Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bare en liten tanke, siden vi har denne tråden i gang på elektro onroad - Hvis vi begynner å kjøre rally også blir jo denne kategorien litt feil.. Skal vi mase på Espeng om en egen avdeling snart nå eller?
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • magnus s blei du bitt av mini basillen? kult da kan vi race mere i spydeberg da. hehe.. husk og ta med nokk batrier da.
      Morten Randen 1984 modell.
      www.lanekassen.no

      Comment


      • Originally posted by mrtn
        magnus s blei du bitt av mini basillen? kult da kan vi race mere i spydeberg da. hehe.. husk og ta med nokk batrier da.
        Jupp, jeg ble bitt av mini basillen

        **Husk**
        Jeg lånte broren min sin mini. Han har bare ett batterisett, jeg kjøpte 2 til og tror at jeg har en pakke til her. (Kanskje jeg kjøper noen til etter hvert)

        Noen som har noen tips på lager for at mini'n ikke skal rulle så fort?
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by Magnus S
          Originally posted by mrtn
          magnus s blei du bitt av mini basillen? kult da kan vi race mere i spydeberg da. hehe.. husk og ta med nokk batrier da.
          Jupp, jeg ble bitt av mini basillen

          **Husk**
          Jeg lånte broren min sin mini. Han har bare ett batterisett, jeg kjøpte 2 til og tror at jeg har en pakke til her. (Kanskje jeg kjøper noen til etter hvert)

          Noen som har noen tips på lager for at mini'n ikke skal rulle så fort?
          Jasså, ble den for rask for deg?
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

          Comment


          • Originally posted by Razer
            Originally posted by Magnus S
            Originally posted by mrtn
            magnus s blei du bitt av mini basillen? kult da kan vi race mere i spydeberg da. hehe.. husk og ta med nokk batrier da.
            Jupp, jeg ble bitt av mini basillen

            **Husk**
            Jeg lånte broren min sin mini. Han har bare ett batterisett, jeg kjøpte 2 til og tror at jeg har en pakke til her. (Kanskje jeg kjøper noen til etter hvert)

            Noen som har noen tips på lager for at mini'n ikke skal rulle så fort?
            Jasså, ble den for rask for deg?
            NEI!!!!!

            Men om det fins noen måter å få kjørt fortere og kreappere på gjennom svingene uten og velte :? (kjappere tid)
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by Magnus S
              Originally posted by Razer
              Originally posted by Magnus S
              Originally posted by mrtn
              magnus s blei du bitt av mini basillen? kult da kan vi race mere i spydeberg da. hehe.. husk og ta med nokk batrier da.
              Jupp, jeg ble bitt av mini basillen

              **Husk**
              Jeg lånte broren min sin mini. Han har bare ett batterisett, jeg kjøpte 2 til og tror at jeg har en pakke til her. (Kanskje jeg kjøper noen til etter hvert)

              Noen som har noen tips på lager for at mini'n ikke skal rulle så fort?
              Jasså, ble den for rask for deg?
              NEI!!!!!
              (jeg kjørte jo fra gutta i spydeberg )

              Men om det fins noen måter å få kjørt fortere og kreappere på gjennom svingene uten og velte :? (kjappere tid)
              Hmm. Kjørte min nybygde M03 på Furuset idag, og den var raskere enn M04'en min. Kjører dere skumhjul eller gummi nedi der?

              Bilen min satt utrolig godt med skumhjul, men ville uansett ikke velte, utrolig digg å kjøre. Jeg anbefaler oljedempere og litt stivere fjærer da, uansett dekk...

              Jeg har planer om å bestille en haug med de hjulene, de er laget av Express og koster ca. 50 kr settet. Hvis flere er lystne på slike, kan dere bare ta kontakt med meg, så lager vi en stor gruppebestilling!!
              Martin Sørlie - 1985
              TLR - Absima - Spektrum
              Darkspeed Racing
              www.teamsmallsize.com

              Comment


              • Også jeg missforsto den der Martin...
                Ikke velte nei.
                Kan hjelpe deg neste gang du kommer til Spydeberg jeg magnus.
                (Satt rett bak Stian og Hans Martin, det lange rekelet av en kropp.)

                @Martin(Razer): Vi kjører gummi i Spydeberg, men tipper det er flere som kommer til å gå over til skum etter hvert.
                Terje Holm, 1968 mod - Uten hjul -

                Comment


                • Originally posted by Terje
                  Også jeg missforsto den der Martin...
                  Ikke velte nei.
                  Kan hjelpe deg neste gang du kommer til Spydeberg jeg magnus.
                  (Satt rett bak Stian og Hans Martin, det lange rekelet av en kropp.)

                  @Martin(Razer): Vi kjører gummi i Spydeberg, men tipper det er flere som kommer til å gå over til skum etter hvert.


                  Jeg anbefaler virkelig de hjula fra express. Satt som faen, og ser fremdeles ut som M-chassis hjul, blir ikke heeeelt mongo

                  Jeg bedriver også rekruttering, Gunnar Andersen overtok/lånte/stjal idag min M04 MX-5, og blei helt i hundre etter å ha prøvd bilene...
                  Martin Sørlie - 1985
                  TLR - Absima - Spektrum
                  Darkspeed Racing
                  www.teamsmallsize.com

                  Comment


                  • Etter å ha kjørt touring samtidig som Martin og Harald kjørte M-chassie på Furuset i dag har jeg også bestemt meg for å kjøpe. Var sinnsykt rå kjøring de gjorde så gleder meg til å prøve jeg også.

                    @Martin: Sett meg opp på 2 sett dekk! Kommer de forresten i riktig størrelse eller må de dreies?
                    RC Drift Club Norway | LMBK

                    Comment


                    • Hva koster en komplett m-chassi med alt man trenger(kulelager, oljedempere og fjører etter hva jeg har forstått)?
                      Mats Håkon Strand - 1984-modell
                      Trondheim RC-bilklubb
                      - GS Storm - Xray T1FK'05 - Schumacher SST Axis Pro - Sanwa M8 -

                      Comment


                      • Originally posted by Matsern
                        Hva koster en komplett m-chassi med alt man trenger(kulelager, oljedempere og fjører etter hva jeg har forstått)?
                        sjekk på www.nortrading.no
                        eler www.antrade.no dette er vel de som er billigst.
                        kulelager er et must. du trenger 2 stj 5x8 of 13 5X10 kulelager for å dekke hele bilen.

                        Olje dempere og fjær sett må du ikke ha men du finner delene hos nortrading
                        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                        alt under 1200 cc er en startmotor.
                        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                        Comment


                        • Originally posted by Razer
                          Originally posted by Terje
                          Også jeg missforsto den der Martin...
                          Ikke velte nei.
                          Kan hjelpe deg neste gang du kommer til Spydeberg jeg magnus.
                          (Satt rett bak Stian og Hans Martin, det lange rekelet av en kropp.)

                          @Martin(Razer): Vi kjører gummi i Spydeberg, men tipper det er flere som kommer til å gå over til skum etter hvert.


                          Jeg anbefaler virkelig de hjula fra express. Satt som faen, og ser fremdeles ut som M-chassis hjul, blir ikke heeeelt mongo

                          Jeg bedriver også rekruttering, Gunnar Andersen overtok/lånte/stjal idag min M04 MX-5, og blei helt i hundre etter å ha prøvd bilene...
                          Bilen din satt VELDIG bra idag.. Tight i alle svinger. Følte at jeg fløy et modellfly i forhold. Men jeg er hypp på det dekksettet du hadde på din. Det virket som om de funket bra.

                          Nikko
                          YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                          Comment


                          • Originally posted by Razer
                            Originally posted by Magnus S
                            Originally posted by Razer
                            Originally posted by Magnus S
                            Originally posted by mrtn
                            magnus s blei du bitt av mini basillen? kult da kan vi race mere i spydeberg da. hehe.. husk og ta med nokk batrier da.
                            Jupp, jeg ble bitt av mini basillen

                            **Husk**
                            Jeg lånte broren min sin mini. Han har bare ett batterisett, jeg kjøpte 2 til og tror at jeg har en pakke til her. (Kanskje jeg kjøper noen til etter hvert)

                            Noen som har noen tips på lager for at mini'n ikke skal rulle så fort?
                            Jasså, ble den for rask for deg?
                            NEI!!!!!
                            (jeg kjørte jo fra gutta i spydeberg )

                            Men om det fins noen måter å få kjørt fortere og kreappere på gjennom svingene uten og velte :? (kjappere tid)
                            Hmm. Kjørte min nybygde M03 på Furuset idag, og den var raskere enn M04'en min. Kjører dere skumhjul eller gummi nedi der?

                            Bilen min satt utrolig godt med skumhjul, men ville uansett ikke velte, utrolig digg å kjøre. Jeg anbefaler oljedempere og litt stivere fjærer da, uansett dekk...

                            Jeg har planer om å bestille en haug med de hjulene, de er laget av Express og koster ca. 50 kr settet. Hvis flere er lystne på slike, kan dere bare ta kontakt med meg, så lager vi en stor gruppebestilling!!
                            Er dette 50kr pr sett med felger eller uten?
                            Tenker jeg vil prøve skumdekk før jeg bestiller en hel haug med dem :P
                            Kanskje noen av gutta i spydeberg har noen mini hjul som jeg kan teste (må få bygd bilen først, pakka er ikke ankommet Askim enda).
                            sigpic

                            Comment


                            • Dekkene kommer i pose, 4 stk. ferdigmontert på felg. Jeg sender bestilling senest fredag, og hittil har jeg 28 sett i bestilling. Så her gjelder det å si fra før fredag, så er alle klare for resten av sesongen

                              De fungerte heeeeelt perfekt på Furuset, og forskjellen mellom RWD og FWD er så og si borte.

                              Så ring meg på 92417041, mail meg på razer@broadpark.no eller bare send PM! Vi snakkes!!
                              Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

                              Comment


                              • Litt of-topic her:

                                Du Magnus S, kan du korte ned signaturen din?
                                Det skal egentlig være maks 3 linjer.
                                Jørgen | Savage X

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X