Originally posted by haz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M-chassis forum
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Vi har 4200 mah batterier til 595,- , da får du fort en kjøretid på over halvtimen om du vil.
-
Dæven!!! Dumt han svensken ikke anbefalte meg et slikt et når jeg var hos deg hahahaha....søren heller... greit, men da vet jeg at det ikke er jeg som gjør ting veldig feil. Et sånt 4200 batt MÅ jeg jo ha!! 15 min varighet blir jo litt for teit... hehehe..Originally posted by Razer View PostVi har 4200 mah batterier til 595,- , da får du fort en kjøretid på over halvtimen om du vil.
haz
Comment
-
Alfa? Æsj, må jo ha ordentlig panzer-tralle.:mrgreen:
Blir boble på meg hvis vi får RWD-klasse også.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Tullingene i statene har jo satt inn Novak 3.5T i M-Chassie, men jeg synes det blir litt vel overkill.Originally posted by haz View Post^hear hear^
Hører jeg egen Boble RWD klasse? hhehe.. og hvilken motor var det man oppgraderte til da?
haz
Men hva sier folka her om en "uoffisiell" RWD klasse hvis vi ikke får til noe annet da? Bare møtes å kjøre liksom?
Comment
-
Jeg synes vi burde kjøre blank-kanna i begge klasser jeg da.Originally posted by sabben View PostKunne jo hatt den Tamiya sport motoren...?
Jeg synes i fwd klassen at blank 540 holder, hvis man har noe sterkere så spinner bare hjula... Noe som muligens ikke er like "kritisk" i rwd.
Comment
-
Ja, det kunne vi faktisk gjort.Originally posted by Hurrle View PostJeg stemmer for 3,5
Men seriøst så kunne man jo vurdert en 23t klasse eller noe sånt.
Og vet dere hva jeg fant ut nå?
RCMart fører Xpress skumhjul til M-Chassis igjen!
Løp og kjøp!!!
Comment
-
Det er f*** meg ikke mulig... Alle de lokale sjappene i HK er tomme for Beetle.
Noen som vet om andre steder enn Tower, Mushroom, Stella og RCMart som har Beetle'n?
Comment
-
haha...det eneste jeg vet er at da jeg postet at jeg hadde kommet over M04L Beetle på bobleforumet www.vw2you.com så ble de tomme noen dager senere på stellamodels i hvertfallOriginally posted by Fabiz View PostDet er f*** meg ikke mulig... Alle de lokale sjappene i HK er tomme for Beetle.
Noen som vet om andre steder enn Tower, Mushroom, Stella og RCMart som har Beetle'n?
Fabiz
(sorry)
Skal google og se hva jeg finner
haz
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment