa for å slakke reimene litt, og kjører det medfølgende 80T-kronhjulet med et 31T-pinjonggir, noe som gir en FDR på 5,16 - hvor mye kvassere tror dere jeg kan gire? Og er det noe poeng i å bytte til 64p-gir på Sørli?

                              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                              Comment


                              • 3.98 . 67x32x1.9 80celcius 48 Pitch. 13.5T

                                Originally posted by bakoo View Post
                                Har vært to turer på Sørli, SKIKKELIG artig å kjøre på bane, men synes det gikk litt sakte. Har en 13.5 Novak GTB2-kombo som knapt blir lunken etter ti minutter i dette været, selv midt på den varmeste maidagen kom motoren aldri over 65 grader.

                                Byttet til 19T-trinsa for å slakke reimene litt, og kjører det medfølgende 80T-kronhjulet med et 31T-pinjonggir, noe som gir en FDR på 5,16 - hvor mye kvassere tror dere jeg kan gire? Og er det noe poeng i å bytte til 64p-gir på Sørli?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X