Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stock?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kanskje det kan bli konkurransekjøring på meg allikavæl da.
    Har nemlig funnet et karosseri som bør være innafor. Kan være litt vanskelig da de som lagde det har lagt ned, men jeg skal jaggu se om jeg kan finne ett.
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

    Comment


    • Hmmm. Skoda II?
      Mini-ZNorway.com
      Speedy PigZ Raceway

      Comment


      • finnes en wrc octavia som nok er innafor målene, men jeg vet ikke om den har blitt brukt i touring på ordentlig.
        derimot fant jeg ut at bmw 2002 blei brukt på 60-70 tallet. Disse er jo ganske kule også.
        Retroracing lagde ett søtt 2002 karosseri for en stund tilbake, men vet ikke om det er å få tak i noe sted...
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

        Comment


        • Både RIDE og Blitz lager Subaru WRX: http://www.redrc.net/2012/07/ride-su...i-190mm-shell/
          Et karosseri jeg selv bruker Men det er vel for stygt for deg zabbe?

          Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

          Comment


          • Ser jo helt likt ut som alle de andre jo. Samma om det står subaru, ford, mazda eller vw for den saks skyld på klikstremerkegrillen, når fasongen er helt like. Og definitivt ulike "originalen"

            edit:
            fant ett bilde. Den ligner jo kjempemye
            Last edited by zabbe; 29 November 2012, 23:30.
            mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

            "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
            -
            Röhrl

            Comment


            • Denne tenker jeg.
              ikke superdetaljert, men helt tydelig hva det er.
              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
              -
              Röhrl

              Comment


              • Tamiya har jo masse fete touringkarosser A8 er vel ikke helt i touringklassen, men innenfor målene ihvertfall.
                We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!

                We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!

                We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!
                Espen Jensen
                -----------------------------------------------------
                Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                Comment


                • Ja har sett på dem jeg også.
                  Men R8'n er vel ikke lov da jeg ikke tror det er touring men GT??
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

                  Comment


                  • mmmmm. Alfa!
                    living in the fast lane

                    Comment


                    • Hei Gutter
                      Drammen RC starter nå en løpserie med 1/10 touring og fritt med karosserier , dette må jo være noe for dere ?
                      + 40 med M-Chassis
                      Roy Bråten

                      Comment


                      • Ja det tror jeg også
                        Må bare få sett datoene slik at jegs er om det passer.
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • OBS regler på 13,5 turn BL Combo . Spesiell speed passion , fra RC-Land etter hva jeg har lest . denne er uten muligheter for just / timing .
                          + 40 med M-Chassis
                          Roy Bråten

                          Comment


                          • And here we go again... Spesiell speedpassion? Hvis det er citrix stock så er jeg ute da jeg har en litt mere avansert regg MEN den støtter jo blinky mode!........ Får vel slå meg sammen med Zabbe og kose kjøre istedet

                            PS. Webshoppen til drammen rc er jo linket til rc-land..... kjekt det da, hiihi.
                            living in the fast lane

                            Comment


                            • Først må jeg hente bilen, så må jeg bygge den. Kommer til å bruke et karosseri jeg har fra før, i utgangspunktet.
                              har kjøpt en annen motor/esc combo (egentlig to), men jeg har mange biler som trenger, så jeg kjøper sikkert den std greia også for å få kjørt konkurranse. Trenger piniong også.
                              er nok ikke klar med det første.
                              Forøvrig digger jeg reglene til drammen rc. Alt fritt, bortsett fra motor. Suverent for en særing som meg
                              mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                              "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                              -
                              Röhrl

                              Comment


                              • Jeg trodde man kunne bruke alle esc-er som har blinky mode, jeg....men ta det med litt forbehold da jeg ikke er helt oppdatert
                                Capt. Slow
                                Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                                Team GoSlow

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X