Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke regler er det utenom Sølvkanne, gummidekk og frammhjulsdrift?
    1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

    Comment


    • Hvis man skal melde seg på Beitoløpet så burde man ha link til info og påmelding.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment



      • Ligger linker til påmelding der
        1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

        Comment


        • får vel skaffe meg en M jeg også da :P
          Driver å surfer litt på rcmart. funnet ut att jeg skal ha en M-05Pro. Men lurer litt på dekkvalg.. Skal kjøre inne på teppe..
          er dette noe å satse på? Eller noen som har andre forslag?
          John Henning Østbye
          Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

          Comment


          • Bra det er fler i Destriktet som skaffer seg m chassi
            Regner med at du skal kjøre endel der jeg kjører selv det er i gjøvik.
            iallefall de fleste som kjører her bruker disse dekkene.
            bak: http://www.rcmart.com/catalog/rc-min...?cPath=35_1385
            foran:http://www.rcmart.com/catalog/rc-min...?cPath=35_1385

            Følger med 4 dekk,felger og inlegg på begge så da har du to sett men du trenger dekklim og lime dekkene
            Selv har jeg brukt disse i det siste: http://www.rcmart.com/catalog/rc-min...?cPath=35_1386
            De sitter som bare det På m03 min
            Men ville nok godt for det de med M05 kjører.kommer selv til og kjøpe inn disse dekkene for å teste de.
            Kjørte tidligere på:http://www.rcmart.com/catalog/rc-min...?cPath=35_1386
            1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

            Comment


            • Takker for svar.. jupp, skal kjøre på bondelia veit du :P
              kommer nok til å stikke innom en tur neste gang dere skal kjøre (torsdag?)
              John Henning Østbye
              Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

              Comment


              • Snakket på å få til noe kjøring på torsdag ja så om det blir kjøring så er jeg der og sikkert mange fler med M chassi
                1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

                Comment


                • Originally posted by scrucky View Post
                  får vel skaffe meg en M jeg også da :P
                  Driver å surfer litt på rcmart. funnet ut att jeg skal ha en M-05Pro. Men lurer litt på dekkvalg.. Skal kjøre inne på teppe..
                  er dette noe å satse på? Eller noen som har andre forslag?
                  Blå Pro? Den er iallefall en del billigere enn den svarte. Sweep 33 funker fint rundt baut. Kjøp med den en slik også. Blue Bird har billige servoer som fungerer fint. Husk å kjøpe med et kulelagersett ekstra.

                  Blir kjøring på Bondelia på torsdag ja. Muligens et møte angående Weekendracet på Beitostølen også.
                  Team RC Companiet - Minicupen.no
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                  Comment


                  • Blir vanlig Pro. Har lagt til en Blue bird allerede :P
                    Er vel med kulelager på pro versjonen vel? eller blir de fort slitt ut? :P
                    John Henning Østbye
                    Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                    Comment


                    • Hei.
                      Det de fleste i klubben har gjort på M05 sine er.
                      Andre dekk, Justerbare dempere,Demperfjørerset, Alu servosaver, 500.000 diff olje eller Kulediff og Kulelagre. Så at det lå en ute nå på siden her for salg. Han forlanget 2500kr og han virket som en person som har greie på dette og har sikkert deler liggenes du også kan og med. Så ta deg en prat med han du kansje du kan kjøpe alt der for en billig penge helt nytt
                      1:8 Xray 808 1:10 Tamiya M-03, 1:12 CRC XI

                      Comment


                      • Den blå koster $115. Teppet spiser kulelagre, så det er greit med et ekstra sett. Når du kommer til ESC så finn en med innebygd BEC (en slik kanskje?), Tamiya sine (101 og 104BK) har ikke dette. De har dårlig med motorer inne på RCMart da. Skal du kjøre med LiPo?
                        Team RC Companiet - Minicupen.no
                        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                        Comment


                        • ja, blir lipo ja. så må ha med cutoff også..
                          John Henning Østbye
                          Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                          Comment


                          • Novak sin Smartstop fungerer fint. På LiPo batteriet bør balanseringskontakten gå ut sammen med hovedkontakten på midten. Susumu/Yeah Racing 3200mAh funker fint. Eller det aller beste for å unngå utbulende karosseri og en irriterende balanseringskontakt, dette. Det krever dog bruk av en annen innfesting på den siden batterikontaktene kommer ut på, den vinkelen du ser i dette settet.
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment


                            • Har denne typen...
                              John Henning Østbye
                              Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                              Comment


                              • Originally posted by >Jonas< View Post
                                Når du kommer til ESC så finn en med innebygd BEC (en slik kanskje?), Tamiya sine (101 og 104BK) har ikke dette.
                                Min 101 har det, så jeg trenger ikke noe annet til å begynne med. Derfor den ekstra ledningen fra ESC'n.
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X