Noen som har tenkt seg å kjøre stock i Moss da?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stock?
Collapse
X
-
Originally posted by scrucky View PostNoen som har tenkt seg å kjøre stock i Moss da?
5 stk så langt..No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no
Comment
-
jobber med å få med flere jeg kan desverre ikke siden jeg jobberEspen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design - Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc
Comment
-
Hei.
Jeg har et spørsmål ang esc i stock-klassen.
Denne skal jo være i blinky-mode.
Nå har jeg hørt fra flere kanter at de kjører med "punch"(?) på esc.
Er dette lov etter regelverket?
I min lille verden, så har man jo da faktisk gått vekk fra "koble til og kjør som f...", til å ta et ganske langt steg mot modified.
Jeg trodde at man i en supportklasse faktisk skulle slippe å kjøpe programmeringskort for å stille på like vilkår som konkurrentene sine.
Jeg har bestilt meg et chassis som jeg har tenkt å bruke på stock, men jeg må innrømme at noe av "sjarmen" ved denne klassen ble litt borte når jeg hørte dette.
Comment
-
Punch på regulator bestemmer hvor mye av kreftene du skal bruke når du gir gass. Det er ikke nødvendigvis standard at denne står på maks. Og det vil være forskjellig fra regulator til regulator hvordan du stiller inn dette.
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
-
Får ikke høyere toppfart av å bruke punch. Er bare hvor mye av kreftene du vil ha når du klemmer inn gassfingeren
Min hobbywing stock esc sto på steg 7 av 9. Kan ikke si jeg merker no stor forskjell når jeg justerte den opp til 9 egentlig.John Henning Østbye
Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.
Comment
-
Mer punch vil også generere mer varme om man ikke er pus på fingeren Noe man som oftest ikke er når man er ny
Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz
Comment
-
Hvor sinnsykt tregt går egentlig en stock-bil med 13.5 og blinky?
Jeg tok for morroskyld og sammenlignet de beste tidene i modified og i stock fra finalene i årets DHI Cup. Venstre siden er resultatene fra modified, og på høyre side er resultatene fra Stock flettet sammen, sortert på runder og tid.
Tidene jeg brukte er den den beste av de tre finalene sjåførene kjørte. Legg merke til f.eks Marek Cerny og Henrik Heitsch som kjører begge klasser. (A, B, C og D-finalene i Stock er med i sammenligninen)
Sortert på runder og tid, og ikke i hvilken finaler som er kjørt.MODIFIED vs STOCK 13.5 Blinky (låst timing på motor) Driver Rounds Time Driver Rounds Time Völker Ronald 25 05:05 Kutvonen Viljami 25 05:07 Hagberg Alexander 25 05:07 Rheinard Marc 25 05:09 Fischer Marc 24 05:00 Berntsen Adrian 24 05:01 Johansson Niklas 24 05:01 Graversen Steen 24 05:02 Ratheisky Jan 24 05:02 Hornum Patrick 24 05:03 Benson Tim 24 05:04 Cerny Marek 24 05:04 Franke Oliver 24 05:05 Nilsson Michael 24 05:06 Cerny Marek 24 05:06 Hudy Martin 24 05:07 Vässmar Magnus 24 05:08 Kuusinen Matias 24 05:08 Andersson Jonas 24 05:09 Ratheisky Jan 24 05:10 Iversen Morten 24 05:10 Blahovský Michal 24 05:11 Ehrbar David 24 05:12 Kirchhefer Christoph 24 05:12 Heitsch Henrik 24 05:13 Mikkelsen Frederik Broløs 24 05:13 Folman Patrick 23 05:01 Nielsen Danni 23 05:01 Streit Tony 23 05:01 Iversen Morten 23 05:01 Hassel David 23 05:02 Wagner Manuel 23 05:02 Kunak Zdenko 23 05:02 Johannessen Helge 23 05:03 Holmström Christian 23 05:04 Depta Merlin 23 05:04 Bayer Jesper 23 05:04 Depta Merlin 23 05:06 Bayer Jesper 23 05:06 Ilvessalo Lasse 23 05:06 Balsberg Johan 23 05:06 Kiel Hendrik 23 05:07 Heitsch Henrik 23 05:07 Guttormsen Magnus 23 05:08 Ilvessalo Lasse 23 05:08 Andersen Johnni 23 05:09 Holst Søren Boy 23 05:09 Nilsson Niclas 23 05:10 Haugen Lars 23 05:10 Hansen Tobias 23 05:11 Johansson Mattias 23 05:12 Ellerbrock Lukas 23 05:12 Nygård Håkon 23 05:13 Engholm Niklas 23 05:13 Olsson Oliver 22 05:00 Morgen Caspar 22 05:00 Svestøl Rune 22 05:01 Christensen Victor 22 05:01 Løken Joakim Waale 22 05:02 Klei Andreas 22 05:02 Olsen Steven M. 22 05:03 Jeppesen Søren 22 05:04 Haheim Nikolai 22 05:04 Skals Mikael 22 05:04 Böök Andreas 22 05:05 Guttormsen Kjell Gunnar 22 05:05 Husman Andreas 22 05:07 Wysgol Anna 22 05:09 Callesen Mads Andreas 22 05:09 Eggerstedt Benjamin 22 05:09 Nygård Håkon 22 05:10 Nielsen Nicolai 22 05:11 Berget Rune 22 05:12 Berntsen Trygve 22 05:12 Christensen Victor 22 05:13 Berntsen Lars Tommy 21 05:00 Ryeskov Claus 21 05:01 Andersen Arild 21 05:03 Ellingsen Georg 21 05:05 Belsaas Are 21 05:06 Christensen Henrik 21 05:11 Hovden Christian 21 05:11 Aasen Finn Olav 21 05:12 Berger Konrad 20 05:03 Frederiksen Jens Otto 20 05:01
Ikke tatt høyde for evt utkjøringer.LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)
Comment
-
Full forvirring rundt det der I DHI betyr det det samme som Stock her hjemme, men DHI har også med noen ekstra regler (LRP enhetsmotor som ikke er lov å time, dvs den må ha en bakplate montert som låser timingen. Ellers følges BRCA sin liste for godkjente blinky-regulatorer og bil/karrosseri, og så er det LRP-dekk, som også gjelder i modified).
Super stock har jeg sett noen steder at betyr mulighet for boost på regulator, altså ikke blinky-mode.LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)
Comment
-
Eller kanskje
Superstock/Prostock = 13.5T
Og Stock = 17.5T/21,5
Er slik det er i bla England.... BRCALast edited by TOP-Driver; 15 January 2014, 09:36.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Posts: 440,447
Members: 18,929
Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Comment